GS pytanie....

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

loozzz

GS pytanie....

Post autor: loozzz »

WItam ;)

Ostatnio kupiłem GS 500.
Jest coś co mnie zastanawia, a mianowicie wolne obroty.
W ksiązce serwisowej jest napisane,ze obroty powinny być 1100-1300. Reguluje się je za pomocą śruby pod gaznikiem. Zaczynam ustawiac a obroty szaleja. Raz 3 tys, a raz mniej niz 500... cholera, jakas ta sruba do bani... Reguluje na rozgrzanym silniku wiec powinno grac.
Natepna rzecz to znow obroty... Po podkręceniu manetki czasem zostaja na poziomnie 3-4 tys... dlaczego??? Jak przegazuje to spadaja... dziwne, bo manetka wraca...
Czy ktos mial juz podobny problem???
Co moze byc przyczyna???

Pozdrawiam
loozzz
BONIEK
BS Brother
BS Brother
Posty: 65
Rejestracja: śr, 24 lis 2004, 16:19
Województwo: mazowieckie

Post autor: BONIEK »

Cześc

Spotkałem sie z podobnym problemem u kumpla w GSF600. Też próbował ustawić obroty za pomacą owej śrubki. Niestety brak wiedzy doporowadziło do całkowitego rozregulowania sprzęta. Mial identyczne objawy, obroty skakały silnik pracował nierówno itd.. Rada jest tylko jedna musisz zrobić synchronizacje i regulacje gaźników w warsztacie albo u kogos kto sie na tym zna, proponuje odrazu wymiane filtra powietrza. Pozatym obroty na poziomie 1300 wydaja mi sie ciupke zbyt durze ale....

Pozdrawiam
loozzz

:)

Post autor: loozzz »

narazie zaskoczył i trzyma 900-1000.. Ta srubka nie jest precyzyjna co mnie doprowadza do szewskiej pasji... A ja grafikiem jestem a nie mechaniorem.. ;) Czasami żałuję, hehhe...

Ok. Poprosze o regulacje gaznikow w warsztacie....
Dzieki brachu
Bachmiński

Post autor: Bachmiński »

U mnie w "przechodzonym" GS była bardzo precyzyjna , problemu szukał bym w gaźnikach , regulacja ....
karus

Post autor: karus »

mi też dobrze dziala ta regulacja.
tylko czasami wolno mi gs zchodzi z tak 3 tys do 1,2 tys. obrotów
tak jakoś słabo "odbija"
pewnie też przydałaby mi sie regulacja gaźników
jak narazie zbieram fundusze bo za regulacje
gaźników sam sie nie będe brał
Abe

Post autor: Abe »

ja tekie problemy miałem zaraz po przejechaniu pierwszysch 200km od salonu. motro nie trzymał obrotów, a mianowicie - gdy na postoju pochuliłem moto i potem znowy do pionu obroty raz sie zmniejszały, raz były coraz wieksze. Ale jakoś samo przeszło i do tej pory nie mam pojecia co to mogło być
Abe

Post autor: Abe »

wartałoby sie znad tym zastanowić, to nie jest dobre - motocykl powinien rzymać obroty nawet jak go na kierownicy postawisz....
Bachmiński

Post autor: Bachmiński »

Warto sprawdzic czy przypadkiem linka gazu lub ssania nie jest żle ułożona. Poruszaj kierownicą w prawo , lewo , jak zmienia obroty to masz odpowiedz.
ODPOWIEDZ