Marauder 125 - mała prędkość, moc
Marauder 125 - mała prędkość, moc
Cześć!
Powitanie już było więc poproszę o radę w następującej kwestii... Mam Maraudera 125, pierwszy motorek, fajnie się na nim jeździ ale... no właśnie, rozpędza się do może max.80km/h
Nie mam porównania, więc nie wiem ile teoretycznie można na czymś takim pociągnąć ale nawet dane techniczne podają prędkość max.105 km/h pomijam już przechwałki użytkowników na różnych forach ile to nie wyciągnęli ze swojej 125.
Mam wrażenie że o ile na biegach 1-4 się rozpędza to na 5 już nie.
Poza tym nie ma jakichś niepokojących objawów, odpala bez problemu, chodzi ładnie.
Żeby była jasność - nie mam jakiegoś ciśnienia na bicie rekordów, póki co nabieram doświadczenia i objeżdżam okoliczne wsie ale czasem na lepszej drodze dobrze by było mieć możliwość nieco szybszej jazdy, szczególnie gdy będę chciał się wybrać na dłuższą wycieczkę.
Moto na 29 tys przebiegu, raczej oryginalny bo są jakieś stare faktury i przeglądy z DE potwierdzające przebieg.
Lubię trochę dłubać więc pytanie jest takie - co sam mogę sprawdzić/poprawić?
Zamówiłem nową świecę (czekam na przesyłkę) i sprawdziłem filtr powietrza - wygląda jak nowy. Coś podpowiecie?
Z góry dzięki za sugestie.
Ps. Chyba że coś przekłamywała linka prędkościomierza która się ostatnio ukręciła :?
Powitanie już było więc poproszę o radę w następującej kwestii... Mam Maraudera 125, pierwszy motorek, fajnie się na nim jeździ ale... no właśnie, rozpędza się do może max.80km/h
Nie mam porównania, więc nie wiem ile teoretycznie można na czymś takim pociągnąć ale nawet dane techniczne podają prędkość max.105 km/h pomijam już przechwałki użytkowników na różnych forach ile to nie wyciągnęli ze swojej 125.
Mam wrażenie że o ile na biegach 1-4 się rozpędza to na 5 już nie.
Poza tym nie ma jakichś niepokojących objawów, odpala bez problemu, chodzi ładnie.
Żeby była jasność - nie mam jakiegoś ciśnienia na bicie rekordów, póki co nabieram doświadczenia i objeżdżam okoliczne wsie ale czasem na lepszej drodze dobrze by było mieć możliwość nieco szybszej jazdy, szczególnie gdy będę chciał się wybrać na dłuższą wycieczkę.
Moto na 29 tys przebiegu, raczej oryginalny bo są jakieś stare faktury i przeglądy z DE potwierdzające przebieg.
Lubię trochę dłubać więc pytanie jest takie - co sam mogę sprawdzić/poprawić?
Zamówiłem nową świecę (czekam na przesyłkę) i sprawdziłem filtr powietrza - wygląda jak nowy. Coś podpowiecie?
Z góry dzięki za sugestie.
Ps. Chyba że coś przekłamywała linka prędkościomierza która się ostatnio ukręciła :?
Był GZ Marauder 125 jest C50 Boulevard
"Kto w młodości głupi nie był ten na starość nie zmądrzeje..."
"Kto w młodości głupi nie był ten na starość nie zmądrzeje..."
-
- Naciagacz Łańcucha
- Posty: 173
- Rejestracja: czw, 23 kwie 2015, 09:00
- Województwo: świat i okolice
- Lokalizacja: Flekkefjord/Krakow
Re: Marauder 125 - mała prędkość, moc
Być może jest zablokowany. Juz gdzieś o tym czytałem
---------------------------------
+47 95869510 GG - 8705488 Skype - paco_x
---------------------------------
Suzuki Intruder M800 2011r
+47 95869510 GG - 8705488 Skype - paco_x
---------------------------------
Suzuki Intruder M800 2011r
Re: Marauder 125 - mała prędkość, moc
No też gdzieś czytałem o jakiejś blokadzie ale mam dwie wątpliwości:
- po pierwsze gdzie w tym moto jakaś elektronika??? chyba że blokada jest "mechaniczna"???
- po drugie mam w papierach wpisaną moc 9kW a wychodziły tez wersje 6kW więc może te drugie były jakoś tłumione?
- po pierwsze gdzie w tym moto jakaś elektronika??? chyba że blokada jest "mechaniczna"???
- po drugie mam w papierach wpisaną moc 9kW a wychodziły tez wersje 6kW więc może te drugie były jakoś tłumione?
Był GZ Marauder 125 jest C50 Boulevard
"Kto w młodości głupi nie był ten na starość nie zmądrzeje..."
"Kto w młodości głupi nie był ten na starość nie zmądrzeje..."
Re: Marauder 125 - mała prędkość, moc
Na forum.motocyklistów.pl znalazłem taki wpis użytkownika Genezi (mam nadzieję, że można to zacytować):
"Posiadam marude z 99r. Te silniki są dławione. Rozgryzłem wszystkie blokady jakie w nim były ale po kolei. To co piszecie o module to prawda lecz nie trzeba go wcale wymieniać. Moduł ma blokadę na obroty na poszczególnym biegu. Każdy bieg ma swoją rezystancję. Czujnik biegów wysyła prąd z inną opornością na każdym biegu. Po kolei opiszę wszystkie blokady jakie są w Suzuki GZ 125 Marauder.
1. Moduł (CDI)
DO ODBLOKOWANIA BĘDZIE NAM POTRZEBNY OPORNIK 820 OHM !
Aby odblokować moduł (vmax = obroty [rpm]) należy w wiązce kabli idących do modułu kabel o kolorze różowym. Przecinamy go ok 3-4 cm od modułu. Następnie łączymy różowy kabelek idący od modułu do opornika 820 ohm, natomiast drugi koniec opornika przykręcamy do masy akumulatora. Dzięki temu CDI będzie sądziło, że zawsze wrzucony jest 1 bieg więc nie będzie blokować obrotów na wyższych biegach. Resztę kabla idącą z wiązki należy zabezpieczyć np. taśmą izolacyjną. Łączenia kabla z opornikiem najlepiej jest zlutować i również zaizolować. Po tym zabiegu zdrowe moto (bez dodatkowego obciążenia, bez sakw i pasażera) rozpędza się spokojnie do 100 - 105 km/h. Na upartego silnik odcina przy około 115 km/h lecz ja nie popieram takiego katowania motocykla !
2. Wydech
Na samym początku wydechu od strony cylindra znajduje się w zależności od rocznika oraz pochodzenia tulejka lub sitko mające za zadanie utrudnienie wylotu spalinom, a co za tym idzie zamulenie motocykla. Aby się go pozbyć polecam młotek i przecinak przecinak
3. Filtr powietrza
Na obudowie filtra powietrza znajduje się plastikowe kolanko zwrócone otworem do tyłu motocykla. Można je obrócić aby wlot znajdował się z przodu lub pozbyć się go całkiem. Przed obróceniem nie szło wyregulować mieszanki. Świeca po jeździe w trasie miała albo całkowicie biały lub czarny kolor. Skutkowało to tym że raz nie jechał więcej niż 75 km/h, a raz miał muła powyżej 50 km/h i trudno było go rozpędzić.
4. Świeca
Polecam wymienić świecę na irydową. Nie doda nam to koników ale łatwiej go odpalić
5. Linka gazu / manetka
W marudzie z 98r znajomego był zrobiony myk z manetką. Po odkręceniu manetki na max przepustnica otwierała się mniej więcej na 3/4 możliwości. Nie pamiętam tylko jak rozwiązał ten problem.
Są to chyba wszystkie blokady jakie mają marudy 125. Jeżeli o czymś zapomniałem to postaram się to uzupełnić."
Pytanie czy mam ten problem czy to coś innego, chyba na weekendzie pokombinuję.
"Posiadam marude z 99r. Te silniki są dławione. Rozgryzłem wszystkie blokady jakie w nim były ale po kolei. To co piszecie o module to prawda lecz nie trzeba go wcale wymieniać. Moduł ma blokadę na obroty na poszczególnym biegu. Każdy bieg ma swoją rezystancję. Czujnik biegów wysyła prąd z inną opornością na każdym biegu. Po kolei opiszę wszystkie blokady jakie są w Suzuki GZ 125 Marauder.
1. Moduł (CDI)
DO ODBLOKOWANIA BĘDZIE NAM POTRZEBNY OPORNIK 820 OHM !
Aby odblokować moduł (vmax = obroty [rpm]) należy w wiązce kabli idących do modułu kabel o kolorze różowym. Przecinamy go ok 3-4 cm od modułu. Następnie łączymy różowy kabelek idący od modułu do opornika 820 ohm, natomiast drugi koniec opornika przykręcamy do masy akumulatora. Dzięki temu CDI będzie sądziło, że zawsze wrzucony jest 1 bieg więc nie będzie blokować obrotów na wyższych biegach. Resztę kabla idącą z wiązki należy zabezpieczyć np. taśmą izolacyjną. Łączenia kabla z opornikiem najlepiej jest zlutować i również zaizolować. Po tym zabiegu zdrowe moto (bez dodatkowego obciążenia, bez sakw i pasażera) rozpędza się spokojnie do 100 - 105 km/h. Na upartego silnik odcina przy około 115 km/h lecz ja nie popieram takiego katowania motocykla !
2. Wydech
Na samym początku wydechu od strony cylindra znajduje się w zależności od rocznika oraz pochodzenia tulejka lub sitko mające za zadanie utrudnienie wylotu spalinom, a co za tym idzie zamulenie motocykla. Aby się go pozbyć polecam młotek i przecinak przecinak
3. Filtr powietrza
Na obudowie filtra powietrza znajduje się plastikowe kolanko zwrócone otworem do tyłu motocykla. Można je obrócić aby wlot znajdował się z przodu lub pozbyć się go całkiem. Przed obróceniem nie szło wyregulować mieszanki. Świeca po jeździe w trasie miała albo całkowicie biały lub czarny kolor. Skutkowało to tym że raz nie jechał więcej niż 75 km/h, a raz miał muła powyżej 50 km/h i trudno było go rozpędzić.
4. Świeca
Polecam wymienić świecę na irydową. Nie doda nam to koników ale łatwiej go odpalić
5. Linka gazu / manetka
W marudzie z 98r znajomego był zrobiony myk z manetką. Po odkręceniu manetki na max przepustnica otwierała się mniej więcej na 3/4 możliwości. Nie pamiętam tylko jak rozwiązał ten problem.
Są to chyba wszystkie blokady jakie mają marudy 125. Jeżeli o czymś zapomniałem to postaram się to uzupełnić."
Pytanie czy mam ten problem czy to coś innego, chyba na weekendzie pokombinuję.
Był GZ Marauder 125 jest C50 Boulevard
"Kto w młodości głupi nie był ten na starość nie zmądrzeje..."
"Kto w młodości głupi nie był ten na starość nie zmądrzeje..."
Re: Marauder 125 - mała prędkość, moc
Dobra, akurat przyszła dzisiaj linka i nie mogłem się doczekać testu więc zastosowałem dzisiaj "patent" z rezystorem - efekt zerowy, nic się nie zmieniło.
Czyli temat ciągle aktualny - o co kaman???
Czyli temat ciągle aktualny - o co kaman???
Był GZ Marauder 125 jest C50 Boulevard
"Kto w młodości głupi nie był ten na starość nie zmądrzeje..."
"Kto w młodości głupi nie był ten na starość nie zmądrzeje..."
-
- Po drugiej stronie Mocy
- Posty: 1821
- Rejestracja: sob, 8 gru 2007, 17:26
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Otrzymane Polubienia: 8
Re: Marauder 125 - mała prędkość, moc
To wszystko półśrodki, pyrkaj już ten sezon, jak pyrka.
Zrób prawko na większy motocykl, szkoda czasu na
zabieganie o te 3 koniki...
Zrób prawko na większy motocykl, szkoda czasu na
zabieganie o te 3 koniki...
Jedź i daj jechać innym!
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
czarny GS500E pojechał.....
czarna SV650N pojechała...
czarny mruczek Z750S pojechał...
czarny większy mruczek Z1000SX pojechał...
jest jeszcze większy, srebrny mruczek FJR1300 AE
-
- The Real One
- Posty: 2577
- Rejestracja: czw, 1 maja 2014, 22:55
- Województwo: mazowieckie
- Polubił posty: 1
- Otrzymane Polubienia: 3
Re: Marauder 125 - mała prędkość, moc
Waldex ma rację.
Ja ponowną przygodę z jednośladami zaczynałem od Hondy Ps 150,
(nominalnie 16 KM,110 km/h ,a do 80 km/h całkiem nieżle ciągnął,no i przy tym automat ),który z założenia miał być zamiennikiem roweru i samochodu (jednocześnie)
pomocnym w dotarciu nad Wisłę na ryby.Już po miesiącu użytkowania wiedziałem,że to za mało.Niestety
albo stety moto było w leasingu,więc 3 lata musiałem odpękać.Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.
Przez 2 lata przetestowałem w sumie kilkanaście moto (z salonów),zdobyłem doświadczenie na moto.
Na wymianę motocykla celowałem w pojemność ~600 ccm.Wykorzystując okazję (moto z poprzedniego rocznika)
kupiłem swojego gsx fa 1250 z którego jestem bardzo zadowolony i latam na nim już 4 sezon.
Ja ponowną przygodę z jednośladami zaczynałem od Hondy Ps 150,
(nominalnie 16 KM,110 km/h ,a do 80 km/h całkiem nieżle ciągnął,no i przy tym automat ),który z założenia miał być zamiennikiem roweru i samochodu (jednocześnie)
pomocnym w dotarciu nad Wisłę na ryby.Już po miesiącu użytkowania wiedziałem,że to za mało.Niestety
albo stety moto było w leasingu,więc 3 lata musiałem odpękać.Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.
Przez 2 lata przetestowałem w sumie kilkanaście moto (z salonów),zdobyłem doświadczenie na moto.
Na wymianę motocykla celowałem w pojemność ~600 ccm.Wykorzystując okazję (moto z poprzedniego rocznika)
kupiłem swojego gsx fa 1250 z którego jestem bardzo zadowolony i latam na nim już 4 sezon.
nastoletnie początki to stary JUNAK,potem dłuuugo nic,Powrót to H... jednoślad ps 150,4 sezony gsx 1250 fa,
Czarna Hayabusa L 4, III generacja hajki 2022
Pragnę realizować dotychczas niespełnione marzenia
Czarna Hayabusa L 4, III generacja hajki 2022
Pragnę realizować dotychczas niespełnione marzenia
Re: Marauder 125 - mała prędkość, moc
No spoko ale jedno nie wyklucza drugiego.
Pewnie będzie tak jak piszecie ale to nie znaczy, że w wolnej chwili nie mogę podłubać przy tym co mam aby wydobyć z niego ile się da.
Pytanie czy np. mogę sam bez większego ryzyka rozebrać i przeczyścić gaźnik? A potem go samemu złożyć hehe I czy wogóle ma to sens przy tych objawach.
W jakichś papierach homologacyjnych mojego moto nie widzę żadnych informacji o jakichś blokadach, jest wpisane 9kW, Vmax 104km/h.
Pewnie będzie tak jak piszecie ale to nie znaczy, że w wolnej chwili nie mogę podłubać przy tym co mam aby wydobyć z niego ile się da.
Pytanie czy np. mogę sam bez większego ryzyka rozebrać i przeczyścić gaźnik? A potem go samemu złożyć hehe I czy wogóle ma to sens przy tych objawach.
W jakichś papierach homologacyjnych mojego moto nie widzę żadnych informacji o jakichś blokadach, jest wpisane 9kW, Vmax 104km/h.
Był GZ Marauder 125 jest C50 Boulevard
"Kto w młodości głupi nie był ten na starość nie zmądrzeje..."
"Kto w młodości głupi nie był ten na starość nie zmądrzeje..."
-
- BS Brother
- Posty: 1381
- Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 19:02
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Kiełczów
- Otrzymane Polubienia: 2
Re: Marauder 125 - mała prędkość, moc
wymyj gaźnik, sprawdź z godnie z katalogiem wielkość dyszy głównej, sprawdź v-max na 4, to jest ten sam silnik co GN 125, pomaga zmiana przedniej zębatki na mniejszą o 1 ząb (policz zęby w zębatkach może ktoś już w nie ingerował), jeśli masz obrotomierz, to na 4 powinien dochodzić bez problemu do czerwonego pola
http://picasaweb.google.pl/Bogdi64
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
Re: Marauder 125 - mała prędkość, moc
Tak, żeby pociągnąć trochę temat, może komuś innemu się przyda...
Znalazłem gdzieś poniższą tabelkę, można z niej wyczytać czy ktoś ma wersję "zamuloną" czy też nie.
Marke: Typ: Hubraum: Modell: Baujahr: Leistung: Fahrgestellnr:
Suzuki GZ 125 Marauder 1998 10 PS, 7,4 kw JS1AP1311 00-100 001 - 00-105 343
Suzuki GZ 125 Marauder 1999-2001 10 PS, 7,4 kw JS1AP1311 00-105 344
Suzuki GZ 125 Marauder 2002 10 PS, 7,4 kw VTTAP1311 00-100 001
Suzuki GZ 125 Marauder 2003 10 PS, 7,4 kw VTTAP1711 00-100 001 - 00-101 036
Suzuki GZ 125 Marauder 2004 11,7 PS, 8,6 kw VTTAP1711 00-101 037 - 00-101 756
Suzuki GZ 125 Marauder 80 km/h 1998 8 PS, 6 kw JS1AP2111 00-100 001 - 00-101 708
Suzuki GZ 125 Marauder 80 km/h 1999-2002 8 PS, 6 kw JS1AP2111 00-101 709
Suzuki GZ 125 Marauder 80 km/h 2003 8 PS, 6 kw VTTAP2111 00-100 001
Suzuki GZ 125 Marauder 80 km/h 2004 9,1 PS, 6,7 kw
Czyli jeśli wierzyć powyższym danym mój sprzęt "zamulany", przynajmniej fabrycznie, nie jest.
Muszę kurde ten gaźnik rozebrać
Znalazłem gdzieś poniższą tabelkę, można z niej wyczytać czy ktoś ma wersję "zamuloną" czy też nie.
Marke: Typ: Hubraum: Modell: Baujahr: Leistung: Fahrgestellnr:
Suzuki GZ 125 Marauder 1998 10 PS, 7,4 kw JS1AP1311 00-100 001 - 00-105 343
Suzuki GZ 125 Marauder 1999-2001 10 PS, 7,4 kw JS1AP1311 00-105 344
Suzuki GZ 125 Marauder 2002 10 PS, 7,4 kw VTTAP1311 00-100 001
Suzuki GZ 125 Marauder 2003 10 PS, 7,4 kw VTTAP1711 00-100 001 - 00-101 036
Suzuki GZ 125 Marauder 2004 11,7 PS, 8,6 kw VTTAP1711 00-101 037 - 00-101 756
Suzuki GZ 125 Marauder 80 km/h 1998 8 PS, 6 kw JS1AP2111 00-100 001 - 00-101 708
Suzuki GZ 125 Marauder 80 km/h 1999-2002 8 PS, 6 kw JS1AP2111 00-101 709
Suzuki GZ 125 Marauder 80 km/h 2003 8 PS, 6 kw VTTAP2111 00-100 001
Suzuki GZ 125 Marauder 80 km/h 2004 9,1 PS, 6,7 kw
Czyli jeśli wierzyć powyższym danym mój sprzęt "zamulany", przynajmniej fabrycznie, nie jest.
Muszę kurde ten gaźnik rozebrać
Był GZ Marauder 125 jest C50 Boulevard
"Kto w młodości głupi nie był ten na starość nie zmądrzeje..."
"Kto w młodości głupi nie był ten na starość nie zmądrzeje..."
Re: Marauder 125 - mała prędkość, moc
W wolnej chwili będę drążył tematbogdi64 pisze:wymyj gaźnik, sprawdź z godnie z katalogiem wielkość dyszy głównej, sprawdź v-max na 4, to jest ten sam silnik co GN 125, pomaga zmiana przedniej zębatki na mniejszą o 1 ząb (policz zęby w zębatkach może ktoś już w nie ingerował), jeśli masz obrotomierz, to na 4 powinien dochodzić bez problemu do czerwonego pola
Pierwsza sprawa gaźnik, wiecie może czy znajdę gdzieś jakiś manual od tego gaźnika najlepiej ze zdjęciami co i jak robić? Jak wogóle go wymontować, poodpinać linki itp.
Są różne filmiki w necie ale od innych maszyn.
Zębatka przednia jest 15 ale tego póki co nie będę ruszał.
Obrotomierza u mnie nie ma. Trochę go ostatnio na weekendzie popiłowałem i "osiągi" są takie:
1 - 30km/h
2 - 50km/h
3 - 65km/h
4 - 80km/h
5 - bardzo ciężko utrzymać te 80km/h wypiłowane na czwórce
Nie mam porównania ale trochę mnie dziwi że na 3 biegu rozpędza się niewiele mniej niż na 5. To normalne?
Był GZ Marauder 125 jest C50 Boulevard
"Kto w młodości głupi nie był ten na starość nie zmądrzeje..."
"Kto w młodości głupi nie był ten na starość nie zmądrzeje..."
-
- BS Brother
- Posty: 1381
- Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 19:02
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Kiełczów
- Otrzymane Polubienia: 2
Re: Marauder 125 - mała prędkość, moc
czyi, załóż przód 14 zębów, jest tańsza i nie trzeba wycinać ogniw, KONIECZNIE mycie gaźnika, poszukiwanie manuala i sprawdzenie oznaczeń na dyszy głównej, możesz mieć o mniejszym przekroju, to najłatwiejsza metoda blokowania , można oczywiście przelecieć ją kalibratorem , jeśli będzie poprawa, można dodać troszeczkę powietrza , miałem GN 125 (ten sam sinik), gdy kupiłem, miałem ten sam problem co ty, mycie gaźnika, kalibracja dyszy , wymiana zębatki i inna jazda , wiem, że najłatwiej przejść na większą pojemność, ale kto komu zabroni jeździć 125
ps" sprawdzić ustawienie zaworów, przy zbyt dużym luzie, albo bez luzu osiągi też się zmienią
niestety, czym mniejszy silnik - tym bardziej trzeba zwracać uwagę na drobnostki, na pewno w minimalnym stopniu pomoże lekkie "otworzenie" wydechu, stosowanie "zwykłego" łańcucha i po prostu dbanie o prawidłowe nastawy
ps" sprawdzić ustawienie zaworów, przy zbyt dużym luzie, albo bez luzu osiągi też się zmienią
niestety, czym mniejszy silnik - tym bardziej trzeba zwracać uwagę na drobnostki, na pewno w minimalnym stopniu pomoże lekkie "otworzenie" wydechu, stosowanie "zwykłego" łańcucha i po prostu dbanie o prawidłowe nastawy
http://picasaweb.google.pl/Bogdi64
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
Re: Marauder 125 - mała prędkość, moc
Wielkie dzięki za rady, szykuje się weekend w garażu, już widzę minę żony
Boję się tylko że wszystko rozbiorę i nie będę umiał złożyć dlatego jakieś instrukcje muszę koniecznie w necie znaleźć.
Pozdrawiam
Boję się tylko że wszystko rozbiorę i nie będę umiał złożyć dlatego jakieś instrukcje muszę koniecznie w necie znaleźć.
Pozdrawiam
Był GZ Marauder 125 jest C50 Boulevard
"Kto w młodości głupi nie był ten na starość nie zmądrzeje..."
"Kto w młodości głupi nie był ten na starość nie zmądrzeje..."
Re: Marauder 125 - mała prędkość, moc
Rozebrałem dzisiaj gaźnik, tzn, prawie rozebrałem bo za żadne skarby nie mogę odkręcić czujnika przepustnicy, śrubę już szlak trafił a i tak ani drgnie.
Gaźnik w środku czyściutki, przedmuchałem tylko dysze i tyle ale znalazłem coś niepokojącego - mam uszkodzoną membranę, jest cała popękana w miejscach zgięć.
Pytanie czy to może być przyczyna moich problemów? Ba jak szukam w necie objawów uszkodzonej membrany to nie bardzo mi to pasuje do moich.
Gaźnik w środku czyściutki, przedmuchałem tylko dysze i tyle ale znalazłem coś niepokojącego - mam uszkodzoną membranę, jest cała popękana w miejscach zgięć.
Pytanie czy to może być przyczyna moich problemów? Ba jak szukam w necie objawów uszkodzonej membrany to nie bardzo mi to pasuje do moich.
Był GZ Marauder 125 jest C50 Boulevard
"Kto w młodości głupi nie był ten na starość nie zmądrzeje..."
"Kto w młodości głupi nie był ten na starość nie zmądrzeje..."
-
- BS Brother
- Posty: 1381
- Rejestracja: pn, 6 lis 2006, 19:02
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Kiełczów
- Otrzymane Polubienia: 2
Re: Marauder 125 - mała prędkość, moc
membrana może powodować, że przepustnica nie podnosi się do końca, czujnik położenia - jeśli jest w ustawieniu fabrycznym to OK, ale jeśli ktoś przed tobą ingerował w niego, to również może być objawem małej mocy
http://picasaweb.google.pl/Bogdi64
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563
--------------------------------------
dwa garnki V - na dwóch kołach
A1 RH-
tel. 0603 765 563