D209 vs D211
Moderator: Emil
D209 vs D211
a korzystając z okazji oponowego tematu czy możecie powiedzieć - polecić wybór międz Dunlopem D209 i D211 ? Wiadomo że są to opony "torowe z homologacją drogową" ale czy jest powód żeby kupić D211 zamiast D209 ?
-
- BS Brother
- Posty: 433
- Rejestracja: śr, 12 wrz 2007, 21:06
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Michelin Power Pure
do hayki zakładam moje zużyte z toru 209 i jestem zadowolony nie jeździłem po ulicy na 211,ale bardzo wątpie
,żeby można by było odczuć nawet najmniejszą róznice.
,żeby można by było odczuć nawet najmniejszą róznice.
cz350,jawa350, cz350 długo nic i GSX 750F,GSXR600 K7
hayabusa 1300 K7
jurand7@zipnet.com.pl
509864499 /B Rh+
hayabusa 1300 K7
jurand7@zipnet.com.pl
509864499 /B Rh+
-
- Moderator
- Posty: 4261
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 1
- Otrzymane Polubienia: 9
Re: D209 vs D211
pisac w temacie i na temat :angry_smile:
wydzielam nowy
nie jezdzilem 211 ale 209 na ulice i tor jestem zachwycony, szczegolnie te nowe, mieszanka "E" (przyczepnosc jak stare tylko srodek dluzej zyje)
za to na oko 211 maja strasznei plytki bieznik, wyglada to dla mnie jak torowe BT, nie wyglada to dobrze na ulice (na tor sie wszyscy zachwycaja, ocenia chlopaki w tym roku bo sa w pakiecie podobno /w zeszlym roku tez mialy byc :mrgreen: / )
na uzytek uliczno-torowy stawiam na 209
wydzielam nowy
nie jezdzilem 211 ale 209 na ulice i tor jestem zachwycony, szczegolnie te nowe, mieszanka "E" (przyczepnosc jak stare tylko srodek dluzej zyje)
za to na oko 211 maja strasznei plytki bieznik, wyglada to dla mnie jak torowe BT, nie wyglada to dobrze na ulice (na tor sie wszyscy zachwycaja, ocenia chlopaki w tym roku bo sa w pakiecie podobno /w zeszlym roku tez mialy byc :mrgreen: / )
na uzytek uliczno-torowy stawiam na 209
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Re: D209 vs D211
dziękuję - o to chodziło, póki co 209 pozostają.
A proszę powiedzcie mi jakie ciśnienie aplikujecie na torze na przód i na tył ? Czy watości te zmieniają się jakoś znacznie dla motocykli różnych klas np. 600 750 i 1000 ?
P.S.
Jeszcze prosze o oponię czy cena 540,00 za 19050ZR17 - jest dobra ? Oczywiście oponki nufki.
A proszę powiedzcie mi jakie ciśnienie aplikujecie na torze na przód i na tył ? Czy watości te zmieniają się jakoś znacznie dla motocykli różnych klas np. 600 750 i 1000 ?
P.S.
Jeszcze prosze o oponię czy cena 540,00 za 19050ZR17 - jest dobra ? Oczywiście oponki nufki.
-
- Moderator
- Posty: 4261
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 1
- Otrzymane Polubienia: 9
Re: D209 vs D211
dobra cena to taka jaka klient chce zaplacic :lol:pgsxr pisze:dziękuję - o to chodziło, póki co 209 pozostają.
A proszę powiedzcie mi jakie ciśnienie aplikujecie na torze na przód i na tył ? Czy watości te zmieniają się jakoś znacznie dla motocykli różnych klas np. 600 750 i 1000 ?
P.S.
Jeszcze prosze o oponię czy cena 540,00 za 19050ZR17 - jest dobra ? Oczywiście oponki nufki.
cisnienie zalezy od motocykla (amatorsko to raczej model/rocznik niz pojemnosc), temperatury, wilgotnosci, preferencji kierowcy, ustawienia zawieszenia, toru na ktorym jedziesz, modelu opony, skladu mieszanki,...
ogolnie im szybciej zap* tym wygodniej nizsze cisnienie; zawieszenie i cisnienie powinno byc tak ustawione aby opona zuzywala sie rowno i byla gladka (jak bedziesz mial mozliwosc porownaj sobie opony po przejezdzie czolowki MMP i amatorow np. z pucharow, roznica jest kolosalna) - do tego oczywscie dochodzi plynna praca gazem
209 lubia niskie cisnienie, producent zalecal nawet 1.3-1.6bara, osobiscie testowalem 1.8-2.2 na cieplo, czyli okolo 0.2 mniej na zimno, przod troche (0.05-0.1) mniejsze cisnienie niz tyl
im bardziej mokro i zimno tym wyzsze cisnienie, sesja rozgrzewkowa na wyzszym cisnieniu niz jazdy kolejne
musisz jednak sam dobrac sobie ustawienia cisnienia i zawieszenia a to bardzo trudny i dlugotrwaly proces
a co do samej opony to http://www.bractwo-suzuki.com.pl/forum/ ... 27#p119527
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal