Olejaki Suzuki - zna sie ktos na kolektorach?;)
Moderator: bohas
Olejaki Suzuki - zna sie ktos na kolektorach?;)
Witam.
Mam szybkie pytanie
Otoz mam mozliwosc zakupienia przez I-net kompletnego wydechu z niezlym kominem od GSX 600 i chce go wlozyc do GSX 750 F.
Oba modele sa z pierwszej serii (Czajnik).
Sprzedajacy dodal, ze wypierd pasuje do 750 typu AK - a AK to przeciez "jajo", co sprawilo, ze nieco zwatpilem w stan wlasnej wiedzy
Z tego co mi wiadomo, nie bedzie problemu - rozstaw kanalow wylotowych jest identyczny.
Sprzedawca zapewnia, ze bedzie posowal do olejowego GSX-Ra i Bandita, co tym bardziej utwierdza mnie w tym przekonaniu
Poniewaz nie spie na kasie, wole sie upewnic
Podsumowujac - czy w olejaku 600 i 750 montowanym w GSX-ie rozstaw kanalow wylotowych jest identyczny, ew. czy sa jakies roznice, ktore zmusza mnie do spawania?
Dzieki za wszelkie sugestie!
Mam szybkie pytanie
Otoz mam mozliwosc zakupienia przez I-net kompletnego wydechu z niezlym kominem od GSX 600 i chce go wlozyc do GSX 750 F.
Oba modele sa z pierwszej serii (Czajnik).
Sprzedajacy dodal, ze wypierd pasuje do 750 typu AK - a AK to przeciez "jajo", co sprawilo, ze nieco zwatpilem w stan wlasnej wiedzy
Z tego co mi wiadomo, nie bedzie problemu - rozstaw kanalow wylotowych jest identyczny.
Sprzedawca zapewnia, ze bedzie posowal do olejowego GSX-Ra i Bandita, co tym bardziej utwierdza mnie w tym przekonaniu
Poniewaz nie spie na kasie, wole sie upewnic
Podsumowujac - czy w olejaku 600 i 750 montowanym w GSX-ie rozstaw kanalow wylotowych jest identyczny, ew. czy sa jakies roznice, ktore zmusza mnie do spawania?
Dzieki za wszelkie sugestie!
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
nie do końca przychylam się do tego że GSX to chopper lub cruiser, no ale ok 
na dzień dzisiejszy kożystając z własnej wiedzy to raczej te silnik są identyczne pod względem karterów - czyli nie powinno byc problemów, jednak nei dam sobie za to głowy uciąć bo na co bym kask włożył?????
na dzień dzisiejszy kożystając z własnej wiedzy to raczej te silnik są identyczne pod względem karterów - czyli nie powinno byc problemów, jednak nei dam sobie za to głowy uciąć bo na co bym kask włożył?????
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
-
- BS Brother
- Posty: 3074
- Rejestracja: pn, 5 kwie 2004, 06:34
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Lędziny / Tychy
- Otrzymane Polubienia: 15
a teraz najważniejsza rzecz której wcześniej nei sprawdziłem u ciebie, mianowicie na górze Forum jest taki dział Przywitania i tam powinieneś jak najszybciej skierować swe kroki i coś o sobie skrobnąć, bo taka tu jest pisana zasada - przywitać sie to rzecz święta :angry_smile:
\m/-_-\m/
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Nie pisać do mnie PW na forum BS - dzwonić (za rzadko tu jestem)
Był LS 650 Savage '86 BYŁ VS 800 Intruder '92
Lepiej się spóźnić, niż nigdy nie dojechać....
501-749-941
http://www.smugi.pl
email z pytaniami o części: sklep@smugi.pl
email: areknosama2@op.pl
Moze ta informacja bedzie dla Ciebie jakas podpowiedzia. Wydechy z GSXFa 600 i 750 nie pasuja wzajemnie do siebie. Mowie tu o starej budzie. Kolega sprawdzal wlasnorecznie. Kupil wydech od 750 i chcial wstawic do 600-tki - niestety nie dalo sie. Dokladnie nie wiem co bylo nie tak, mowil cos, ze wydech jest "za dlugi"
.
Mozna sie jedynie domyslac, ze silnik 750 jest wyzszy od 600-tki - a wiec wazny jest nie tylko kat wygiecia kolektorow, ale i ich dlugosc na pierwszym odcinku.
Mozna sie jedynie domyslac, ze silnik 750 jest wyzszy od 600-tki - a wiec wazny jest nie tylko kat wygiecia kolektorow, ale i ich dlugosc na pierwszym odcinku.
To ze jest za dlugi, to pikus;)
Obciac czy dospawac kawalek prostej rury to nie problem.
Ale wazniejszy jest ksztalt przy kolankach - tam modyfikacje sa juz hardcorowe:)
Moze byc dluzszy albo krotszy - kupuje sportowy wydech, bez mocowania do ramy zrobionego w jednym, okreslonym miejscu.
Wiec jezeli ktos sie orientuje, czy kolektor do miejsca schodzenia sie w jedna rure jest taki sam, niech napisze;)
Po prostu chce sie upewnic, albo... wiedziec, ze bede musial znalezc dobrego... spawacza:D
Zreszta zobacz to http://cgi.ebay.de/Sebring-Racingkruemm ... dZViewItem - czyzby kolega dobrze montowal, czy Sebring dla picu napisal na pudle, ze kolektor pasuje do wszystich olejakow?;)
Obciac czy dospawac kawalek prostej rury to nie problem.
Ale wazniejszy jest ksztalt przy kolankach - tam modyfikacje sa juz hardcorowe:)
Moze byc dluzszy albo krotszy - kupuje sportowy wydech, bez mocowania do ramy zrobionego w jednym, okreslonym miejscu.
Wiec jezeli ktos sie orientuje, czy kolektor do miejsca schodzenia sie w jedna rure jest taki sam, niech napisze;)
Po prostu chce sie upewnic, albo... wiedziec, ze bede musial znalezc dobrego... spawacza:D
Zreszta zobacz to http://cgi.ebay.de/Sebring-Racingkruemm ... dZViewItem - czyzby kolega dobrze montowal, czy Sebring dla picu napisal na pudle, ze kolektor pasuje do wszystich olejakow?;)