GSX 750F 2000r. - kilka pytań żółtodzioba
Moderator: bohas
GSX 750F 2000r. - kilka pytań żółtodzioba
Hej!
Przejeździłem ten sezon na jajku nabytym od kolegi i nurtuje mnie kilka pytań. Byłbym bardzo wdzięczny gdyby bardziej "oblatani" mogli mi coś podpowiedzieć.
Moto jest z 2000roku
1. Lampa przednia. Mam wrażenie że świeci za bardzo w dół bo nawet po włączeniu długich mam dobrą widoczność jedynie kilkanaście metrów do przodu. Jest to bardzo irytujące bo jadąc po ciemku trudno w porę dostrzec zakręty drogi. Czy jest jakaś regulacja kąta tej lampy? Czy może "ten model tak ma"?
2. Stelaże pod kufry. Czy mocowania stelaży kufrów bocznych i centralnego so różne do GSX 750F i 600F? Chciałbym wiedzieć bo będę starał się znaleść jakieś używane i chciałbym wiedzieć czy muszę szukać tylko od 750F czy od jakiegoś innego też będą pasowały? Szukałem na forum info o stelażach, znalazłem kilka przydatnych informacji ale akurat tej nie.
3. Rozrząd. Doszły mnie słuchy że po 80 tyś. km powinno się wymienić łańcuszek rozrządu w tym modelu. Szukałem w serwisówce ale nie znalazłem potwierdzenia tej tezy. Czy faktycznie tak jest?
Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki i porady.
pozdrawiam
Hamster
Przejeździłem ten sezon na jajku nabytym od kolegi i nurtuje mnie kilka pytań. Byłbym bardzo wdzięczny gdyby bardziej "oblatani" mogli mi coś podpowiedzieć.
Moto jest z 2000roku
1. Lampa przednia. Mam wrażenie że świeci za bardzo w dół bo nawet po włączeniu długich mam dobrą widoczność jedynie kilkanaście metrów do przodu. Jest to bardzo irytujące bo jadąc po ciemku trudno w porę dostrzec zakręty drogi. Czy jest jakaś regulacja kąta tej lampy? Czy może "ten model tak ma"?
2. Stelaże pod kufry. Czy mocowania stelaży kufrów bocznych i centralnego so różne do GSX 750F i 600F? Chciałbym wiedzieć bo będę starał się znaleść jakieś używane i chciałbym wiedzieć czy muszę szukać tylko od 750F czy od jakiegoś innego też będą pasowały? Szukałem na forum info o stelażach, znalazłem kilka przydatnych informacji ale akurat tej nie.
3. Rozrząd. Doszły mnie słuchy że po 80 tyś. km powinno się wymienić łańcuszek rozrządu w tym modelu. Szukałem w serwisówce ale nie znalazłem potwierdzenia tej tezy. Czy faktycznie tak jest?
Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki i porady.
pozdrawiam
Hamster
-
- BS Brother
- Posty: 2354
- Rejestracja: pn, 20 sie 2007, 14:46
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: GSX 750F 2000r. - kilka pytań żółtodzioba
Ad.1 http://www.suzuki-moto.pl/modele/instru ... -750fw.pdf strona 66
Ad.2 Ciężko będzie znaleźć odpowiedź na to pytanie ..jednak na allegro jest kilka mocowań pod 750
Ad.3 Nie trzeba wymieniać. Podczas regulacji zaworów wystarczy sprawdzać czy jest wszystko ok.
Ad.2 Ciężko będzie znaleźć odpowiedź na to pytanie ..jednak na allegro jest kilka mocowań pod 750
Ad.3 Nie trzeba wymieniać. Podczas regulacji zaworów wystarczy sprawdzać czy jest wszystko ok.
GS-F N600 (105000km) --> italian whore (16000 + 14000km++)
It's Good to be Bad :devil:
It's Good to be Bad :devil:
-
- Głaszczący Kanapę
- Posty: 36
- Rejestracja: sob, 1 paź 2011, 12:14
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: GSX 750F 2000r. - kilka pytań żółtodzioba
Podepnę się pod temat .Mam pytanie odnośnie jajka czy pasują do niego zaciski hamulcowe od jakiegoś innego modelu (chodzi mi o zaciski 4-tłoczkowe )
BLACK DEVIL VS 1400
-
- BS Brother
- Posty: 2354
- Rejestracja: pn, 20 sie 2007, 14:46
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: GSX 750F 2000r. - kilka pytań żółtodzioba
sprawdz bandytę ..to zawsze były bardzo podobne motocyklevilu pisze:Podepnę się pod temat .Mam pytanie odnośnie jajka czy pasują do niego zaciski hamulcowe od jakiegoś innego modelu (chodzi mi o zaciski 4-tłoczkowe )
GS-F N600 (105000km) --> italian whore (16000 + 14000km++)
It's Good to be Bad :devil:
It's Good to be Bad :devil:
-
- Moderator
- Posty: 1763
- Rejestracja: pt, 3 paź 2008, 09:18
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Czemierniki (okolice Radzynia Podlaskiego)
- Polubił posty: 6
- Otrzymane Polubienia: 42
Re: GSX 750F 2000r. - kilka pytań żółtodzioba
Ale i jajko i bandyta miały zaciski pływające 2 tłoczkowe, a tu pewnie chodzi o modyfikację na 4 tłoczki.luzik pisze:sprawdz bandytę ..to zawsze były bardzo podobne motocyklevilu pisze:Podepnę się pod temat .Mam pytanie odnośnie jajka czy pasują do niego zaciski hamulcowe od jakiegoś innego modelu (chodzi mi o zaciski 4-tłoczkowe )
Pewnie trzeba będzie adaptery jakieś zastosować.
Kefas można czytać jihadek (dżihadek) lub Piotrek 502-683-907
Pasja + Wizja + Działanie = Sukces (CZYLI MOTO!!!)
WSK 125 => MZ ETZ 150e => MZ ETZ 251e => Bandit 600 N => SV 1000 S
Pasja + Wizja + Działanie = Sukces (CZYLI MOTO!!!)
WSK 125 => MZ ETZ 150e => MZ ETZ 251e => Bandit 600 N => SV 1000 S
Re: GSX 750F 2000r. - kilka pytań żółtodzioba
Właśnie o to chodzilo! Dzięki serdeczne.luzik pisze:Ad.1 http://www.suzuki-moto.pl/modele/instru ... -750fw.pdf strona 66
Tak, tak, wiem że są. Miałem jednak zamiar polować na jakieś używki, a tych za wiele nie ma, wiec gdyby pasowaly od GSXa jakiegoś innego jeszcze to byłaby większa szansa coś znaleść.luzik pisze:Ad.2 Ciężko będzie znaleźć odpowiedź na to pytanie ..jednak na allegro jest kilka mocowań pod 750
No tak, tylko jak sprawdzić czy jest OK? Na oko to chyba kiepski pomysł. Jest gdzieś podana tak jak w przypadku łańcucha napędu jaką długość powinno mieć XX ogniw łańcuszka rozrządu?luzik pisze:Ad.3 Nie trzeba wymieniać. Podczas regulacji zaworów wystarczy sprawdzać czy jest wszystko ok.
pozdrawiam
Hamster
-
- BS Brother
- Posty: 2354
- Rejestracja: pn, 20 sie 2007, 14:46
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: GSX 750F 2000r. - kilka pytań żółtodzioba
przy zbyt luznym lancuszku moto bedzie dziwnie chodzilo na wolnychhamster pisze:No tak, tylko jak sprawdzić czy jest OK? Na oko to chyba kiepski pomysł. Jest gdzieś podana tak jak w przypadku łańcucha napędu jaką długość powinno mieć XX ogniw łańcuszka rozrządu?luzik pisze:Ad.3 Nie trzeba wymieniać. Podczas regulacji zaworów wystarczy sprawdzać czy jest wszystko ok.
a sprawdzasz go patrzac czy napinacz ma jeszcze zapas
mój b6 przejechał ze mną 85k, a wcześniej miał prawie 30k (nie wiem czy prawdziwe) ..nigdy łańcuszka nie robiłem
GS-F N600 (105000km) --> italian whore (16000 + 14000km++)
It's Good to be Bad :devil:
It's Good to be Bad :devil:
-
- Głaszczący Kanapę
- Posty: 36
- Rejestracja: sob, 1 paź 2011, 12:14
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: GSX 750F 2000r. - kilka pytań żółtodzioba
Dokładnie chodzi mi o modyfikację heblijihadek pisze:Ale i jajko i bandyta miały zaciski pływające 2 tłoczkowe, a tu pewnie chodzi o modyfikację na 4 tłoczki.luzik pisze:sprawdz bandytę ..to zawsze były bardzo podobne motocyklevilu pisze:Podepnę się pod temat .Mam pytanie odnośnie jajka czy pasują do niego zaciski hamulcowe od jakiegoś innego modelu (chodzi mi o zaciski 4-tłoczkowe )
Pewnie trzeba będzie adaptery jakieś zastosować.
BLACK DEVIL VS 1400