GSX-R 1000 jaki łańcuch napędowy ?

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

kolas
Strzelający z Rury
Posty: 986
Rejestracja: pt, 19 sie 2005, 19:42
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa-Włochy

GSX-R 1000 jaki łańcuch napędowy ?

Post autor: kolas »

Witam
Szukałem, ale nie znalazłem na forum takioego tematu.

Może ktoś doradzić jaki łańcuch kupić do GSXR-ki 1000 ?? Chciałem kupić DID-a 530 ZVM2 , ale nie wiem czy nie jest to przerost formy nad treścią, a bardziej po polskiemu czy i tak nie zrypie go po 5 tys. km. ( bo cenowo jest spora różnica miedzy ZVM a ZVM2 )
Co prawda Emil zrobił na swoim seryjnym łańcuchu 16 tys. i mówi że jeszcze pojeździ, ale ja nie przewiduje tak długiego okresu użytkowania.

Ewentualnie czy ma ktoś jakieś inne propozyje??
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa ;)
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069

https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
KrzYsiO
The Real One
The Real One
Posty: 376
Rejestracja: pn, 26 gru 2005, 15:11
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: KrzYsiO »

witam.
nic nikt nie wie w temacie jak wyzej ?? (tez jestem przed wymiana)

pozdro
CB400F ,CB1 ,XV500 ,CB750C ,GSF1200S ,X11 ,VT1100 ,x11,R1100s,V-raptor-serce suzuki
http://www.bikepics.com/members/krzysiofm/
studi

Post autor: studi »

odsyłam do książki serwisowej...

tam jest najlepszy wybór do tego modelu...

no i zębatki rzecz jasna - bez tego wymiana jest bez sensu

czyli jakieś 700 zł bez robocizny ...
Quake
BS Brother
BS Brother
Posty: 868
Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
Województwo: lubuskie
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Quake »

Witam
Mam w swoim K4 naklepane już 26tys i jeszcze oryginalny napęd i starczy na ten sezon z pewnością więc kupuj tak jak w książce pisze :-)
Pozdrawiam 8)
PS Smarowanie i Mycie przedłuża napędu życie.
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
kolas
Strzelający z Rury
Posty: 986
Rejestracja: pt, 19 sie 2005, 19:42
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa-Włochy

Post autor: kolas »

Quake pisze:Witam
Mam w swoim K4 naklepane już 26tys i jeszcze oryginalny napęd i starczy na ten sezon z pewnością więc kupuj tak jak w książce pisze :-)
a co pisze w książce ??Jak bym ją miał to bym się nie pytał jaki łańcuch kupić.

p.s. rany 26 tys. na jednym, aż mi się wierzyć nie chce :shock:
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa ;)
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069

https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
Quake
BS Brother
BS Brother
Posty: 868
Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
Województwo: lubuskie
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Quake »

kolas pisze:
Quake pisze:Witam
Mam w swoim K4 naklepane już 26tys i jeszcze oryginalny napęd i starczy na ten sezon z pewnością więc kupuj tak jak w książce pisze :-)
a co pisze w książce ??Jak bym ją miał to bym się nie pytał jaki łańcuch kupić.

p.s. rany 26 tys. na jednym, aż mi się wierzyć nie chce :shock:
Witaj
Łańcuch z mojej instrykcji to DID 530, 110ogniw jego luz to 20-30mm (czyścić i smarować co każde 1000km) moment dokręcenia tylnej nakrętki 120 N-m
Jeszcze jest z innych info z obsługowni Luz klamki sprzęgła 10-15mm rączki gazu 2-4 mm Świece NGK CR9E lub DENSO U27ESR-N przerwa świecy 0.8 - 0,7
To w zasadzie tyle z wymian jeśli masz jeszcze jakieś wątpiliwości pisz ...
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
kolas
Strzelający z Rury
Posty: 986
Rejestracja: pt, 19 sie 2005, 19:42
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa-Włochy

Post autor: kolas »

dzieki :beer:
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa ;)
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069

https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
Pit

Post autor: Pit »

Zadbany naped spokojnie zrobi z 20-25tys :wink: Moj litr nawinal juz 17tys a lancuch wyglada jak nowy, uzywam sprayu Wurtha i srednio co 3tygodnie czyszcze nafta. Ale przy najblizszej okazji wymiany napedu, wrzuce 'zloty' lancuch i Scottolier i bede mial czyszczenie i smarowanie z glowy :wink:
Gixxer

Post autor: Gixxer »

p.s. rany 26 tys. na jednym, aż mi się wierzyć nie chce :shock:
A co w tym dziwnego??? Ja w 1000 K2 jak go sprzedawalem mialem 23tys.km przebiegu a zestaw napedowy oryginalny i jak na moje oko jeszcze troche posluzyl nowemu wlascicielowi.A lekko u mnie nie mial bo lubie latac na kole :wink:
Kumpel np. w Hayabusie zrobil na oryginalnym 30 tys.km tyle ze jezdzi nia dosc spokojnie.
Poprostu jak sie dba tak sie ma 8)
Zygzak
Śmigający inaczej...
Posty: 397
Rejestracja: pt, 8 gru 2006, 10:30
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zygzak »

Cześć!
DID-y jak się zorientować zdążyłem - bo też muszę powoli o wymianie myśleć - mają najlepsze opinie. W komplecie (przynajmniej w moim przypadku) są obie zębatki (także DID-a), a łańcuch łączy się zakówką nie innym wynalazkiem (na co mi Moto uwagę zwrócił). A jeśli chodzi o moto gdzie można go założyc bez zdejmowania wahacza, to przesyłaja go w całości.
Ja nie mam wątpliwości, że DID-a kupię. Tyle mojej opinii.

Pozdrawiam. Zygzak~~
ant

naped do gixera - "tysiaka"

Post autor: ant »

D.I.D. Jest naprawde ok. Uzywalem tych napedow w dwoch poprzednich moto. Zebatki wydaja sie mniej trwale od samego lancucha. Jesli chodzi o zaslyszane i wyczytane opinie to jest ich tak wiele jak uzytkownikow. Na uwage zasluguja: A520 EK - oferowany w roznych kolorach, w zaleznosci jaka "anode" preferujesz (O i X - ring), tsubaki tez jest dobry-uzywany przez wielu slawnych jezdzcow z BSB i Moto GP, oczywiscie zakuwane. Jesli chodzi o zebatki to:
Supersprox, Renthal, Talon, Vortex, tak o standartowej ilosci zebow jak i wiekszej (mowa o tylach)- specjalnie do wheelie, tytanowych, alu i stalowych, wachlarz jest spory i na kazda kieszen, a wszystko mozna znalezc w necie.
Pit, tez mysle o scotoilerze-sporo dobrego o nim pisza w fast... i super...
bike uk edtn.
Pozdro dla wszystkich.
Remi
BS Brother
BS Brother
Posty: 949
Rejestracja: pt, 19 maja 2006, 00:12
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Remi »

Pit a przy tym autosmarowaniu, to nie będzie tak że felgę i pół moto będziesz mieć zachlapane olejem?
mobile: +48 888 587 587
cziton
BS Brother
BS Brother
Posty: 620
Rejestracja: sob, 21 sty 2006, 14:36
Województwo: -
Lokalizacja: Straszyn SUZUKI Squad

Post autor: cziton »

Remi pisze:Pit a przy tym autosmarowaniu, to nie będzie tak że felgę i pół moto będziesz mieć zachlapane olejem?
He, he mogloby sie wydawac ze to mozliwe, ale naszczescie w tym sprytmym urzadzeniu jest mozliwosc dozowania oleju az do samego zaprzestania samoczynnego smarowania.
Bardziej mozna usmarowac moto i felge nadmiernym urzywanie tradycyjnych smarow w spreju.
Coprawda scotoileru urzywam od tego sezonu bo juz z nim zakupilem moto, ale znam tez opcje smarowania z puszki i raczej polecam scotoiler!!!

Przepraszam za lekkie odbiegniecie od tematu lancucha.

Pozdrawiam.
Kiedy siędzę na maszynie totalny czuję luz
Włączam silnik, daję kopa, za mną tylko kurz.
tel. 608416704 Spik,GG 2677557
GSX 600F - sprzedana
SV 1000S K3/K4 - sprzedana
Remi
BS Brother
BS Brother
Posty: 949
Rejestracja: pt, 19 maja 2006, 00:12
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Remi »

Powiem szczerze, że zastanawiałem się nad oilerem, ale wstrzymywało mnie zagadnienie czystości.
mobile: +48 888 587 587
Pit

Post autor: Pit »

Remi, tak jak pisze Cziton, smar dozowany jest w minimalnych ilosciach (zreszta mozesz to kontrolowac) i nie chlapie na felge. Usmarowana felga to wlasnie wynik kiepskiego sprayu i nadgorliwosci smarujacego :wink: Oczywiscie na rynku masz kilka modelu tego urzadzenia, wiec warto poczytac ktory sprawuje sie najlepiej..
Zablokowany