GSX-R 750 K7 - Błąd FI

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

motoassassin

Re: GSX-R 750 K7 - Błąd FI

Post autor: motoassassin »

Swiece były wymienone pod koniec sezonu
Vais

Re: GSX-R 750 K7 - Błąd FI

Post autor: Vais »

motoassassin pisze:Swiece były wymienone pod koniec sezonu

To nie znaczy,ze nie mogły nawalić
miksol
Zmieniacz Żarówek
Posty: 52
Rejestracja: śr, 26 mar 2014, 17:19
Województwo: łódzkie

Re: GSX-R 750 K7 - Błąd FI

Post autor: miksol »

Albo, któryś wtrysk padł... Jak jesteś "dłubliwy" to możesz je wysunąć i pokręcić rozrusznikiem. Powinny równo wszystkie pylić... A może podczas rozbiórki znajdziesz jakąś luźną wtyczkę i się wyjaśni...

Powinna być u ciebie możliwość - "wybłyskania" kodów błędów
Np. W SV masz opisane tutaj jak to wygląda - http://svforum.pl/viewtopic.php?f=24&t=317

Kwestia odnalezienia czy u Ciebie jest analogicznie

Padnięcie świecy jest jak najbardziej możliwe... Wystarczy, że kilka razy był przepalany, a świeca nie osiągnęła temperatury samooczyszczenia.

EDIT

Mam :P
http://forum.scigacz.pl/about16230.html
http://www.grupa-poludnie.info/phpBB3/v ... p?p=131191

Aha - nie próbuje tutaj reklamować innych forów itp., cel prosty - pomoc koledze, szkoda mi czasu na kopiowanie obrazków, tekstu itd.
Ostatnio zmieniony wt, 22 kwie 2014, 15:58 przez miksol, łącznie zmieniany 1 raz.
WSK125 x 5, Ogar x 3, Komar x 2, Kaczucha, JAWA350, ETZ250 x2, ETZ150, WSK175, Simson S51 Enduro, Aprilia AF1 168ccm, Suzuki TS 50, Suzuki GT 80, Suzuki GSX600F, Cebula CB500, CBR900RR, 2 lata przerwy, GSX750F...
motoassassin

Re: GSX-R 750 K7 - Błąd FI

Post autor: motoassassin »

Świece były sprawdzone... niestety to nie one stanowią problem.. jutro moto bedzie podpięte pod komputer i wszystko się wyjaśni
Carry
Zmieniacz Żarówek
Posty: 79
Rejestracja: wt, 18 lut 2014, 08:49
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: GSX-R 750 K7 - Błąd FI

Post autor: Carry »

Carry pisze:Nigdy nie patrz na kolor kabli, często zdarza się że nie do końca się to pokrywa a można problem sobie zrobić.

Ogółem nazywa sie to Dealer Mode i powoduje wejście w tryb serwisowy umożliwiający ustawienie TPS i wyświetlenie kodów błędów

Co do kodów to lista jest w każdej serwisówce i należy korzystać z serwisówki od konkretnego modelu bo czasami kody się zmieniają pomiędzy modelami.

Co do samego wejścia w ten tryb to wystrczy zmostkować 2 pin na kostce 6-pinowej znajdującej się za akumulatorem lub przy zadupku (w zależności od modelu). Zawsze trzeba zrobić mostek pomiędzy tymi samymi pinami. Następnie trzeba odpalić motocykl.

Obrazek

Nie wiem po co chcesz płacić za podłączenie kod kompa skoro możesz zrobić to sam i sprawdzić co się dzieje. Powyżej masz instrukcje.

Podaj więcej info na temat tego co ostatnio robiłeś w motocyklu, jeżeli zmieniałeś wydech to czy to jest pełen układ czy slip on, czy wycinałeś kata czy cokolwiek wykręcałeś itd itp. Zazwyczaj po kodach błędu samemu można dojść do rozwiązania:)
ECU flashing - Carry/MotoTune
+48600403686
Polub Nas:
https://www.facebook.com/mototunepl
ODPOWIEDZ