GSX 750F 2000r. - kilka pytań żółtodzioba

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

hamster

GSX 750F 2000r. - kilka pytań żółtodzioba

Post autor: hamster »

Hej!

Przejeździłem ten sezon na jajku nabytym od kolegi i nurtuje mnie kilka pytań. Byłbym bardzo wdzięczny gdyby bardziej "oblatani" mogli mi coś podpowiedzieć.

Moto jest z 2000roku

1. Lampa przednia. Mam wrażenie że świeci za bardzo w dół bo nawet po włączeniu długich mam dobrą widoczność jedynie kilkanaście metrów do przodu. Jest to bardzo irytujące bo jadąc po ciemku trudno w porę dostrzec zakręty drogi. Czy jest jakaś regulacja kąta tej lampy? Czy może "ten model tak ma"?

2. Stelaże pod kufry. Czy mocowania stelaży kufrów bocznych i centralnego so różne do GSX 750F i 600F? Chciałbym wiedzieć bo będę starał się znaleść jakieś używane i chciałbym wiedzieć czy muszę szukać tylko od 750F czy od jakiegoś innego też będą pasowały? Szukałem na forum info o stelażach, znalazłem kilka przydatnych informacji ale akurat tej nie.

3. Rozrząd. Doszły mnie słuchy że po 80 tyś. km powinno się wymienić łańcuszek rozrządu w tym modelu. Szukałem w serwisówce ale nie znalazłem potwierdzenia tej tezy. Czy faktycznie tak jest?

Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki i porady.

pozdrawiam
Hamster
luzik
BS Brother
BS Brother
Posty: 2354
Rejestracja: pn, 20 sie 2007, 14:46
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

Re: GSX 750F 2000r. - kilka pytań żółtodzioba

Post autor: luzik »

Ad.1 http://www.suzuki-moto.pl/modele/instru ... -750fw.pdf strona 66

Ad.2 Ciężko będzie znaleźć odpowiedź na to pytanie ..jednak na allegro jest kilka mocowań pod 750

Ad.3 Nie trzeba wymieniać. Podczas regulacji zaworów wystarczy sprawdzać czy jest wszystko ok.
GS-F N600 (105000km) --> italian whore (16000 + 14000km++)
It's Good to be Bad :devil:
vilu
Głaszczący Kanapę
Posty: 36
Rejestracja: sob, 1 paź 2011, 12:14
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Olsztyn

Re: GSX 750F 2000r. - kilka pytań żółtodzioba

Post autor: vilu »

Podepnę się pod temat .Mam pytanie odnośnie jajka czy pasują do niego zaciski hamulcowe od jakiegoś innego modelu (chodzi mi o zaciski 4-tłoczkowe )
BLACK DEVIL VS 1400
luzik
BS Brother
BS Brother
Posty: 2354
Rejestracja: pn, 20 sie 2007, 14:46
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

Re: GSX 750F 2000r. - kilka pytań żółtodzioba

Post autor: luzik »

vilu pisze:Podepnę się pod temat .Mam pytanie odnośnie jajka czy pasują do niego zaciski hamulcowe od jakiegoś innego modelu (chodzi mi o zaciski 4-tłoczkowe )
sprawdz bandytę ..to zawsze były bardzo podobne motocykle
GS-F N600 (105000km) --> italian whore (16000 + 14000km++)
It's Good to be Bad :devil:
Jihadek
Moderator
Moderator
Posty: 1763
Rejestracja: pt, 3 paź 2008, 09:18
Województwo: lubelskie
Lokalizacja: Czemierniki (okolice Radzynia Podlaskiego)
Polubił posty: 6
Otrzymane Polubienia: 42

Re: GSX 750F 2000r. - kilka pytań żółtodzioba

Post autor: Jihadek »

luzik pisze:
vilu pisze:Podepnę się pod temat .Mam pytanie odnośnie jajka czy pasują do niego zaciski hamulcowe od jakiegoś innego modelu (chodzi mi o zaciski 4-tłoczkowe )
sprawdz bandytę ..to zawsze były bardzo podobne motocykle
Ale i jajko i bandyta miały zaciski pływające 2 tłoczkowe, a tu pewnie chodzi o modyfikację na 4 tłoczki.
Pewnie trzeba będzie adaptery jakieś zastosować.
Kefas można czytać jihadek (dżihadek) lub Piotrek 502-683-907
Pasja + Wizja + Działanie = Sukces (CZYLI MOTO!!!)
WSK 125 => MZ ETZ 150e => MZ ETZ 251e => Bandit 600 N => SV 1000 S
hamster

Re: GSX 750F 2000r. - kilka pytań żółtodzioba

Post autor: hamster »

Właśnie o to chodzilo! Dzięki serdeczne.
luzik pisze:Ad.2 Ciężko będzie znaleźć odpowiedź na to pytanie ..jednak na allegro jest kilka mocowań pod 750
Tak, tak, wiem że są. Miałem jednak zamiar polować na jakieś używki, a tych za wiele nie ma, wiec gdyby pasowaly od GSXa jakiegoś innego jeszcze to byłaby większa szansa coś znaleść.
luzik pisze:Ad.3 Nie trzeba wymieniać. Podczas regulacji zaworów wystarczy sprawdzać czy jest wszystko ok.
No tak, tylko jak sprawdzić czy jest OK? Na oko to chyba kiepski pomysł. Jest gdzieś podana tak jak w przypadku łańcucha napędu jaką długość powinno mieć XX ogniw łańcuszka rozrządu?

pozdrawiam
Hamster
luzik
BS Brother
BS Brother
Posty: 2354
Rejestracja: pn, 20 sie 2007, 14:46
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

Re: GSX 750F 2000r. - kilka pytań żółtodzioba

Post autor: luzik »

hamster pisze:
luzik pisze:Ad.3 Nie trzeba wymieniać. Podczas regulacji zaworów wystarczy sprawdzać czy jest wszystko ok.
No tak, tylko jak sprawdzić czy jest OK? Na oko to chyba kiepski pomysł. Jest gdzieś podana tak jak w przypadku łańcucha napędu jaką długość powinno mieć XX ogniw łańcuszka rozrządu?
przy zbyt luznym lancuszku moto bedzie dziwnie chodzilo na wolnych
a sprawdzasz go patrzac czy napinacz ma jeszcze zapas
mój b6 przejechał ze mną 85k, a wcześniej miał prawie 30k (nie wiem czy prawdziwe) ..nigdy łańcuszka nie robiłem
GS-F N600 (105000km) --> italian whore (16000 + 14000km++)
It's Good to be Bad :devil:
vilu
Głaszczący Kanapę
Posty: 36
Rejestracja: sob, 1 paź 2011, 12:14
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Olsztyn

Re: GSX 750F 2000r. - kilka pytań żółtodzioba

Post autor: vilu »

jihadek pisze:
luzik pisze:
vilu pisze:Podepnę się pod temat .Mam pytanie odnośnie jajka czy pasują do niego zaciski hamulcowe od jakiegoś innego modelu (chodzi mi o zaciski 4-tłoczkowe )
sprawdz bandytę ..to zawsze były bardzo podobne motocykle
Ale i jajko i bandyta miały zaciski pływające 2 tłoczkowe, a tu pewnie chodzi o modyfikację na 4 tłoczki.
Pewnie trzeba będzie adaptery jakieś zastosować.
Dokładnie chodzi mi o modyfikację hebli
BLACK DEVIL VS 1400
ODPOWIEDZ