CRASH PADY

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

ODPOWIEDZ
.INTERCEPTOR.

CRASH PADY

Post autor: .INTERCEPTOR. »

Witam
Mógłby mi ktoś z posiadaczy GSX-R (najlepiej z98r ale nie tylko- czyli sradów) który ma Crasch pady, podać jakieś szczegóły na temat ich budowy, wymiarów i konstrukcji?? Mogą być zdjęcia może być opis interesuje mnie eto gdyż zamierzam wytoczyć coś takiego mam już materiał więc czekam na szczegóły i biorę się do toczenia.
(ze szczegółowych pytań- jaka mają długość, szerokość na jaką śrubę są zakręcane czy mają wchodzić z ten okrągły otwór który okala śróbę oryginalną??)
Mozna pisać na prywatny. Pozdrawiam
P.S Dzisiaj w końcu wyjechałem maleństwem :-) i nieźle się śmiga (jeszcze bez szybki :-)
Pozdrawiam
I do zobacznia co poniektórych Dzisiaj we wrocławiu (jeśli trafię to będę)
ant

Bobki

Post autor: ant »

Czesc
Mimo wszystko nie polecalbym Ci zakladania samorobek. Bron Boze nie kwestionuje Twoich (lub czyichs) zdolnosci tokarskich ale chodzi o wystrzymalosc, stopien scieralnosci itd.
Orginaly nie sa az tak drogie, do tego poparte atestami i rzeczywiscie robia swoja robote.

Z bardziej znanych firm to R&G i PUIG. Zajrzyj na Nieniecki albo amerykanski E-bay. Mozna tam znalezc sporo tego stuffu w calkiem sensownych cenach.

Pozdro
mroova
studi

Post autor: studi »

nic niekombinuj -tylko kup ceny od 60zł w górę...
pamiętaj tylko o dopasowaniu dystansów, zęby przy przewrotce nie uszkodzić silnika...
.INTERCEPTOR.

Post autor: .INTERCEPTOR. »

Prace są już zaawansowane, materiał mam dobry bo dośc miekkie alu które na pwno się podda pierwsze a rama się ostoi , zresztą sami zobaczycie
Najtańsze jakie znalazłem to za (250zł)
pożyjemy zobaczymy- już jutro się okaże (szkoda że nikt mi nie przesłał nic co by mi pomogło )
Przemo_sno

Post autor: Przemo_sno »

Wysłałem Ci maila ze zdjęciami moich crash pad'ów, chyba są robione, ale sprawdziły się w 100%. Nadal mam wszystkie plastiki :) A upadek był paskudny.
.INTERCEPTOR.

Post autor: .INTERCEPTOR. »

wiem wiem dziękuje- są chyba troche większe i toporniejsze od moich ale myśle że moje również by by wytrzymały potencjalny szlif
Jutro jeszcze robie poprawki tbo te wymiary które pościągałem to sątroche niezbyt :-)
.INTERCEPTOR.

Post autor: .INTERCEPTOR. »

Więc temat crasch padów zakończyłem- już są zrobione, zakręcone- jestem dumny i szczęśliwy-było troche rzeźbienia+poprawek ale było warto.
FUTEK
Moderator
Moderator
Posty: 3256
Rejestracja: śr, 13 gru 2006, 06:56
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Stargard

Post autor: FUTEK »

Mogłbyś wstawic fotki? albo wysłac na maila
Pozdrawiam Radek
H-CB1 ->SV 650sK3->GSR750 L01+Tytan Akrapek->GSR1200+Tytan Akrapek
601 795 498
BS - radoslaw.fut@futex.pl
B RH+
Cukier
BS Brother
BS Brother
Posty: 983
Rejestracja: sob, 18 lut 2006, 18:33
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Chorzów
Polubił posty: 4
Otrzymane Polubienia: 3

Post autor: Cukier »

A czy może ktoś widział gdzieś do sprzedania do Hayabusy ?
GS 500F --> GSX 1300R Hayabusa --> GSX-R1000 Limited Edition by Adu :-) --> spadłem na dno...



tel. kom. 665 - 157 - 342
ODPOWIEDZ