GS pytanie....
Moderator: bohas
GS pytanie....
WItam
Ostatnio kupiłem GS 500.
Jest coś co mnie zastanawia, a mianowicie wolne obroty.
W ksiązce serwisowej jest napisane,ze obroty powinny być 1100-1300. Reguluje się je za pomocą śruby pod gaznikiem. Zaczynam ustawiac a obroty szaleja. Raz 3 tys, a raz mniej niz 500... cholera, jakas ta sruba do bani... Reguluje na rozgrzanym silniku wiec powinno grac.
Natepna rzecz to znow obroty... Po podkręceniu manetki czasem zostaja na poziomnie 3-4 tys... dlaczego??? Jak przegazuje to spadaja... dziwne, bo manetka wraca...
Czy ktos mial juz podobny problem???
Co moze byc przyczyna???
Pozdrawiam
loozzz
Ostatnio kupiłem GS 500.
Jest coś co mnie zastanawia, a mianowicie wolne obroty.
W ksiązce serwisowej jest napisane,ze obroty powinny być 1100-1300. Reguluje się je za pomocą śruby pod gaznikiem. Zaczynam ustawiac a obroty szaleja. Raz 3 tys, a raz mniej niz 500... cholera, jakas ta sruba do bani... Reguluje na rozgrzanym silniku wiec powinno grac.
Natepna rzecz to znow obroty... Po podkręceniu manetki czasem zostaja na poziomnie 3-4 tys... dlaczego??? Jak przegazuje to spadaja... dziwne, bo manetka wraca...
Czy ktos mial juz podobny problem???
Co moze byc przyczyna???
Pozdrawiam
loozzz
Cześc
Spotkałem sie z podobnym problemem u kumpla w GSF600. Też próbował ustawić obroty za pomacą owej śrubki. Niestety brak wiedzy doporowadziło do całkowitego rozregulowania sprzęta. Mial identyczne objawy, obroty skakały silnik pracował nierówno itd.. Rada jest tylko jedna musisz zrobić synchronizacje i regulacje gaźników w warsztacie albo u kogos kto sie na tym zna, proponuje odrazu wymiane filtra powietrza. Pozatym obroty na poziomie 1300 wydaja mi sie ciupke zbyt durze ale....
Pozdrawiam
Spotkałem sie z podobnym problemem u kumpla w GSF600. Też próbował ustawić obroty za pomacą owej śrubki. Niestety brak wiedzy doporowadziło do całkowitego rozregulowania sprzęta. Mial identyczne objawy, obroty skakały silnik pracował nierówno itd.. Rada jest tylko jedna musisz zrobić synchronizacje i regulacje gaźników w warsztacie albo u kogos kto sie na tym zna, proponuje odrazu wymiane filtra powietrza. Pozatym obroty na poziomie 1300 wydaja mi sie ciupke zbyt durze ale....
Pozdrawiam