zakup GSX 600 F??

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

niemiec

zakup GSX 600 F??

Post autor: niemiec »

mam malutkie aczkolwiek dla mnie wazne pytanko. na co zwrocic szczegolna uwage przy zakupie GSX 600F? czy sa jakies szczegoly ktore moga mi pomoc w poznaniu historii i stanu tego modelu? (pekniecia, otarcia, stany srob, glowki ramy itp. to juz wiem) czy jest cos w tym modelu takiego co sie najczesciej uszkadza, szwankuje?
z gory dziekuje za ewentualna pomoc 8)
Loser

Post autor: Loser »

Hmmm...
Motor jest wrazliwy na najmniejsze nawet otarcia ze wzgledu na silne opakowanie. Ale nawet porysowane/spekane owiewki nie stanowia o wartosci - tym sie nie przejmuj. Sprawdz jedynie stan bocznych dekli na silniku - sa drogie, a moga peknac nawet podczas parkingowki.
Silnik raczej nie do zajechania - 80.000 bez remontu robi na luzaku. Zapytaj jak byl wymieniany olej - powinien co 6.500.
Typowych pekniec nie ma, bo to toporny, stalowy sprzet. Moga byc problemy z pekaniem mocowania tylnej lampy. Ze wzgledu na ciezar - sprawdz lozysko glowki ramy, bo moze byc wyrypane.
Sprawdz akumulator - silnik niezle go grzeje i czesto nie ma elektrolitu.

Zestawiajac to wszystko - jezeli trafisz na niebity (gleby mu nie szkodza) motor, bedziesz sie dlugo cieszyl. Technika jest prosta, wiec malo co sie psuje. Jak padnie, w Niemczech kupisz tanio czesci. Sporo pasuje z innych modeli Suzuki/starszych GSX. Przede wszystkim zmierz grubosc tarcz, sprawdz gumy, akumulator, lancuch i czy sa wycieki z silnika (moga byc tylko z pokrywy zaworow - nie sa szkodliwe, usuniecie jest tanie). - takie naprawy sa najdrozsze. Potrafi skorodowac rowniez wydech.

Mam nadzieje, ze cokolwiek to Ci pomoglo...

PS Jezeli wstawiasz zapytanie o GSX F w supersport, to... lepiej odpusc sobie taki motor... Sportu w nim za grosz - dynamika jest bardzo dobra, ale wywazenie itd. sprawia, ze to turystyk. Wygodny, warto dodac. Za malo kasy masz duzo motoru.
niemiec

Post autor: niemiec »

dzieki za pomoc. ten ktory ogladalem to niestety... :?
Laki
Zmieniacz Żarówek
Posty: 73
Rejestracja: wt, 31 sty 2006, 23:54
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Laki »

Jezdzilem tym moto i troszke sie naczytalem na jego temat i musze przyznac, ze nie ma on specjalnie slabych punktow poza jednym ktory nalezy sprawdzic przy zakupie a mianowicie jak sie mocno odkreca obroty i wrzuca sie 2bieg to lubi on czesto wybijac a tak pozatym to wszystko jak zostalo opisane powyzej -czyli standardowe ogledziny motocykla
niemiec

Post autor: niemiec »

dzieki za wiadomosc o tym 2 biegu 8)
Maryś
The Real One
The Real One
Posty: 371
Rejestracja: wt, 29 sie 2006, 19:19
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Wąsosz/ dolnośląskie

Post autor: Maryś »

Witam ja zrobiłem w tym sezonie jakieś 12 może 13 tyś km tylko regulacje olej i filtr były wymieniane i chodził a co do sportu ja bym się posprzeczał troszeczkę dawał radę odpowiednie redukcje i leci w zakręty teraz mogę powiedzieć po przesiadce na R że trzeba się trochę wysilić zeby dobrze złożyć ale do kolana da radę zakręty robić R to inna bajka.
Powodzenia ja sprzedałem tydzień temu za dobre pieniądze poszedł naprawdę dla klienta oczywiście.
tel. 601 141 765
Suzuki GSXF 600
Suzuki GSXR 750 SRAD
Suzuki GSXR 1000 K1
Suzuki GSXR 1000K6
Na chwilę obecną K... jednoślad Ninja 250R
Loser

Post autor: Loser »

Oj, niezgodze sie z tym drugim biegiem... O ile nie wrzuce go aby, aby (taka metoda, to i luz miedzy 4-5 znajde ;) ), to trzyma poprawnie.
niemiec

Post autor: niemiec »

moze juz niedlugo uda mi sie cos godnego uwagi kupic. wasze opinie napewno mi pomoga. jeszcze raz dzieki :lol:
lukaszny

Post autor: lukaszny »

Dobrze byloby tez zobaczyc w jakim stanie sa walki rozrzadu w silniku. Jesli ktos zaniedbywal regulacje zaworow lub ostro latal z niskim staniem oleju to krzywki walkow mogly ucierpiec.

Tylny amortyzator: lubi jak w Banditach szybko padac i cieknac. Ocen stopien amortyzacji, ale z plecaczkiem - jak bedzie dobijal na kazdej nierownosci to znak ze ma juz dosc.

Tarcze hamulcowe przod: plywajace wraz z przebiegiem dostaja luzow na nitach. Maly luz da sie zaakceptowac, ale jesli tarcza bedzie chodzic w mocowaniu na wszystkie strony to znak, ze trzeba z mniejsza ufnoscia patrzec na licznikowy przebieg. Latajace tarcze moga byc rowniez strasznie dokuczliwe w czasie jazdy.
Piotrusgsx

Post autor: Piotrusgsx »

Loser pisze:Oj, niezgodze sie z tym drugim biegiem... O ile nie wrzuce go aby, aby (taka metoda, to i luz miedzy 4-5 znajde ;) ), to trzyma poprawnie.
Dokładnie - nigdy nie zdarzyło mi się żeby dwójka wyskoczyła. IMO takie zachowanie skrzyni biegów świadczy o tym że poprzedni właściciel lubił polatać na gumie :twisted:

ZTCW głośne przejście z I na II to też TTTM (Ten Typ Tak Ma :wink: ).
cosmo

Post autor: cosmo »

wyskakiwanie biegu? eee, daj pan spokoj i nie szerz takich gupot :P...
Loser

Post autor: Loser »

Jedynym problemem z biegami moze byc wyszukiwanie luzu. O ile na zimnym silniku udaje sie to bez problemu, na cieplym bywa gorzej - znam juz to z trzech egzemplarzy, a i w moim sie potrafi zadziac. Poza tym motor Cie nie zawiedzie :)
Laki
Zmieniacz Żarówek
Posty: 73
Rejestracja: wt, 31 sty 2006, 23:54
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Laki »

Odnosnie 2biegu.NIe napisalem, ze w kazdej efce wyskakuje 2bieg tylko napisalem zeby zwrocil na to uwage poniewaz egzemplarz ktorym jezdzilem tak mial.Dodatkowo Alucard z forum tez tak mial w swojej efie a na rozpoczeciu sezonu BS w Ustroniu rozmawialem z kilkoma osobami co uzytkowali GSX600F i czesc osob potwierdzało, ze w ich efkach tez tak sie robi.

Piotrusgsx tym motorem nie da sie polatać na gumie co najwyzej mozna oderwac kolo na pare centymetrow.
Piotrusgsx

Post autor: Piotrusgsx »

Nie da się?? Powiedz to temu gościowi : http://rapidshare.com/files/651307/Adam ... c.wmv.html :twisted:
ODPOWIEDZ