z ogromnej masy świetnego sprzętu po długich męczarniach wyselekcjonowałem dwa - GSX1400 i V-Strom1000. Jak mi nie pomożecie podjąć decyzji, to rzucę monetą i niech się dzieje wola boska...
Pozdrawiam przyszłych braci
Jaśko
Moderator: bohas
<subiektywnie on>Jaśko pisze:>
W tym problem. Gdyby były podobne nie byłoby o czym gadać.
....
Mój życiorys jest dość długi (chociaz niekoniecznie na dwóch kółkach)
To chyba najzupełniej zrozumiałe - no weź się zastanów przez chwilę - gdybym wiedział tyle ile trzeba, toż po prostu kupiłbym to co uważałbym za stosowne i nie szwendał się po forach próbując poznać opinie tych co się znają - czyż nie...? A o żadnej obrazie oczywiście nie może być mowy.IMHO, nie obraź się, ale Twój dylemat pokazuje tak naprawdę jak mało wiesz o motocyklach.
Spoko, czytać umiem, i rzecz jasna z tym się zgadzam. Byłbym głupcem próbując z tym polemizować. Rzecz w tym, że z wyglądu, zapachu, danych technicznych odpowiada mi i jeden i drugi. Liczę na to, że tutaj dowiem się czegoś o czym jeszcze nie wiem, a co przed zakupem wiedzieć dobrze by było. Na temat motocykli rzecz jasna - nie mój!Tak jak Franz napisał, to są dwa różne modele.
A mógłbyś przybliżyć, bo porównania nie łapię...? Względnie spróbuj jakiegoś bardziej popularnego sprzęta - może hulajnoga i deskorolka byłyby odpowiednie...?Jeżdzisz samochodem tak. To wyobraz sobie, ze kupujesz nowy samochód i się zastanawiasz pomiędzy B.....jednoślad X5 i B.....jednoślad M3.
Rozumiem Twoje obawy, ale jak już wcześniej pisałem nie chodzi mi o pomoc w dobraniu moto konkretnie do mojej osoby - o to muszę zatroszczyć się sam i sam ponieść ewentualne konsekwencje własnej decyzji. Nie znasz mnie, więc tego typu stwierdzenie uważam za bezsensowne.To tak w skrocie. Dodatkowo. Ponieważ masz problem jaki masz, to znaczy, że jeździłeś mało lub wcale. Dlatego uważam, że żaden z tych motocykli nie jest dla Ciebie.
Jak już rzekłem - i na to przyjdzie czas. Może. Z tym, że nie na pewno.No chyba, że napiszesz coś więcej o swojej drodze do "litra".
Ty konkretnie prawisz i z przyjemnością się Ciebie czyta (hm... wazelinka...?), czego o owym Gościu powiedzieć nijak nie mógłbym.Franz pisze:Ehh, wiec moze ja napisze troche konkretniej bos Jasiu chyba do konca nie zrozumial Goscia.
Tu się trochę mylisz, ale tylko trochę.samo zadanie przez Ciebie pytania w takiej formie juz od razu zdradza ze nie jezdziles na motocyklach
Wychodzę z założenia, że jak spaść z konia to z dobrego, jak zdradzić żonę to z dupą wysokiej klasy, jak się zabić to na porządnym motocyklu. Nie darowałbym sobie, gdybym syfa podłapał od gównianej dziwki, a do św. Piotra zawitał na jakimś wolnym, małym, bezpiecznym(?) moto, bo na ten przykład jakiś gnój maluchem mnie skasował nie bacząc na to, że ja wolnym, małym i ha! bezpiecznym moto się poruszam.skoro wiec tak - to rozwazane przez Ciebie modela sa delikatnie mowiac zbyt madre, a konkretnie to za szybkie, za duze i za niebezpieczne w rekach amatora.
Franz, ja Ciebie bardzo proszę - nie imputuj mi czegoś co nawet przez myśl mi nie przeszło. Ja nie zwykłem szufladkować ludzi na podstawie jednego, dwóch zdań luźno na forum rzuconych.i nie wyciagaj wnioskow pochopnych ze gosc nic o motocyklach nie wie
Jakiej kurde tajemnicy?! Zanudzać Waszmościów nie chciałem.bo chyba jednak wie, tylko by moc Ci odpowiedziec, chcialby bys sie dookreslil jakos, a nie nam tu siec tajemnicy tkal
Toż cały czas nic innego nie robię tylko wyciągam.Reasumujac jesli chcesz pomocy, to wyciagnij wnioski z naszych wywodow
Franz - z Toba - jak mniemam - zawsze!i moze jakos sie dogadamy
Nie wiem dokladnie jaka charakterystyke silnika posiada V-strom bo tak jak mowilem wczesniej jest on nieco ucywilizowany ale to silniczek zaporzyczony z TL1000R i V-twin ma to do siebie, ze albo przy ruszniu gasnie, albo odrazu idzie na gume, tas sa dwa 0.5 litrowe cylindry o ogromnych tlokach i b.duzym momencie charakterystyczne dla nich jest to ze maja mocno wyczuwalny suw pracy i wydechu i jesli trafisz na wydech zadusisz silnik i nie daj boze bedac juz w zlozeniu do zawracania masz duza szanse go polozyc, Ciebie akurat te pompki i ta flaszka na leb uratowac mogaJaśko pisze:"nie wspomne juz co potrafi litrowy V-twin" - no właśnie co...? Tego w żadnych katalogach nie znajdę, więc...
zawsze sa:)"wszystkie nowe motocykle japonskie sa dobre" W to nie wątpię, ale może są dobre i jeszcze lepsze...?
wtrysk - lepiej mniej pali, mniej problemow z obslugaNie mniej ważne dla mnie są wrażenia z jazd, komfort podróżowania na nieco dłuższych trasach, wygoda eksploatacji (np. wtrysk - gaźnik, łańcuch - kardan - czy na to warto zwracać uwagę, i wszystko inne o czym Wy wiecie a ja jeszcze nie).
No ta, z ktora dasz sobie rade, nad ktora Ty bedziesz panowal a nie odwrotnie.Ale najgorsze jest to ze, jesli ktos ma troche wyobrazni i podejdzie rzeczowo do tematu to da rade i najwiekszemu potworowi, bedzie poprostu jezdzil jak panienka(tylko kto mi jednoznacznie odpowie co to jest to "właściwie")
no gadamy caly czas:)Koledzy, pogadajmy trochę O MOTOCYKLACH