Obroty w GSX-R

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

ODPOWIEDZ
Malisz

Obroty w GSX-R

Post autor: Malisz »

Witam
Możecie mi napisać co może być przyczyna niechęci do wkręcenia sie na obroty wyższe niż 6tyś odr\min w GSX-R 750 (olejak)
PS ..odpala ładnie..pracuje równo...ładnie chodzi wszystko w zakresie 1100\5000 obr\min..wyżej kręcić się nie chce
Świece i olej nowe.filtry również zawory ustawione, gaźniki wyczyszczone i zsynchronizowane...
Tak pytam ..bo Suzi w warsztacie ...a temat mnie interesuje
POZDRAWIAM
Malisz

Post autor: Malisz »

Widzę że temat zagadka ..dla mnie ..dla Was jak i mechaników z warsztatu...Nikt nie ma pojęcia co jest....a ja nadal zapieprzam autobusami.........
Jezu jaki teń świat jest złośliwy................Chce mi się WYYYYĆ!!!!!!!!!
studi

Post autor: studi »

nie jest prosto udzielic takiej porady na odleglosc i dlatego zapewne to milczenie,

a moze poziom paliwa w gaznikach za niski?,albo zaplon nie przyspiesza... trudno, no mechanior powinien cos poradzic

jak nie wiadomo co jest ,to zaczynaj sprawdzac od rzeczy najtanszych i prostych
Malisz

Post autor: Malisz »

Nie wiem....co jest....mechanikom już pomysły sie kończą...dziś się zabieraja za elektronikę....zobaczymy
Studi dzięki za rady..nawet takie ...przekażę je chłopakom w warsztacie...może coś poprostu przeoczyli...to mimo wszystko tylko ludzie ;)
POZDRAWIAM
KROPEK
Moderator
Moderator
Posty: 6448
Rejestracja: ndz, 7 lis 2004, 14:06
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Kozielec gm. Dobrcz
Polubił posty: 17
Otrzymane Polubienia: 22

Post autor: KROPEK »

Witam być może moto ciągnie gdzieś fałszywe powietrze !! Tzn. zasysa powietrze nie tylko przez filtr powietrza ale również przez np mikropęknięcia po drodze do gaźników.
Pozdrawiam
Po całej gamie szybkich Suzuki przyszedł czas na moto dla starszego pana 🥸
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
wicherbg

Post autor: wicherbg »

Ja bym sprobowal z wyprzedzeniem zaplonu bo co innego jak do 5k smiga
Alucard

Post autor: Alucard »

ja w olejaku mialem problem z elektroniką takze krecił sie do 5-6K a jak bardzej próbowalem, to przerywał , przeczyść wszystkie styki i moze bedzie lepiej u mnie pomogło

Pozdr
Malisz

Post autor: Malisz »

Rozwiązanie mojego problemu......
Napiszę jeszcze raz...\Sprzęt nie kręcił się wyżej niż 5-6 tyś i pracował na 2-3 cylindrach ..wstawiłem do mechanika tydzień badał sprawdzał rozbierał składał...decyzja padła że to gaźniki..dziwnę pomyslałem bo gaźniki chyba nie padają z dnia na dzień ...tylko raczej stopniowo..ale cóż myślę mechanik zna się lepiej..pewnie ma rację...
Zamówiłem zestawy naprawcze w Larsson-nie..czekałem 2 tyg. co wg. mnie jest jakimś skandalem...ale nic...
Odebrałem zamówienie zawiozłem mechanikowi ..za 2 dni odbieram sprzęta...zadowolony ale lżejszy o 600zł...jeździłem całe popołudnie..następnego dnia odpalam i to samo..kręci się do 6 tyś...wku***iony pojechałem z kolegą do mechanika i mówie co i jak..on wielce zdziwiony ale odrazu zaczął wymyślać jakieś inne przyczyny...pół dnia z przyjacielem siedzę u tego barana w warsztacie i własnoręcznie grzebie przy swoim motorze ten fiut mechanik patrzył tylko i komentował że "to napewno nie to"..co rzuciło się mi w oczy to to że po założeniu zbiornika przewód paliwowy się zagina i gaźniki wachy nie dostają...wymieniliśmy przewód..i zaczął się wkręcać do końca ale często przerywał..sprawdzamy prąd..iskra na samych przewodach jest..wymieniliśmy fajki ..i sprzęt juz jeździ trzeci tydzień bez najmniejszych problemów ....barany skasowały mnie na 600zł...a jakieś głupie fajki na których było przebicie kosztują 80 zł za komplet(zamiennik)....
Po raz kolejny sprawdza się moja zasada...Jeśli nie zrobię czegoś sam to zawsze to będzie zjeb**e..
meyer2
Lajtowy Motonita
Posty: 724
Rejestracja: czw, 8 wrz 2005, 22:05
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Biedrusko

Post autor: meyer2 »

czyli sprawdziła sie opcja studiego, najprostsze i najtańsze rzeczy... ale dobrze że już jest OK, pozdrawiam
SV 1000 S '04 *** FZS600 '03 *** SV 1000 S '03 *** GSX-F 600 '98 *** GS 500 E Five Stars '97 *** J... jednoślad TS 350 '89
tel. 602-810-996

http://www.bikepics.com/members/meyer2/
Pit

Post autor: Pit »

W takim wypadku domagalbym sie rozliczenia tych 600zl. A niby dlaczego masz placic ze niekompetencje?
Zastanawia mnie tylko jak to sie stalo ze moto chodzilo jeden dzien a potem znowu padlo?
Tak czy inaczej dobrze ze masz sprzet sprawny.

Pozdrawiam,
Pit
Malisz

Post autor: Malisz »

Dlaczego chodziło jeden dzień?..już piszę....bo fajki po dobrym rozgrzaniu dopiero przebicia dostawały....jak silnik był zimny albo nie dogrzany to było ok.....a że od mechanika do domu mam żut beretem..to silnik nie zdążył się rozgrzać.....przynajmniej tak mi się wydaje..:)
Ważne że już jest sprawny
ODPOWIEDZ