Bandit 600 i 25 KW ???

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

Zebro

Bandit 600 i 25 KW ???

Post autor: Zebro »

Witam

Od pewnego czasu męczy mnie 1 sprawa. Chcę sobie kupic Bandita 600 albo wersje S albo N, model do roku 2000. Szukając po aukcjach na ebay-u znalazłem wersje 57 KW i 25 KW.

Czy w tych latach wchodziły dwie wersje 600 o różnych mocach, czy to po prostu jest błąd wstawiających na aukcje?

W załączeniu podaje link do wersji 25 KW, LINK
Bachmiński

Post autor: Bachmiński »

Pisałem już , po prostu zblokowany .W niemczech jakiś idiota wymyślił że przez 3 lata po zrobieniu prawka (chyba...) musisz jezdzic jakas mała pierdziawka:) i tąd wersje zblokowane ( proces całkowicie odwracalny)
Zebro

Post autor: Zebro »

A jak to odblokować i jakie sa tego koszty?
Bachmiński

Post autor: Bachmiński »

Pojęcia niemam i nikt ci tutaj nie powie na 100% , książka telefoniczna , servis suzi....
dejwo

Post autor: dejwo »

tak to prawda.mlodzi kierowcy po zdaniu prawka(w niektorych krajach unii) musza jezdzic motorkiem z zalozonym tzw. restryktorem(restriction kit) przez jakis czas.sprawa nie jest trudna do usuniecia i kosztowac bedzie grosze.
figer
BS Brother
BS Brother
Posty: 1354
Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Dobczyn

Post autor: figer »

W Niemczech juz sie z tego wycofali - chyba.
Koszt przerobki nie zawsze jest tani, bo moze byc do wymiany kilka elementow w gazniku, albo wrecz caly gaznik. Ale w 500 z pewnoscia sie zmiescisz.
Wystarczy poczytac w necie.
ObrazekObrazek
Bachmiński

Post autor: Bachmiński »

NIE , nie wycofali sie mam kupla motocykliste w szfabie i strasznie na to psioczy....
dejwo

Post autor: dejwo »

mialem okazje cos sie dowiedziec apropos pytania-sciagniecie restryktora w anglii kosztuje 50 funtow w serwisie, wiec nie sadze aby to operacja byla drozsza u nas w kraju.
Zebro

Post autor: Zebro »

Nie wiem czy dobrze myślę ... ale silnik z takim ograniczeniem sie duzo mniej zużywa ... i pewniej by bylo kupic motor z takim ograniczeniam i przebiegem powiedzmy 20 tys niz egzemplarz bez ograniczenia.. Co o tym sadzicie?
Alucard

Post autor: Alucard »

Pamietaj ze uzytkownicy takich przytłumionych maszyn , jak i małych pojemności bedą zawsze za wszelką cene chcieli jak najwiecej z nich wycisnąć wiec wiadomo ze motorki bede kręcone do konca.. itd.... wiec ja jestem innego zdania.. ;/ przykład... np Golf 3 1.4 ma 60 PS i o wiele trudniej go rozpędzić do 100 wiec trzeba piłować itd... a 1.8 no to juz o wiele lżej... wiec wiadomo o co chodzi.. pozdrawiam

Zebro pisze:A jak to odblokować i jakie sa tego koszty?

W gaznikach sa takie wypustki ktore ograniczaja otwieranie sie przepustnicy do pewnego stopnia.. wystarczy to ztoczyć lub kupić nowe cena ok 80-140PLN sztuka... do tego chyba jeszcze jakieś dysze ??? niewiem konkretnie .. bierz tel w łape i dzwon do servisu... a potem szukaj cześci na larssonie :)
kukul

Post autor: kukul »

U mnie w bandziorze cała przeróbka polegała na usunięciu 4-ch blach z przed gaźników - takie okrągłe blaszki w których byłu mniejsze otwory przez co zmniejszał się się przelot powietrza. całość zajeła może 1 godzinę w serwisie wraz z regulacją gaźników i wszystko działa OK - nie wiem czy są inne metody i czy były stosowane ale u mnie po sprowadzeniu z Niemczech zrobili tyle (no i zostały mi na pamiątkę owe 4 blaszki) :) - pozdrawiam
ODPOWIEDZ