GSX 750 F problem z obrotami
Moderator: bohas
-
- BS Brother
- Posty: 176
- Rejestracja: ndz, 15 lip 2018, 19:13
- Województwo: śląskie
- Polubił posty: 2
- Otrzymane Polubienia: 7
Re: GSX 750 F problem z obrotami
Osobiście zaczął bym od tego, że ustawił bym wszystko tak jak podaje serwisówka, założył wydech ten który ma być ostatecznie i dopiero wtedy przeprowadził regulacje gaźników. Jakim sposobem regulujesz skład mieszanki?
GS 500
gsx650f
tel. 728 557 584
gsx650f
tel. 728 557 584
-
- Podpatrywacz
- Posty: 23
- Rejestracja: śr, 9 cze 2021, 14:45
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Toruń
Re: GSX 750 F problem z obrotami
Wiem ze nie włączamy ssania na rozgrzanym silniku bo się zaleje, ja na zimnym włączam i gaśnie, co do regulacji no to śruby składu mieszkani, na ustawieniach fabrycznych nie chce chodzić, z tego co wiem zostały w warsztacie ustawione poziomy paliwa powyżej nominalnych, iglica na 2 ząbku od góry, 3 obroty mną śrubach. Filtr paliwa jest czysty i nowy, filtr powietrza jest nowy tak jak i Airbox wyczyszczony. Generalnie motocykl już działa dosyć dobrze jednak „brak jest ssania”. Moje pytanie czy obniżać poziomy czy kręcić śrubami ? Czy jest jakaś oddzielna regulacja od ssania ? Tlumik ostatecznie został założony dominator pełny przelot.
-
- BS Brother
- Posty: 176
- Rejestracja: ndz, 15 lip 2018, 19:13
- Województwo: śląskie
- Polubił posty: 2
- Otrzymane Polubienia: 7
Re: GSX 750 F problem z obrotami
Pytając się jak ustawiasz skład mieszanki, chodziło mi czy używasz świecy colortune czy stosujesz inny sposób. Nikt Ci nie poda dokładnych ustawień np 3 obroty śrubki w prawo bo jest to nie możliwe. Wydaje mi się, że najlepiej będzie jak oddasz moto do ogarniętego mechanika. Sam widzisz jak niewielka zmiana wpływa na pracę silnika, a to nie wsk żeby regulować na słuch.
GS 500
gsx650f
tel. 728 557 584
gsx650f
tel. 728 557 584
-
- Podpatrywacz
- Posty: 23
- Rejestracja: śr, 9 cze 2021, 14:45
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Toruń
Re: GSX 750 F problem z obrotami
W zasadzie to nie mam urządzenia do ustawienia składu mieszanki, ani świecy ani analizatora spalin, nie posiadam tez śrubokręta kątowego wiec muszę zdjąć gaźniki wkręcić lub wykręcić lekko śruby i znów słuchać itd. Martwi mnie ten brak ssania cały czas
-
- Prawa Ręka Mechanika
- Posty: 354
- Rejestracja: wt, 24 mar 2020, 07:15
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Olszyny pod Tarnowem
- Otrzymane Polubienia: 4
Re: GSX 750 F problem z obrotami
Daj sobie spokój bez narzędzi. Nie zrobisz tego tak.
Oddaj albo do mechanika albo zaopatrz się w narzędzia i przestudiuj serwisówkę żeby zrozumieć jak płynie paliwo i powietrzen na danych zzakresach i zrób to po bożemu od a do z na zamontowanych gaźnikach. Nie wiem co to znaczy brak ssania, zalewa go? Normalnie bez ssania jak jesteś w stanie odpalić zimny sprzęt to na pewno masz za bogato ale teraz mamy po 30 stopni to nie ma czegoś takiego jak zimny silnik.
-Ustaw pływaki na fabryczne ustawienie (być moze tu jest powód zalewania silnika na ssaniu) to ma wpływ na skład w całym zakresie
-Synchronizacja gaźników
-Ustawienie składu mieszanki zgodnie z serwisówką może 0,5 obrotu więcej żeby mieć pewność że odpali
-Ustawienie obrotów jałowych na minimum jak się da
-Regulacja składu mieszanki na słuch (było wiele razy) jak braknie zakresu to większe dysze
-Ustawienie jałowych zgodnie z serwisówką
-Sprawdzenie czy na full otwarciu dysze dają radę jak nie to większe
-Dopiero teraz regulacja iglic dla najlepszego środka.
To jest bardzo finezyjna robota i wiele rzeczy ma na siebie wplyw.
http://www.jba.bc.ca/JBCycle/Resources/jet-chart.jpg
Wsadziłeś przelotowy wydech który oprócz tego że robi hałąs to wymaga przeregulowania niestandardowo gaźników, nikt Ci nie powie jak bo to trzeba zrobić na żywym organiźmie. Ustawienie zależy też od wysokości nad poziomem morza i temperatury gdzie jeździsz. Jak wyciągasz coś robisz wsadzasz i tak w koło macieju to łatając jedną rzecz możesz generować 2 nowe problemy i nawet nie będzieszwiedział co z czego wynikało.
Oddaj albo do mechanika albo zaopatrz się w narzędzia i przestudiuj serwisówkę żeby zrozumieć jak płynie paliwo i powietrzen na danych zzakresach i zrób to po bożemu od a do z na zamontowanych gaźnikach. Nie wiem co to znaczy brak ssania, zalewa go? Normalnie bez ssania jak jesteś w stanie odpalić zimny sprzęt to na pewno masz za bogato ale teraz mamy po 30 stopni to nie ma czegoś takiego jak zimny silnik.
-Ustaw pływaki na fabryczne ustawienie (być moze tu jest powód zalewania silnika na ssaniu) to ma wpływ na skład w całym zakresie
-Synchronizacja gaźników
-Ustawienie składu mieszanki zgodnie z serwisówką może 0,5 obrotu więcej żeby mieć pewność że odpali
-Ustawienie obrotów jałowych na minimum jak się da
-Regulacja składu mieszanki na słuch (było wiele razy) jak braknie zakresu to większe dysze
-Ustawienie jałowych zgodnie z serwisówką
-Sprawdzenie czy na full otwarciu dysze dają radę jak nie to większe
-Dopiero teraz regulacja iglic dla najlepszego środka.
To jest bardzo finezyjna robota i wiele rzeczy ma na siebie wplyw.
http://www.jba.bc.ca/JBCycle/Resources/jet-chart.jpg
Wsadziłeś przelotowy wydech który oprócz tego że robi hałąs to wymaga przeregulowania niestandardowo gaźników, nikt Ci nie powie jak bo to trzeba zrobić na żywym organiźmie. Ustawienie zależy też od wysokości nad poziomem morza i temperatury gdzie jeździsz. Jak wyciągasz coś robisz wsadzasz i tak w koło macieju to łatając jedną rzecz możesz generować 2 nowe problemy i nawet nie będzieszwiedział co z czego wynikało.
Boulevard C50 '06 [W nowym domu]
Intruder VS1400 '93
Boulevard S83 '07
"Ze skuterami jest jak z grubymi babami. Nie jeździ się na tym tak źle ale jakoś tak wstyd przed kolegami..."
Intruder VS1400 '93
Boulevard S83 '07
"Ze skuterami jest jak z grubymi babami. Nie jeździ się na tym tak źle ale jakoś tak wstyd przed kolegami..."
-
- Podpatrywacz
- Posty: 23
- Rejestracja: śr, 9 cze 2021, 14:45
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Toruń
Re: GSX 750 F problem z obrotami
A jak powiem ze był u mechanika motocyklowego i diagnoza padła na niska kompresje 8 bar każdy cylinder równo stad te problemy z obrotami. Nie chce chodzić od mechanika do mechanika . Dodam ze ja korzystam z książki Dmowskiego „Gaźniki motocyklowe regulacja i naprawa”.
-
- Naciagacz Łańcucha
- Posty: 186
- Rejestracja: czw, 31 sty 2019, 15:58
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: kobyłka
- Kontakt:
Re: GSX 750 F problem z obrotami
wmontuj dobry motor , o przyzwoitych ciśnieniach ,trochę teorii o synchro gażników , trochę nażędzi , wszystko wyjdzie taniej niż remont twojego motoru , 8 barów to nędzny wynikC1ORZO pisze: ↑czw, 24 cze 2021, 21:43 A jak powiem ze był u mechanika motocyklowego i diagnoza padła na niska kompresje 8 bar każdy cylinder równo stad te problemy z obrotami. Nie chce chodzić od mechanika do mechanika . Dodam ze ja korzystam z książki Dmowskiego „Gaźniki motocyklowe regulacja i naprawa”.
zrób prubę olejową będziesz wiedział czy masz górę czy dół zużytą
intruder vs 800 , R 1100rt
chętnie pomogę w pracach nad / lakier mechanika /
kontakt 503685105
chętnie pomogę w pracach nad / lakier mechanika /
kontakt 503685105
-
- BS Admin
- Posty: 5660
- Rejestracja: pt, 13 mar 2009, 09:02
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Legionowo
- Polubił posty: 165
- Otrzymane Polubienia: 17
- Kontakt:
Re: GSX 750 F problem z obrotami
bog54 pisze: ↑pt, 25 cze 2021, 14:35wmontuj dobry motor , o przyzwoitych ciśnieniach ,trochę teorii o synchro gażników , trochę nażędzi , wszystko wyjdzie taniej niż remont twojego motoru , 8 barów to nędzny wynikC1ORZO pisze: ↑czw, 24 cze 2021, 21:43 A jak powiem ze był u mechanika motocyklowego i diagnoza padła na niska kompresje 8 bar każdy cylinder równo stad te problemy z obrotami. Nie chce chodzić od mechanika do mechanika . Dodam ze ja korzystam z książki Dmowskiego „Gaźniki motocyklowe regulacja i naprawa”.
zrób prubę olejową będziesz wiedział czy masz górę czy dół zużytą
Mało prawdopodobne aby tak równo było zużyte.
Sprawdź na innym sprzęcie.
I próba olejowa koniecznie.
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
-
- Podpatrywacz
- Posty: 23
- Rejestracja: śr, 9 cze 2021, 14:45
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Toruń
Re: GSX 750 F problem z obrotami
Próbę przeprowadzę za tydzień bo niestety musze zamówić adapter do miernika kompresji. Dziś zająłem się rozebraniem gaźników, umyciem ich ( średnio wyglądały po myciu ultradźwiękami - jeśli były faktycznie umyte - zielonkawy nalot w komorach pływakowych), dodatkowo brakuje jednej dyszy ssania, jedna była wkręcona, pozostałe pływały w komorach. Ustawiłem poziomy paliwa na 15 mm, śruby na 4,5 obrotu. Teraz w zasadzie chce pracować na ssaniu więc pewnie mało paliwa ? Śruba regulacji wolnych obrotów max wykręcona, skręcenie powoduje gaśnięcie. W którą stronę iść teraz ? Jutro będę dzwonił do innego gościa co zajmuje się serwisowaniem motocykli ale głownie cross. Możecie polecić mi kogoś ogarniętego w temacie (nie za miliony) w Kujawsko-Pomorskim ?
Pozdro i dzięki za cierpliwość i odpowiedzi w temacie
Pozdro i dzięki za cierpliwość i odpowiedzi w temacie
-
- Moderator
- Posty: 6448
- Rejestracja: ndz, 7 lis 2004, 14:06
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Kozielec gm. Dobrcz
- Polubił posty: 17
- Otrzymane Polubienia: 22
Re: GSX 750 F problem z obrotami
Oddajesz do motorgabi? Jeżeli tak to ja na nich nie narzekałem, chociaż robiłem tylko uszczelniacze w przednich lagach, kontrolę główki ramy i wymianę hebli, odebrali moto z domu i dowieźli spowrotem, raczej pasjonaci i wiedzą co robią.
Po całej gamie szybkich Suzuki przyszedł czas na moto dla starszego pana 🥸
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
-
- Podpatrywacz
- Posty: 23
- Rejestracja: śr, 9 cze 2021, 14:45
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Toruń
Re: GSX 750 F problem z obrotami
Aktualizacja:
Stoi w warsztacie obecnie, na razie brak info, lekki stres jest jeśli wyjdzie gruby remont silnika... trzymajcie kciuki
Stoi w warsztacie obecnie, na razie brak info, lekki stres jest jeśli wyjdzie gruby remont silnika... trzymajcie kciuki
-
- Podpatrywacz
- Posty: 23
- Rejestracja: śr, 9 cze 2021, 14:45
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Toruń
Re: GSX 750 F problem z obrotami
Witam Braci,
Czy ktoś wie gdzie mogę zakupić dysze główne oraz dysze wolnych obrotów do gaźnika Mikuni ? Oczywiście poza serwisem....
Czy ktoś wie gdzie mogę zakupić dysze główne oraz dysze wolnych obrotów do gaźnika Mikuni ? Oczywiście poza serwisem....
-
- The Real One
- Posty: 399
- Rejestracja: pt, 18 mar 2016, 20:14
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Tuchola
- Otrzymane Polubienia: 2
Re: GSX 750 F problem z obrotami
https://sklepmoto46.pl/Sklep-Suzuki/?gc ... gJZyvD_BwE
Może tu pomogą ?
Może tu pomogą ?
LS 650 Savage - odjechał
H...a Deauville - czas na wygodę
H...a Deauville - czas na wygodę
-
- Podpatrywacz
- Posty: 23
- Rejestracja: śr, 9 cze 2021, 14:45
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Toruń
Re: GSX 750 F problem z obrotami
Tutaj właśnie są części Oryginalne a ja myślałem o jakimś Prox czy innej firmie.
-
- BS Brother
- Posty: 492
- Rejestracja: pn, 13 cze 2005, 19:25
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: trójmiasto
- Otrzymane Polubienia: 1
Re: GSX 750 F problem z obrotami
Larsson
Simson SR2,WSK,JUNAK,XS400(jeszcze nie wiedziałem że SUZI jest najlepsze),GSXR400 - wynalazek , małżeństwo , chwila nieuwagi żony - GSX1300R
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada )
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada )
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E