W jaki sposób objawia się zużycie łożyska główki ramy??.
Moderator: Emil
W jaki sposób objawia się zużycie łożyska główki ramy??.
Czy możecie mi powiedzieć w jaki sposób może się objawiać zużycie łożyska główki ramy??..
Chodzi o to że ostatnio wyjechalem z pracy i kiedy hamowałem przed światłami coś zaczęło mi regularnie stukać....wydawało mi się że to z przedniego koła dochodzi...ale przejechałem ze dwa kilometry i już przy następnym hamowaniu było OK...
Przyjechałem do domu...i zacząłem przegląd wszystkiego co mogło stukać...i nic nie znalazłem...Tak jak figer napisał..szarpałem motorem na wciśniętym przednim hamulcu...cisza jak makiem zasiał...
Nie wiem co to mogło być....
Poza tym przy moim stylu jazdy łożysko raczej wielkich obciążeń nie ma...na gumie nie jeżdzę..ani tylnej ani przedniej..Staram się jećdzic płynnie nie przyśpieszać na maxa i zaraz potem nie hamować do zera...
Przyjechałem do domu...i zacząłem przegląd wszystkiego co mogło stukać...i nic nie znalazłem...Tak jak figer napisał..szarpałem motorem na wciśniętym przednim hamulcu...cisza jak makiem zasiał...
Nie wiem co to mogło być....
Poza tym przy moim stylu jazdy łożysko raczej wielkich obciążeń nie ma...na gumie nie jeżdzę..ani tylnej ani przedniej..Staram się jećdzic płynnie nie przyśpieszać na maxa i zaraz potem nie hamować do zera...
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 986
- Rejestracja: pt, 19 sie 2005, 19:42
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa-Włochy
moglo ci to dochodzic z przedniej tarczy, moze miec luzy na tych "oczkach" co niestety w suzuki zdaza sie czesto. poruszaj sobie reka tarcze do przodu i do tylu i na boki i zobaczysz czy masz luzy czy nie.
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069
https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069
https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
Tarcza ma prawo miec luzy poprzeczne! Ba! jest to konieczne - mamy tarcze plywajace, by lepiej dopasowywaly sie do zacisku i klockow, a przy okazji zmniejsza do zuzycie klocka poprzez przypadkowe przycieranie tarczy. Luzami wiec sie nie martw, a tym bardziej nie usuwaj - inaczej do wymiany tarcze + klocki = 1000 ziko jak reka odjal :twisted:
-
- BS Brother
- Posty: 492
- Rejestracja: pn, 13 cze 2005, 19:25
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: trójmiasto
- Otrzymane Polubienia: 1
Sposób który podal figer jest OK tylko trzeba pamiętać że musisz mieć trochę siły na odpowiednie moto . Ważny jest kąt gówki ramy , masa moto .
Ja mam 178 cm. wzrostu i 95 kg wagi a nie bardzo w ten sposób mogłem wyczuć luz w moim moto .
Nieraz zaparcie o jakąś sciankę przednim kołem pomaga i próby jakby najechania na nią , albo zjazd z jakiejś krawędzi . Będziesz wyczuwał wyraźne stuki na kierownicy . Chodzi o to żeby wyzwolić siłę która spowoduje próbę opuszczenia na max. zawieszenia i przegięcie go pod moto .
Kurcze lepiej by było to narysować , nie wiem czy mnie rozumiesz .
Jak coś to spłodze jakiś odręczny rysunek .
Pozdrawiam
AdamOSA
Ja mam 178 cm. wzrostu i 95 kg wagi a nie bardzo w ten sposób mogłem wyczuć luz w moim moto .
Nieraz zaparcie o jakąś sciankę przednim kołem pomaga i próby jakby najechania na nią , albo zjazd z jakiejś krawędzi . Będziesz wyczuwał wyraźne stuki na kierownicy . Chodzi o to żeby wyzwolić siłę która spowoduje próbę opuszczenia na max. zawieszenia i przegięcie go pod moto .
Kurcze lepiej by było to narysować , nie wiem czy mnie rozumiesz .
Jak coś to spłodze jakiś odręczny rysunek .
Pozdrawiam
AdamOSA
Simson SR2,WSK,JUNAK,XS400(jeszcze nie wiedziałem że SUZI jest najlepsze),GSXR400 - wynalazek , małżeństwo , chwila nieuwagi żony - GSX1300R
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada )
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada )
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E