Witam.
Poszukuję schematu instalacji elektrycznej od Suzuki GSX600F `90 , gdyż niedawno kupiłem taki moto a koleś przedemną coś tam pogrzebał i teraz niemogę dojść do tego wszystkiego.
KAPER
Pilnie potrzebny schemat inst. elekt. Suzuki gsx600f `90
czesc sprubój tutaj wprawdzie nie jest to strikte elektryka ale moze cos Ci sie przyda
http://www.motofiches.com/sites/TYRBUW/ ... F&id=GN72A
http://www.motofiches.com/sites/TYRBUW/ ... F&id=GN72A
Oki. Problem polega na tym że:
- moto mam od trzech tygodni
- koleś od którego to kupiłem zmienił silnik na 2002 (chyba GSF ??? - wszystko wskazuje na to że jest to Bandit , gdyż dostałem od niego instalacje i pasuje do tego silnika)
- koleś żałował 500 zł, żeby mu przełożyli silinik w serwisie i sam go przekładał (przynajmniej tak mówił)
- zrobił to, ale instalacja została ta sama (czyli od 1990)
- ja kupiłem to od niego za chyba śmieszne pieniądze (4000 zł), dostałem tą orginalną instalację i moduł (chyba ???) i przełożyłem ją
- troszkę musiałem zniszczyć tą starą bo kostki nie pasowały na lampy, kierunki, zegary itp. więc przelutowałem kostki do tej nowej instalacji
- wszystko działa ok. (kontrolki , światła, sygnał, rozrusznik itp.)
- ale brak iskry
Instalacje przekładałem ponieważ w tym nowym silniku jest inny moduł i czujnik położenia przepustnicy, na starym jak się dodawało gazu do lekko się dławił i nie chciał się wkręcać od razu tylko tak sobie prykał, na obrotach powyżej 8000 było już ok. ale od 1500 do 8000 był koszmar - i to było przyczyną mojego postępowania.
Może ktoś zna jak zrobić tylko sam obwód na iskrę i dalej bym sobie już resztę podłączył.
KAPER
- moto mam od trzech tygodni
- koleś od którego to kupiłem zmienił silnik na 2002 (chyba GSF ??? - wszystko wskazuje na to że jest to Bandit , gdyż dostałem od niego instalacje i pasuje do tego silnika)
- koleś żałował 500 zł, żeby mu przełożyli silinik w serwisie i sam go przekładał (przynajmniej tak mówił)
- zrobił to, ale instalacja została ta sama (czyli od 1990)
- ja kupiłem to od niego za chyba śmieszne pieniądze (4000 zł), dostałem tą orginalną instalację i moduł (chyba ???) i przełożyłem ją
- troszkę musiałem zniszczyć tą starą bo kostki nie pasowały na lampy, kierunki, zegary itp. więc przelutowałem kostki do tej nowej instalacji
- wszystko działa ok. (kontrolki , światła, sygnał, rozrusznik itp.)
- ale brak iskry
Instalacje przekładałem ponieważ w tym nowym silniku jest inny moduł i czujnik położenia przepustnicy, na starym jak się dodawało gazu do lekko się dławił i nie chciał się wkręcać od razu tylko tak sobie prykał, na obrotach powyżej 8000 było już ok. ale od 1500 do 8000 był koszmar - i to było przyczyną mojego postępowania.
Może ktoś zna jak zrobić tylko sam obwód na iskrę i dalej bym sobie już resztę podłączył.
KAPER