Poczytałem tych waszych stwierdzeń troszke no a mimo wszystko mam 2 watpliwosci ktore chcialbym abyscie rozwiali
1. Przychylam się do opinii o zakładaniu opon o rozmiarze takim na jakich moto wychodziło z fabryki. B6 w latach 1995-1999 byl wypuszczany na 110/70, 150/70 a w 2000-2004 120/60, 160/60 oprócz opon zmieniła się również odrobinę geometria motocykla. Moje B6 to '97. Nie wiem czy zmieniła się felga. Od 2000 to suzuki poprawiło swój błąd ? czy to inne zmiany pozwoliły zastosować szerszą oponę ? Na który zestaw powinienem się zdecydować ?
2. Juz prawie zdecydowalem sie na Pilot Roady 2. Tylnej opony juz prawie nie mam ..za to przód ma się całkiem nieźle. Czy powinienem wymienić obie jednocześnie?
GSF 600 - opony
Moderator: bohas
-
- BS Brother
- Posty: 2354
- Rejestracja: pn, 20 sie 2007, 14:46
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
GSF 600 - opony
GS-F N600 (105000km) --> italian whore (16000 + 14000km++)
It's Good to be Bad :devil:
It's Good to be Bad :devil:
-
- Moderator
- Posty: 3256
- Rejestracja: śr, 13 gru 2006, 06:56
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Stargard
Re: oponki do b6
Polecam wymianę obu opon jednocześnie.
Ważna jest też data produkcji, Opona jest bezpieczna do 5 lat.
Ważna jest też data produkcji, Opona jest bezpieczna do 5 lat.
Pozdrawiam Radek
H-CB1 ->SV 650sK3->GSR750 L01+Tytan Akrapek->GSR1200+Tytan Akrapek
601 795 498
BS - radoslaw.fut@futex.pl
B RH+
H-CB1 ->SV 650sK3->GSR750 L01+Tytan Akrapek->GSR1200+Tytan Akrapek
601 795 498
BS - radoslaw.fut@futex.pl
B RH+
-
- BS Brother
- Posty: 2035
- Rejestracja: śr, 8 mar 2006, 21:12
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Straszyn SUZUKI Squad
Re: oponki do b6
Rowniez mysle zeby zmienic obie opony. A co do rozmiarow to ja mialem o rozmiar wieksze zalozone niz zaleca producent i bylem bardzo zadowolony-Bandyta z 98r. Nie wiem czy byly zmniany jak geometraia czy rozmiar felgi.
Kiedy siedze na maszynie, totalny czuje luz...
MZ ETZ 251
Bandit 600N '98-sprzedany
SV 1000S '03 + Yoshi TriOwal-sprzedany
Hayabusa K8 + TwoBrothers-sprzedany
Hayabusa K9-sprzedany
kom: 505-173-368.
MZ ETZ 251
Bandit 600N '98-sprzedany
SV 1000S '03 + Yoshi TriOwal-sprzedany
Hayabusa K8 + TwoBrothers-sprzedany
Hayabusa K9-sprzedany
kom: 505-173-368.
Re: oponki do b6
Ja wcześniej miałem "większe" teraz zmieniłem tył i przód na 150 i 110 Metzelery z6 i po kilku pierwszych kilometrach jestem bardzo zadowolony. Łatwiej z kolein wyjechać..
-
- Po drugiej stronie Mocy
- Posty: 638
- Rejestracja: pt, 6 maja 2005, 15:05
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: oponki do b6
Jasne, że zmiany były i w felgach i cała rama lekko przekonstruowana. Ja miałem bandziorka 95 a brat 2003 i różnica była w szerokości felg z przodu o 1cm z tyłu chyba też, nie pamiętam już dokładnie. Rama minimalnie też inna konstrukcja, a co za tym idzie pewnie geometria... Bandziorkiem jeździłem na oponkach 150, 160, 170 i nie zauważyłem większych różnic w codziennej jeździe. Z przodu założyłem raz 120 i też było ok, aczkolwiek szybsze winkle na pewno łatwiej się pokonywało na węższych oponach. Stosować się to tego co inżynierowie zalecają i tyle! A opona zawsze będzie się wydawała za wąska na nasz gust. Jak masz 190 to chcesz 200 itd. Chyba dopiero w takim przypadku stwierdzamy że jest dość szeroka:
http://www.surface56.republika.pl/image ... index.html
Maciej chyba miał ten sam problem co my wszyscy i 2 lata temu postanowił go rozwiązać. Na moje trochę przesadził. Pewnie niektórzy widzieli go na expo w wawie. Pod publike idealny heh tylko mały minus - jeździ tylko na wprost! :twisted:
http://www.surface56.republika.pl/image ... index.html
Maciej chyba miał ten sam problem co my wszyscy i 2 lata temu postanowił go rozwiązać. Na moje trochę przesadził. Pewnie niektórzy widzieli go na expo w wawie. Pod publike idealny heh tylko mały minus - jeździ tylko na wprost! :twisted:
kom. 796 090 896
GMINA
GMINA