na tym filmiku z niemieckiego forum bylo przeceiz - zglosil do Suzuki, przyjechali, obejrzeli powiedzieli ze nie ma sprawy i naprawia/wymienia, jak zapytal o pokrycie kosztow leczenia to nagle zamilki i sie juz nie odezwalifiger pisze:PS. W sumie to te sprzety powinny byc na gwarancji jeszcze - wiec zastanawia mnie, ze ludzie Ci robia dym
Smutna wiadomość dla właścicieli GSXR 1000K5
Moderator: Emil
-
- Moderator
- Posty: 4323
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 14
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
-
- BS Brother
- Posty: 1354
- Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dobczyn
Ale Ci sie humor wyostrzylQuake pisze:Figer jestem pewien podziwu przglądnełeś wszystkie fora w sieci i artykuły jakie sie znajdują no,no.
Nie porownuj Mielocha do dealerow i serwisow w Niemczech, a szczegolnie w USA - my zyjemy w tym gorszym matrixie.Natomiast polecam z reklamacją wybrać sie np do "pana" Mielocha nie serwisowałeś z reklamacją nie wiesz. Zgodze sie że sa serwisy OK ale lepiej nie trafiać do nich. Powiem jedno jak kupujesz sprzęta to wyliżą Ci tylne wyjście ale jak forsa na koncie to jesteś jakiś taki OBCY.....
Chcialem Wam poprostu zasugerowac, zebyscie nie robili z K5ki Kawki z serii 9 bo nie ma porownania.
-
- BS Brother
- Posty: 788
- Rejestracja: śr, 28 sty 2004, 20:18
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk/Wawa
Pękające ramy
O to informacja z Suzuki Motor Poland
Mam nadzieję że zamyka to temat pękających ram zarówno w GSX-R jak i GSRCześć
Mamy oficjalne stanowisko Suzuki International Europe na temat pękających ram.
Wygląda to krótko - ramy mają to do siebie, że pękają po czołowym zderzeniu. Nie było przypadku samoczynnego defektu.
Nie wydaje mi się, żeby chowali głowę w piasek, bo to jest gruba sprawa i jeśli coś takiego miałoby miejsce, to na pewno ogłosiliby jakąś kampanię serwisową.
Wiem, że były kampanie serwisowe z dużo bardziej błachych powodów i zdarza się to wszystkim producentom.
A pękające ramy to nic śmiesznego... szczególnie że kładzie się teraz duży nacisk w Europie na bezpieczeństwo jazdy motocyklem (np. zobacz jak wiele motocykli ma teraz seryjnie ABS).
Pozdrawiam,
Michal Dudek
Suzuki Motor Poland Sp. z o.o.
Motorcycle Dept.
http: http://www.suzuki.pl
Na początku VZ 800 - 96
Później DL 650 - 04
Póżniej GSX 1300 R -
Obecnie też na S..... i z Japonii
Później DL 650 - 04
Póżniej GSX 1300 R -
Obecnie też na S..... i z Japonii
-
- BS Brother
- Posty: 868
- Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
- Województwo: lubuskie
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Witam
Myśle że nie do końca, jest to oświadczenie Suzuki co nie znaczy że tak jest koniec i kropka. Wystarczy popatrzeć wcale nie eksperta okiem na tę ramę ze zdjęć i widać że przy strzale nie pęka tak równiutko jak przecięte piłą po spawie. Widziałem połamane ramy i nigdy tak ładnie sie nie łąmią zobacz foty Studiego K3 po gruzie nie poszło po spawach..???
Pozdrawiam Suzuki też z wawy co olali gwarancje mojego amora skrętu z grzeczności nie wymienie nazwy tylko nazwę amora HYPER-PRO
Pozdrawiam
Myśle że nie do końca, jest to oświadczenie Suzuki co nie znaczy że tak jest koniec i kropka. Wystarczy popatrzeć wcale nie eksperta okiem na tę ramę ze zdjęć i widać że przy strzale nie pęka tak równiutko jak przecięte piłą po spawie. Widziałem połamane ramy i nigdy tak ładnie sie nie łąmią zobacz foty Studiego K3 po gruzie nie poszło po spawach..???
Pozdrawiam Suzuki też z wawy co olali gwarancje mojego amora skrętu z grzeczności nie wymienie nazwy tylko nazwę amora HYPER-PRO
Pozdrawiam
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
Witka
to chyba nie jest do końca tak jak Suzuki pisze, że pękają tylko po zderzeniu czołowym. Na niemieckim forum suzuki w wątku o pękajacych ramach jest wypowiedź gościa który na własne oczy widział pękającą ramę w gixerze k5 przy lądowaniu po gumie - motocykl praktycznie sie złamał, rąbnął o ziemię kolektorem wydechowym i w końcu się przewrócił. A co do akcji serwisowych z bardziej błachych powodów - no to w sumie nic dziwnego - koszty wymiany np wadliwych sprzęgieł sa bez porównania mniejsze niż wymiany ramy. Więc tak długo jak długo nie bedzie niepodważalnego dowodu, że ramy mają wadę, tak długo producent będzie się wykręcał. Każdy producent, nie tylko Suzuki.
Pozdrówki
to chyba nie jest do końca tak jak Suzuki pisze, że pękają tylko po zderzeniu czołowym. Na niemieckim forum suzuki w wątku o pękajacych ramach jest wypowiedź gościa który na własne oczy widział pękającą ramę w gixerze k5 przy lądowaniu po gumie - motocykl praktycznie sie złamał, rąbnął o ziemię kolektorem wydechowym i w końcu się przewrócił. A co do akcji serwisowych z bardziej błachych powodów - no to w sumie nic dziwnego - koszty wymiany np wadliwych sprzęgieł sa bez porównania mniejsze niż wymiany ramy. Więc tak długo jak długo nie bedzie niepodważalnego dowodu, że ramy mają wadę, tak długo producent będzie się wykręcał. Każdy producent, nie tylko Suzuki.
Pozdrówki
myślę, że nie ma co deliberować - jesli tak sie zdażyło - to trudno, nie sądzę żeby przekreślało to cały model w/g mnie to marginalne przypadki choć nie powinne się zdarzyć...
ps.
nie dam złego słowa powiedzieć na swoją gsxr - wyratowała mnie 2 razy i jest ok.
a pęknięcie ramy nastąpiło po dużym uderzeniu i jak zwrócicie uwagę obok spawu więc pozytywnie przeszła crasch-test
temat zamknięty
ps.
nie dam złego słowa powiedzieć na swoją gsxr - wyratowała mnie 2 razy i jest ok.
a pęknięcie ramy nastąpiło po dużym uderzeniu i jak zwrócicie uwagę obok spawu więc pozytywnie przeszła crasch-test
temat zamknięty