Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
Bym nie ruszał - a jak jest ochota to monitorował neta i czekał na sam wkład euro, się pojawi w rozsądnych pieniądzach - kupno. Ja właśnie w sobotę nabyłem violettę usa i przyznam że nawet o tym nie myślałem. Miałem kilka moto z takimi lampami i na przeglądach zawsze OK.
marian07 pisze:Bym nie ruszał - a jak jest ochota to monitorował neta i czekał na sam wkład euro, się pojawi w rozsądnych pieniądzach - kupno. Ja właśnie w sobotę nabyłem violettę usa i przyznam że nawet o tym nie myślałem. Miałem kilka moto z takimi lampami i na przeglądach zawsze OK.
no właśnie na przeglądowniach niby ok, ale zawsze jakoś tak mam wrażenie nie wiedzą jak to ugryźć
..nie daje mi to spokoju..
dzięki za info
w pogodę i niepogodę śmigam Suzuki Boulevard C50. . .
- - -
ceną czegokolwiek jest ilość życia jaką na to przeznaczamy. . .
Lampa z USA jest symetryczna i o to się sprawa rozbija?
Od K5 czy K6 chyba wszystkie suzy mają symetryczne.
Przerabiasz kierunki aby nie świeciły i po kłopocie.
Kefas można czytać jihadek (dżihadek) lub Piotrek 502-683-907 Pasja + Wizja + Działanie = Sukces (CZYLI MOTO!!!) WSK 125 => MZ ETZ 150e => MZ ETZ 251e => Bandit 600 N => SV 1000 S
Witam w mojej Violce wersji amerykańskiej wkład lampy posiada dwa rodzaje światła , światło drogowe i światło mijania natomiast strumień światła pada na wprost inaczej jest w wersjach angielskich i europejskich . Jeżeli chodzi o światła postojowe są umieszczone w kierunkowskazach , dlatego przy włączonych światłach palą nam się cały czas kierunki. Jadąc na przegląd zaklejam taśmą jedno ogniwo i wtedy nie mam świecących kierunków ale tym samym pozbawiam się świateł postojowych które zastępuję światłami dodatkowymi . Jak na razie przeglądy przechodzą bez problemowo .
na przeglądowni właśnie zasugerowali mi żeby odpiąć cały czas świecące kierunki..ale pozostaje kwestia właśnie świateł postojowych..a w lampie w wersji amerykańskiej jedna żarówa..
przeglądy przechodzą jak Brylant napisał..ale kwestia jak do tego podchodzą misiaki..
w pogodę i niepogodę śmigam Suzuki Boulevard C50. . .
- - -
ceną czegokolwiek jest ilość życia jaką na to przeznaczamy. . .
misiaki bardziej inteligentne są wyrozumiałe - wiedzą że kierunki świecące cały czas to lepsza widoczność motocykla - taki motocykl jest po prostu lepiej zauważalny na drodze (wiem z autopsji). tych mniej inteligentnych trzeba zbywać wszelkimi sposobami ale po dobroci.