Hamulce GSXR 1000K4
Moderator: Emil
Hamulce GSXR 1000K4
Witam
Mam takie pytanie...
Czy i jak uzyskac lepsze hamulce (przód) w gsxr 1000k4
Wiem ,że pewnie powiecie kup oplot ... tak ale czy on cos zmieni...??
Dot mam 5.1
Klocki orginal hmm może to one w wczesniejszym GSXR 750 k3 bylo to samo tez mialem orginalne klocki i przewody....
Jak mozna poprawic wydajnosc ukladu?
Mam takie pytanie...
Czy i jak uzyskac lepsze hamulce (przód) w gsxr 1000k4
Wiem ,że pewnie powiecie kup oplot ... tak ale czy on cos zmieni...??
Dot mam 5.1
Klocki orginal hmm może to one w wczesniejszym GSXR 750 k3 bylo to samo tez mialem orginalne klocki i przewody....
Jak mozna poprawic wydajnosc ukladu?
-
- BS Brother
- Posty: 1354
- Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dobczyn
Re: Hamulce GSXR 1000K4
Jezeli nie chcesz probowac z oplotem, bo nie wiesz czy cos zmieni, proponuje zamienic pompe radialna i zaciski na brembo. Efekt gwarantowany :mrgreen:
-
- BS Brother
- Posty: 149
- Rejestracja: śr, 22 kwie 2009, 20:09
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Skórzewo/Poznań
Re: Hamulce GSXR 1000K4
"Wiem ,że pewnie powiecie kup oplot ... tak ale czy on cos zmieni...??"
oj zmieni
można też zmienić klocki na jakieś inne np. Galfer <ponoć dobre, przynajmniej tam mówili> będę je montował za jakieś 2 tyg do swojej, ale na początku zainwestował bym jednak w te przewody. Sam zimą zakładałem i jestem b. zadowolony.
Pozdrawiam
oj zmieni
można też zmienić klocki na jakieś inne np. Galfer <ponoć dobre, przynajmniej tam mówili> będę je montował za jakieś 2 tyg do swojej, ale na początku zainwestował bym jednak w te przewody. Sam zimą zakładałem i jestem b. zadowolony.
Pozdrawiam
k_kistowski@wp.pl
kom. 508 591 037
kom. 508 591 037
-
- Moderator
- Posty: 4329
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 15
Re: Hamulce GSXR 1000K4
oplot Ci nie poprawi hamowania tylko nie bedzie spadac efektywnosc z czasem (nie bedzie klamka wpadac coraz bardziej), oplot polecam jesli ktos chce ostro jezdzic
dot 5.1 zasadniczo wymaga innych przewodow hamulcowych niz dot 4, wiec wlewajac 5.1 mogles sobie narozrabiac a nawet rozpuscic uszczelnienie przewodow
pompa brembo czy jakas inna nie poprawi hamowania, nawet je troche odczuwalnie pogorszy, poprawi natomiast wyczucie zarowno przy wciskaniu jak i puszczaniu, mozesz sobie darowac, no chyba ze caly zestaw - pompa, tarcze, zaciski (wtedy od razu wymagane inne klocki), nie wiem ile to poprawi ale kieszen wyczysci ostro
dobre klocki.. to na pewno duzo daje, ale seryjne (nissin niebieskie?) czy cl sbk5 to na prawde bardzo dobre klocki, wiec jak nie masz jakiegos badziewia wsadzonego to lepiej od seryjnych jedynie mozna yoshimury wsadzic, w zeszlym roku kupione jako uzywane od Szkopka kosztowaly cos kolo 700zl :roll:
podsumowujac wsadz oplot, seryjne klocki albo porownywalne i sie przyzwyczaj
(oraz oczywiscie popracuj nad technika hamowania, bo tutaj baaardzo duzo mozna wywalczyc)
ps. dobre ustawienie zawieszenia i dobra opona tez ma wplyw
dot 5.1 zasadniczo wymaga innych przewodow hamulcowych niz dot 4, wiec wlewajac 5.1 mogles sobie narozrabiac a nawet rozpuscic uszczelnienie przewodow
pompa brembo czy jakas inna nie poprawi hamowania, nawet je troche odczuwalnie pogorszy, poprawi natomiast wyczucie zarowno przy wciskaniu jak i puszczaniu, mozesz sobie darowac, no chyba ze caly zestaw - pompa, tarcze, zaciski (wtedy od razu wymagane inne klocki), nie wiem ile to poprawi ale kieszen wyczysci ostro
dobre klocki.. to na pewno duzo daje, ale seryjne (nissin niebieskie?) czy cl sbk5 to na prawde bardzo dobre klocki, wiec jak nie masz jakiegos badziewia wsadzonego to lepiej od seryjnych jedynie mozna yoshimury wsadzic, w zeszlym roku kupione jako uzywane od Szkopka kosztowaly cos kolo 700zl :roll:
podsumowujac wsadz oplot, seryjne klocki albo porownywalne i sie przyzwyczaj
(oraz oczywiscie popracuj nad technika hamowania, bo tutaj baaardzo duzo mozna wywalczyc)
ps. dobre ustawienie zawieszenia i dobra opona tez ma wplyw
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Re: Hamulce GSXR 1000K4
to co napisal Emil i dodalbym jeszcze iz przy ostrej jezdzie czestotliosc wymiany plynu to minimum 2 - 3 razy w roku.
Re: Hamulce GSXR 1000K4
Aha czyli oplot + klocki i generalnie trzeba delikatnie z hamulcami na poczatku ...
-
- Moderator
- Posty: 4329
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 15
Re: Hamulce GSXR 1000K4
moim zdaniem 2-3razy do roku to przesada, nowy na sezon to i tak czesto
ale przede wszystkim podstawy o ktorych sie czasami zapomina - dla dobrego hamowania najwazniejsze jest zeby hamulce byly dobrze odpowietrzone
ale przede wszystkim podstawy o ktorych sie czasami zapomina - dla dobrego hamowania najwazniejsze jest zeby hamulce byly dobrze odpowietrzone
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Re: Hamulce GSXR 1000K4
Spokojnie o bąbelki w przewodzie.... :roll: Generalnie jak uzyskac lepsze dzialanie/wydajnosc hamulców w dobrej cenie
(Oplot+klocki ??)
(Oplot+klocki ??)
Re: Hamulce GSXR 1000K4
zaloz po prostu oplot! zostaw nawet seryjna pompe (wiadomym jest ze radialka o wiele wydajniejsza) ale i tak poczujesz o wiele wieksza sile hamowanie po zwyklej wymianie przewodow hamulcowych. najtansze i najlepsze rozwiaznie.