Test opon w Superbike

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

ODPOWIEDZ
EvilD
Strzelający z Rury
Posty: 819
Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

Test opon w Superbike

Post autor: EvilD »

Temat opon byl juz poruszany, ale na poparcie swojej tezy, ze nie ma to jak Pilot Power zalaczam test jaki ukazal sie w Superbike'u z lipca, w edycji angielskiej. Szkoda ze nie testowali na Gixxerku, ale na Suzuki musle wyniki bylyby podobne :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Oczywiscie kopia dostepna jest na mojej stronie, link w podpisie...
Ostatnio zmieniony śr, 9 sie 2006, 13:54 przez EvilD, łącznie zmieniany 2 razy.
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
Pit

Post autor: Pit »

Podobny test zrobil tez sierpniowy 'Ride', tam zdecydowano sie podac po kilka modeli opon dla danego rodzaju motocykla i stylu jazdy. W kategorii super-sport i 'sportowy' styl jazdy byly oczywiscie Pilot Power (2CV). Przyznaje tez ze pod wplywem Twojej opinii zmienilem 2 tyg. temu opony w moim 'litrze' wlasnie na Pilot Power i ... sa genialne :D Kleja sie do asfaltu i bardzo pewnie prowadza sie w glebokich zakretach, zadnych oznak uslizgow. Mam nadzieje ze szybko ich nie zjade...

Pozdrawiam,
Pit
Herpu

Post autor: Herpu »

EvilD

Dobra robota !!

Evil a ty na jakis jezdzisz ??
EvilD
Strzelający z Rury
Posty: 819
Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EvilD »

Ja _jezdzilem_ na Pirelkach Diablo i byly mega fajowe, szczegolnie ze mozna kupic komplet za 1000zl- w Polandzie w promocji teraz. Duzo, duzo lepsze od fabrycznych Bridgestone'ow BT012.

A jak mi juz wkreca sruby w ramie i sie zrehabilituje, to bede jezdzil najpierw na fabrycznych znowu (do gixxerow teraz Bridgestone BT014 daja) a pozniej na Michelinach Pilot Power, bez 2 zdan, hahaha...

A poki co, zrobie co mi pozostalo - poskanuje troche artykulow jescze i wrzuce do siebie na stronke i na forum, jesli bedzie dotyczylo jedynej slusznej marki. Na pewno pojawi sie test porownawczy Gixxerow 750 w wersji K4 i K6. Wnioski sa ciekawe :)
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
Pit

Post autor: Pit »

Jakbys chcial to moge Ci podeslac lipcowy 'Ride' gdzie zrobiona analize modelu GSXR-750 od poczatku produkcji do K06. Autorzy materialu zaryzykowali nawet teze ze w sumie 'zwinna' 750 dorownuje 'mocniejszemu' 1000...
EvilD
Strzelający z Rury
Posty: 819
Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EvilD »

W sumie, to mozna powiedziec ze motocykle wyscigowe 250cc dorownuja klasie MotoGP, bo srednia roznica predkosci na torach wynosi zaledwie 3-4km/h. A przeciez kazdy wie, ze jest inaczej! Oczywiscie na takim Poznaniu 600-tki trzymaja sie za litrami, ale tylko do poki nie wyjedzie sie na prosta pod mostkiem i prosta start-meta. Tam po prostu widac roznice jaka drzemie w 1000-cach i nic, po prostu nic nie jest w stanie tego przeskoczyc (nawet seks ;)).

Pytanie czy to sie wykorzystuje na codzien - analizujac swoja jazde musze przyznac, ze nie. Dopoki nie wyjechalem na tor moto wykorzystywalem na jakies 60%. Ale to oznacza, ze 600-tke musialbym krecic na 100% zeby jezdzic tak samo fajnie. A milo jest miec power jeszcze w nadgarstku...

Twierdzenie wiec, ze 750 praktycznie dorownuje jest prawdziwe tylko wtedy, jezdzimy po Alpejskich serpentynach, gdzie osiagane predkosci nie przekraczaja 160km/h a winki mamy ze 30 na jednym kilometrze drogi. Jezdzac po niemieckich autostradach juz bym tego nie powiedzial :)

A co do opisu, oczywiscie przyslij mi na maila: evild@evild.eu.org.
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4324
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 5
Otrzymane Polubienia: 14

Post autor: Emil »

to ciekawostka (mail do mnie, ale chyba nic sie nie stanie jak opublikuje :wink: ), w odpowiedzi na zapytanie o ceny kilku rodzajow opon:
Jacek Grandys pisze:polecamy qualifiera, Michelina nie sprzedajemy
natomiast Pirelli sie nie sprawdza na nowej nawierzchni [toru Poznan], dlatego tez przestawiamy sie na Dunlopa i juz ich nie bedziemy mieli w swojej ofercie

:shock:
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Quake
BS Brother
BS Brother
Posty: 868
Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
Województwo: lubuskie
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Quake »

Witam
Dodam do dskusji ze kupilem wlasnie Michelinki piloty power nowe komplecik w Monachium za 240 euro i jestem bardzo zadowolony z ceny moja Suzi bedzie zadowolona wroce to cos napisze jak sie lata i w ogole bo pisanie na tej niemeckie klawiaturye doprowadza mnie do szalu
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
EvilD
Strzelający z Rury
Posty: 819
Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EvilD »

Emil pisze:to ciekawostka (mail do mnie, ale chyba nic sie nie stanie jak opublikuje :wink: ), w odpowiedzi na zapytanie o ceny kilku rodzajow opon:
Jacek Grandys pisze:polecamy qualifiera, Michelina nie sprzedajemy
natomiast Pirelli sie nie sprawdza na nowej nawierzchni [toru Poznan], dlatego tez przestawiamy sie na Dunlopa i juz ich nie bedziemy mieli w swojej ofercie

:shock:
Szczerze, to jak dla mnie Grandys troche pierdzieli zeby sprzedac to, co ma na stanie. Za malutki rynek jest, zeby mozna bylo miec w ofercie co sie chce. Z drugiej strony, niewykluczone, ze Poznan preferuje wlasnie dane opony co nie oznacza, ze sa one lepsze. Po prostu pasuja bo powiedzmy - pozwalaja pozniej dochamowac na tej nawierzchni, ale to nie oznacza, ze ogolnie stoja one na lepszym poziomie niz konkurencja.

Poziom firm oponiarskich jest w sumie wyrownany i trzeba byc naprawde wymiataczem, ze stwierdzic co jest dobre a co zle. Na pewno do gixxerow na oponach oszczedzac nie warto :)
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
Dual

Post autor: Dual »

Ja własnie tez zrobilem obsługe Hayki i jest gotowa na sezon przyszły.
Zamontowałem tez Pilot Powery i przyznaje ze roznica jest zajebista.
Na D220 to nie byla jazda tak bezpieczna jak na Michelinkach.
Piloty doslownie kleja sie do asfaltu na winklach nawet mimo niezbyt wysokich temperatur.
Teraz to jest inna jakość jazdy i bezpieczenstwa. Goraco polecam.
Nie wiem jak tam ceny, ale ja w Polsce kupilem komplet za 1100 zl.
To raczej nie wygorowana cena.

Pozdrawiam
Pit

Post autor: Pit »

W UK para Pilot Power kosztuje 189f, czyli prawie dokladnie tyle co w Polsce :wink: Okazuje sie tez ze wcale tak szybko sie nie 'scieraja': do tej pory zrobilem na swoich prawie 4.500mil (glownie miasto i autostrady) i wyglada na to ze jeszcze troche pociagna... Oczywscie gdybym odwiedzil tor, to ich zywnosc spadla by gwaltownie 8)
ODPOWIEDZ