ECU Hacking
Moderator: Emil
-
- Zmieniacz Żarówek
- Posty: 79
- Rejestracja: wt, 18 lut 2014, 08:49
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: ECU Hacking
Na naszej stronie umieściliśmy artykuł opisujący działanie oraz budowę TRE - na pewno pomoże w zrozumieniu tematu i rozwieje kilka pytań i wątpliwości:)
Link do artykułu
Zapraszamy do lektury:)
Link do artykułu
Zapraszamy do lektury:)
-
- Zmieniacz Żarówek
- Posty: 79
- Rejestracja: wt, 18 lut 2014, 08:49
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: ECU Hacking
Na naszej stronie umieściliśmy kolejny artykuł opisujący działanie modułu AUTOTUNE - na pewno pomoże w zrozumieniu tematu i rozwieje kilka pytań i wątpliwości:)
Link do artykułu
Zapraszamy do lektury:)
Link do artykułu
Zapraszamy do lektury:)
-
- BS Brother
- Posty: 868
- Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
- Województwo: lubuskie
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Re: ECU Hacking
witam
ciekawy artykuł i już dupa swędzi hi hi
Tylko bym wrócił do zdrowia i na moto tak zawirusowane było by wesoło oj wesoło !
pozdrawiam Q......
ciekawy artykuł i już dupa swędzi hi hi
Tylko bym wrócił do zdrowia i na moto tak zawirusowane było by wesoło oj wesoło !
pozdrawiam Q......
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
-
- Zmieniacz Żarówek
- Posty: 79
- Rejestracja: wt, 18 lut 2014, 08:49
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Moderator
- Posty: 6448
- Rejestracja: ndz, 7 lis 2004, 14:06
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Kozielec gm. Dobrcz
- Polubił posty: 17
- Otrzymane Polubienia: 22
Re: ECU Hacking
Problem w tym, że wirus to jedne dobro a umijętności to przeważnie zło niestety, pozdro !!
Ps
Nie w przypadku Q....
Ps
Nie w przypadku Q....
Po całej gamie szybkich Suzuki przyszedł czas na moto dla starszego pana 🥸
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
-
- BS Brother
- Posty: 868
- Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
- Województwo: lubuskie
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Re: ECU Hacking
witam
KROPEK z całym szacunkiem,
sugerujesz , iż mój wypadek był powiązany z przerostem "ego"
i nadmiernych własnych emocji i zbyt nikczemnych umiejętności ?
Krótko mówiąc przerost ambicji nad umiejętnościami i krach....
Cóż Twoja wola, tylko wyjaśnię :
zdarzenie było na prostej drodze,
hamując uciekałem w lewo zderzenie było na osi jezdni lekko po lewej stroni- podziękować Bogu,
że nic z przeciwka nie jechało i nawet biegły stwierdził o natychmiastowej reakcji i nie odpuszczenie do samego końca ( a nie lubi motocyklistów). Zresztą gdybym się zesrał i jak wielu "mądrych" zrobił i położył moto, może wyjątkowo w tym przypadku, by ten biedak przeżył a ja nie był bym kaleką mając teraz tylko nadzieje na pozytyw operacji za górę pieniędzy co w połowie do BS teraz ręka należy , że czasowo tylko i ruszy za chwile bo prof GILBERT z Paryża twierdzi 2-3 lat a teraz do łokcia czucie już jest choć nie rusza.
Reasumując czasy na torze Poznań uzyskiwałem w zakresie 1,55 - 1,50 niestety był to dzień otwarty to wiadomo.
Wielu ludzi stąd już nie wróciło na sprzęt cyt:
'QUAKE się rozjebał a jeździł najlepiej z nas, nikt się nawet do jego umiejętności nie zbliżał...'
Przesada poważna choć tak na zwykłej drodze czasami schodziło sie na kolana bo jest tu kilku zawodników, co naprawdę dobrze śmigali i nie sadzę bym mógł się do nich zbliżyć umiejętnościami.
Reasumując na speedday byłem w pierwszej trójce wszystkich wyników torowych, poza zawodnikami a najlepszy ze zwykłym moto bez slików......
Zapytałem się kolegi co za mną jechał a dobry bardzo kierowca ,
powiedz bo nie pamiętam NIC, byłeś za mną I była jakaś szansa uniknąć ?
ODPOWIEDZ :
- szczerze ?
- tak bardzo szczerze nawet jak źle.... - mówię
- cóż, nie miałeś żadnych szans !
- po prostu miałeś pecha. Pech ! Fakt pocieszeniem to nie jest, miałeś pecha.
TEKS BRATA ofiary gdy chyliłem czoła przed rodziną :
źle się zrozumieliście, On myślał , że zdąży a Ty....
MYŚLAŁEŚ , ŻE WYHAMUJESZ I GO OMINIESZ.
tak miało być , dramat niestety......
Czasem tak jest w tym Gównianym życiu coś musi się jakby samo zdarzyć,
niektórzy wygrywają w totka a inni wygrywają pakiet ruiny nieszczęście życia.......
pozdrawiam QUAKE
KROPEK z całym szacunkiem,
sugerujesz , iż mój wypadek był powiązany z przerostem "ego"
i nadmiernych własnych emocji i zbyt nikczemnych umiejętności ?
Krótko mówiąc przerost ambicji nad umiejętnościami i krach....
Cóż Twoja wola, tylko wyjaśnię :
zdarzenie było na prostej drodze,
hamując uciekałem w lewo zderzenie było na osi jezdni lekko po lewej stroni- podziękować Bogu,
że nic z przeciwka nie jechało i nawet biegły stwierdził o natychmiastowej reakcji i nie odpuszczenie do samego końca ( a nie lubi motocyklistów). Zresztą gdybym się zesrał i jak wielu "mądrych" zrobił i położył moto, może wyjątkowo w tym przypadku, by ten biedak przeżył a ja nie był bym kaleką mając teraz tylko nadzieje na pozytyw operacji za górę pieniędzy co w połowie do BS teraz ręka należy , że czasowo tylko i ruszy za chwile bo prof GILBERT z Paryża twierdzi 2-3 lat a teraz do łokcia czucie już jest choć nie rusza.
Reasumując czasy na torze Poznań uzyskiwałem w zakresie 1,55 - 1,50 niestety był to dzień otwarty to wiadomo.
Wielu ludzi stąd już nie wróciło na sprzęt cyt:
'QUAKE się rozjebał a jeździł najlepiej z nas, nikt się nawet do jego umiejętności nie zbliżał...'
Przesada poważna choć tak na zwykłej drodze czasami schodziło sie na kolana bo jest tu kilku zawodników, co naprawdę dobrze śmigali i nie sadzę bym mógł się do nich zbliżyć umiejętnościami.
Reasumując na speedday byłem w pierwszej trójce wszystkich wyników torowych, poza zawodnikami a najlepszy ze zwykłym moto bez slików......
Zapytałem się kolegi co za mną jechał a dobry bardzo kierowca ,
powiedz bo nie pamiętam NIC, byłeś za mną I była jakaś szansa uniknąć ?
ODPOWIEDZ :
- szczerze ?
- tak bardzo szczerze nawet jak źle.... - mówię
- cóż, nie miałeś żadnych szans !
- po prostu miałeś pecha. Pech ! Fakt pocieszeniem to nie jest, miałeś pecha.
TEKS BRATA ofiary gdy chyliłem czoła przed rodziną :
źle się zrozumieliście, On myślał , że zdąży a Ty....
MYŚLAŁEŚ , ŻE WYHAMUJESZ I GO OMINIESZ.
tak miało być , dramat niestety......
Czasem tak jest w tym Gównianym życiu coś musi się jakby samo zdarzyć,
niektórzy wygrywają w totka a inni wygrywają pakiet ruiny nieszczęście życia.......
pozdrawiam QUAKE
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
-
- Moderator
- Posty: 6448
- Rejestracja: ndz, 7 lis 2004, 14:06
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Kozielec gm. Dobrcz
- Polubił posty: 17
- Otrzymane Polubienia: 22
Re: ECU Hacking
Hym miałem na myśli, iż brak umiejętności nie dotyczy twojej osoby ot i taki przykład. Mógł być to Jurand lub Osa to trzy osoby które znam i wiem na 100 %, że potrafią ja niestety nie, jeżdżę jak totalna pizda i mam lęki więc w moim przypadku jak i wielu innych, coś takiego jak ten haking jest niepotrzebne. Miło, że zaglądasz na forum i przepraszam za nawrót złych wspomnień bo nie to było w zamyśle, pozdro broo...!!
Po całej gamie szybkich Suzuki przyszedł czas na moto dla starszego pana 🥸
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
-
- Moderator
- Posty: 4322
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 14
Re: ECU Hacking
spokój bo Wam piaskownicę zablokuję :angry_smile:
poza tym Quake, wiem że nerwowy masz okres, ale Kropek coś innego napisał niż odczytałeś
poza tym Quake, wiem że nerwowy masz okres, ale Kropek coś innego napisał niż odczytałeś
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
-
- BS Brother
- Posty: 868
- Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
- Województwo: lubuskie
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Re: ECU Hacking
witam
oczywiście nie jestem przeciwko nikomu i zwłaszcza przeciw KROPEK we dle mnie zawsze był bardzo ok
Hube mnie do pionu postawił , że przesadziłem i oczywiście chylę czoła przed całym BS
Nic nie ma w tym agresji słownej żadnej, odebrałem to personalnie za bardzo może.
Przepraszam lecz tak to jest w szaleństwie bólu i kalectwa.
Nigdy się nie poddaje i walczę do końca,
a walka już zbyt długo trwa i stąd brak wyczucia w mym obłędzie desperacji.
PRZEPRASZAM jeśli uraziłem
pozdrawiam QUAKE
oczywiście nie jestem przeciwko nikomu i zwłaszcza przeciw KROPEK we dle mnie zawsze był bardzo ok
Hube mnie do pionu postawił , że przesadziłem i oczywiście chylę czoła przed całym BS
Nic nie ma w tym agresji słownej żadnej, odebrałem to personalnie za bardzo może.
Przepraszam lecz tak to jest w szaleństwie bólu i kalectwa.
Nigdy się nie poddaje i walczę do końca,
a walka już zbyt długo trwa i stąd brak wyczucia w mym obłędzie desperacji.
PRZEPRASZAM jeśli uraziłem
pozdrawiam QUAKE
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
-
- Zmieniacz Żarówek
- Posty: 79
- Rejestracja: wt, 18 lut 2014, 08:49
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: ECU Hacking
Sezon się zbliża więc wrzucam listę obecnie obsługiwanych przez Nas modeli:) Wszystkie podlegają pod opcję podstawową oraz rozszerzoną (autotune). W razie pytań piszcie lub dzwońcie:)
Suzuki
GSX1300R (Hayabusa) 2002 - 2014
GSX-R 600 2004 - 2014
GSX-R 750 2004 - 2014
GSX-R 1000 2003 - 2014
GSX1300BK (B-King) 2007 - 2012
GSR 750 2011 - 2014
GSR 600 2006 - 2010
SV 1000 2005 - 2008
GSF 1250 (Bandit) 2007 - 2010
GSF 650 (Bandit) 2007 - 2010
M109R 2006 - 2010
SV 650 2007 - 2010
SFV 650 SV 650S (Gladius) 2009 - 2015
Suzuki
GSX1300R (Hayabusa) 2002 - 2014
GSX-R 600 2004 - 2014
GSX-R 750 2004 - 2014
GSX-R 1000 2003 - 2014
GSX1300BK (B-King) 2007 - 2012
GSR 750 2011 - 2014
GSR 600 2006 - 2010
SV 1000 2005 - 2008
GSF 1250 (Bandit) 2007 - 2010
GSF 650 (Bandit) 2007 - 2010
M109R 2006 - 2010
SV 650 2007 - 2010
SFV 650 SV 650S (Gladius) 2009 - 2015
Ostatnio zmieniony czw, 12 mar 2015, 10:23 przez Carry, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- BS Brother
- Posty: 6337
- Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Re: ECU Hacking
To jest forum Bractwa Suzuki.
:twisted: SUZUKI :twisted: Mr. ECU Tuning
:twisted: SUZUKI :twisted: Mr. ECU Tuning
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
-
- Zmieniacz Żarówek
- Posty: 79
- Rejestracja: wt, 18 lut 2014, 08:49
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Zmieniacz Żarówek
- Posty: 79
- Rejestracja: wt, 18 lut 2014, 08:49
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: ECU Hacking
Na naszej stronie umieściliśmy kolejny artykuł opisujący efekty reflashu Suzuki Gsx-r 750 K7 - wreszcie obiecywane wykresy z hamowni!
Link do artykułu
Zapraszamy do lektury:)
Link do artykułu
Zapraszamy do lektury:)
-
- Zmieniacz Żarówek
- Posty: 79
- Rejestracja: wt, 18 lut 2014, 08:49
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: ECU Hacking
Pracowity miesiąc... K9 1000, K6 1000, GSF 1250 i VLR 1800 (przerobiony na VZR 1800) wystrojone poprzez autotune:)
Sprzęty czują się dobrze a ich użytkownicy zmęczeni przejazdami;)
Sezon w pełni więc zapraszam do umawiania terminów:) Mam nadzieję, że niedługo wrzucę jakieś opinie (chyba, że użytkownicy sami coś ciekawego napiszą:))
Co do kontaktu to walcie na facebooka, telefon (600403686) - mail szwankuje więc tam nie pisać:)
Sprzęty czują się dobrze a ich użytkownicy zmęczeni przejazdami;)
Sezon w pełni więc zapraszam do umawiania terminów:) Mam nadzieję, że niedługo wrzucę jakieś opinie (chyba, że użytkownicy sami coś ciekawego napiszą:))
Co do kontaktu to walcie na facebooka, telefon (600403686) - mail szwankuje więc tam nie pisać:)
-
- Zmieniacz Żarówek
- Posty: 79
- Rejestracja: wt, 18 lut 2014, 08:49
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: ECU Hacking
Dzięki uprzejmości Przemka (Baba_zanetti) i Seby (Łysy) udało się wreszcie wystroić i zmierzyć mój projekt:)
(Swoją drogą to nie wiem czy wiecie ale Przemek otworzył prężnie działający warsztat z pierwszej klasy hamownią (nie taką która wypluwa 600 kuni a za 2 dni bez zmian w moto 700) a za pomiar bierze tylko 150 zł i możliwe są rabaty:P)
Pacjent:
Suzuki GSX-R 600 K6
Modyfikacje:
- Wydech przelotowy
- Filtr Pipercross
- V-Stacks
- Doloty o zwiększonej średnicy
Mapa stock to standardowa mapa tego modelu bez żadnych zmian
Mapa finalna to mapa ze zmianami:
- Zapłon +4
- STP 100% w całym zakresie
- TRE
- Strojenie autotune z log boxem podczas jazdy (bez użycia hamowni)
Wyniki poniżej:) Pomiary robione były jeden po drugim (podmiana wsadu w ECU) więc czynniki pogodowe zostawiamy za sobą. Co do AFR to jeśli są zainteresowanie to mogę wrzucić logi i zalogowane AFR podczas jazdy. Pomiar AFR na hamowni mija się z celem:)
Czekam na opinie, różnica widoczna jest raczej gołym okiem:)
(Swoją drogą to nie wiem czy wiecie ale Przemek otworzył prężnie działający warsztat z pierwszej klasy hamownią (nie taką która wypluwa 600 kuni a za 2 dni bez zmian w moto 700) a za pomiar bierze tylko 150 zł i możliwe są rabaty:P)
Pacjent:
Suzuki GSX-R 600 K6
Modyfikacje:
- Wydech przelotowy
- Filtr Pipercross
- V-Stacks
- Doloty o zwiększonej średnicy
Mapa stock to standardowa mapa tego modelu bez żadnych zmian
Mapa finalna to mapa ze zmianami:
- Zapłon +4
- STP 100% w całym zakresie
- TRE
- Strojenie autotune z log boxem podczas jazdy (bez użycia hamowni)
Wyniki poniżej:) Pomiary robione były jeden po drugim (podmiana wsadu w ECU) więc czynniki pogodowe zostawiamy za sobą. Co do AFR to jeśli są zainteresowanie to mogę wrzucić logi i zalogowane AFR podczas jazdy. Pomiar AFR na hamowni mija się z celem:)
Czekam na opinie, różnica widoczna jest raczej gołym okiem:)