Wrazenia z jazdy GSXR 750 K8
Moderator: Emil
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 986
- Rejestracja: pt, 19 sie 2005, 19:42
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa-Włochy
Wrazenia z jazdy GSXR 750 K8
Mialem dzis przyjemnosc dosiasc gixera 750 k8 na pare godzin....
Po 1 primo, JEST PIEKNY!!!!!!!!!!!!!!!
po 2 tez primo :mrgreen: , tez jest piekny
a po 3, gore ma niemal identyczna jak 1000k4 z tym ze biegi sie szybciej koncza (1 do 120) no i na gume z gazu idzie tylko od ok. 8 tys obrotow . Na siekierkowskim jechalem troche ponad tego co mozna (250 :oops: ) i bylo naprawde super, prowadzi sie duzo lepiej niz k4, jest stabilniejszy i latwiej mi sie skrecalo przy wiekszych predkosciach. Ma dluzsze siedzenie(w por. do 1000k4) i mozna sie bardziej polozyc na nim.
Jak juz wiadomo w modlech 600/750 k8 pojawil sie tez przelacznik map zaplonu...pomiedzy B i A nie zauwazylem specjalnej roznicy (jedyna to taka ze na gume lepiej idzie na B a nie na A hehe) ale na C jest juz duza roznica, gixera staje sie gsrem. Aha niestety na seryjnym wydechu dzwiek tez jest jak w gsrze.
Podsumowujac- jak ktos ma 43tys za duzo to leciec do salonu i brac!!!!!!!!
a jak ktos ma mniej to niech idzie po kredyt :lol: i tez do salonu
Po 1 primo, JEST PIEKNY!!!!!!!!!!!!!!!
po 2 tez primo :mrgreen: , tez jest piekny
a po 3, gore ma niemal identyczna jak 1000k4 z tym ze biegi sie szybciej koncza (1 do 120) no i na gume z gazu idzie tylko od ok. 8 tys obrotow . Na siekierkowskim jechalem troche ponad tego co mozna (250 :oops: ) i bylo naprawde super, prowadzi sie duzo lepiej niz k4, jest stabilniejszy i latwiej mi sie skrecalo przy wiekszych predkosciach. Ma dluzsze siedzenie(w por. do 1000k4) i mozna sie bardziej polozyc na nim.
Jak juz wiadomo w modlech 600/750 k8 pojawil sie tez przelacznik map zaplonu...pomiedzy B i A nie zauwazylem specjalnej roznicy (jedyna to taka ze na gume lepiej idzie na B a nie na A hehe) ale na C jest juz duza roznica, gixera staje sie gsrem. Aha niestety na seryjnym wydechu dzwiek tez jest jak w gsrze.
Podsumowujac- jak ktos ma 43tys za duzo to leciec do salonu i brac!!!!!!!!
a jak ktos ma mniej to niech idzie po kredyt :lol: i tez do salonu
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069
https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069
https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
-
- BS Brother
- Posty: 949
- Rejestracja: pt, 19 maja 2006, 00:12
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
Re: Wrazenia z jazdy GSXR 750 K8
Ma tylko jedną wadę fabryczną. Brakuje mu jeszcze ćwiartki w pojemności. :angry_smile:
mobile: +48 888 587 587
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 819
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wrazenia z jazdy GSXR 750 K8
Moim zdaniem nie brakuje, nie wszystkim jest potrzebny odpal. Sa ludzie spokojniejsi czy o mniejszych umiejetnosciach. Dla mnie bylby to wybor numer 1 dzisiaj.
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
<----|========================
<----'
Re: Wrazenia z jazdy GSXR 750 K8
musze przyznac ze w rzeczywistosci jest znacznie ladniejszy niz na zdjeciach. Wydech nie kluje w oczy - jest piekny, lampa to poezja.. suzuki wreszcie zaczelo montowac akceptowalne mocowanie blachy. Jesli chodzi o oddawanie mocy nie zauwazylem zadnych roznic w stosunku do k6/k7. Mowia ze zmienili zeszloroczne opony na lepsze i nie wiem na ile to sila sugesti, ale faktycznie moto jakby pewniej jechal.
Znowu spac po nim nie moge i chyba w tym roku sie zlamie i kupie... alez jest piekny ten motocykl.
ogolnie zgadzam sie z kolasem w 100%.
jechałem litrem k7 na jesieni i dla mnie byl zbyt narowisty - efekt byl taki, ze jechalem nim wolniej niz 3/4 pare dni wczesniej w tych samych miejscach.
Znowu spac po nim nie moge i chyba w tym roku sie zlamie i kupie... alez jest piekny ten motocykl.
ogolnie zgadzam sie z kolasem w 100%.
jechałem litrem k7 na jesieni i dla mnie byl zbyt narowisty - efekt byl taki, ze jechalem nim wolniej niz 3/4 pare dni wczesniej w tych samych miejscach.
-
- BS Brother
- Posty: 1354
- Rejestracja: sob, 29 paź 2005, 18:39
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dobczyn
Re: Wrazenia z jazdy GSXR 750 K8
W takim razie musze go zobaczyc w realu, bo na zdjeciach wyglada znacznie gorzej niz k6/k7
-
- BS Brother
- Posty: 593
- Rejestracja: śr, 16 sie 2006, 22:45
- Województwo: -
- Lokalizacja: Marki
Re: Wrazenia z jazdy GSXR 750 K8
(Figer) jak zwykle to kwestia gustu...
Dla mnie akurat ta nowa lampa jest jakaś taka "przesłodzona" , ni to skrzydła, ni to kwiatek... ogólnie zbyt babska.
Za to bardzo podobają mi się ostrzejsze rysy całości no i te mapy... :spoko:
Dla mnie akurat ta nowa lampa jest jakaś taka "przesłodzona" , ni to skrzydła, ni to kwiatek... ogólnie zbyt babska.
Za to bardzo podobają mi się ostrzejsze rysy całości no i te mapy... :spoko:
Kiedyś GSX-R600 K6, teraz Duże enduro i szybki turystyk (do sprzedania)
kom. 510-607-647
kom. 510-607-647
-
- BS Brother
- Posty: 2431
- Rejestracja: sob, 26 lut 2005, 16:07
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Dubaj
Re: Wrazenia z jazdy GSXR 750 K8
Boogie, ile jeszcze razy zmienisz zdanie odnośnie swojego "nowego motocykla"?? na 3/4 też będziesz jeździł po Warszawie tylko na "jedynce'??:P
ETZ 251
VX800
VX800'
TL 1000 S --> TL 1000 S Liter w dwóch kuflach
TygrysSport
rostwor@wp.pl
6 0 8 4 5 6 0 0 8
VX800
VX800'
TL 1000 S --> TL 1000 S Liter w dwóch kuflach
TygrysSport
rostwor@wp.pl
6 0 8 4 5 6 0 0 8
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 819
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wrazenia z jazdy GSXR 750 K8
Moim zdaniem jest ladniejszy, sporo ladniejszy. Tu nie chodzi o fakt, ze k6/k7 jest kiepski, ale jesli zestawic obok siebie te 2 motocykle, to k6/k7 faktycznie wyglada nieco przeterminowany. Co do reszty, to sie na razie nie wypowiadam, pewnie zmiany sa minimalne. Na pewno jednak jest to motocykl na ktorym mozna sie i zrelaksowac i uczyc jezdzic jak na 600-tce i zapierniczac z 1000-cami bez kompleksow.figer pisze:W takim razie musze go zobaczyc w realu, bo na zdjeciach wyglada znacznie gorzej niz k6/k7
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
<----|========================
<----'
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 986
- Rejestracja: pt, 19 sie 2005, 19:42
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa-Włochy
Re: Wrazenia z jazdy GSXR 750 K8
oj Remi zebys sie nie zdziwil jak cie ktos takim 3/4 objedzie z palcem w nosie :lol:Remi pisze:Ma tylko jedną wadę fabryczną. Brakuje mu jeszcze ćwiartki w pojemności. :angry_smile:
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069
https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069
https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
Re: Wrazenia z jazdy GSXR 750 K8
zdanie zmienilem raz - z sv na gixa3/4. kup mi! - preferowalnie k8, kolor bialo-niebieski ;pRostwór pisze:Boogie, ile jeszcze razy zmienisz zdanie odnośnie swojego "nowego motocykla"?? na 3/4 też będziesz jeździł po Warszawie tylko na "jedynce'??:P
-
- BS Brother
- Posty: 949
- Rejestracja: pt, 19 maja 2006, 00:12
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
Re: Wrazenia z jazdy GSXR 750 K8
Nie zdziwiłbym się jakby mnie ktoś nawet 0,6 objechał. :mrgreen: Co nie zmienia faktu, że litr to litr :mrgreen:kolas pisze:oj Remi zebys sie nie zdziwil jak cie ktos takim 3/4 objedzie z palcem w nosie :lol:Remi pisze:Ma tylko jedną wadę fabryczną. Brakuje mu jeszcze ćwiartki w pojemności. :angry_smile:
mobile: +48 888 587 587
-
- Moderator
- Posty: 4329
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 15
Re: Wrazenia z jazdy GSXR 750 K8
pierwsze testy, bardzo spokojnie bo nie mialem brac wiec nie mialem ubranka :oops:
takie zobaczone na pierwszy rzut oka:
zalety:
cichy
ladniesza stylistyka
z tylu sa wyciete "przeloty" (obok tablicy) - ladnie wyglada, mniejszy opor powietrza i jest w koncu o co zaczepic bagaz (chociaz moze troche za nisko, ale linki dadza rade)
ladnie opisana regulacja zawieszenia przedniego
bardziej wyczuwalnie hamuje niz moj 600k6 (ale to kwestia raczej za mocno plywajacych moich tarcz niz modelu)
silnik rowno idzie od prawie dolu i na gorze ma troche wiecej mocy jeszcze
wady:
zawieszenie do regulacji (chyba bym zlagodzil tlumienie dobicia wolnego, czy jak tam sie nazywa to co lapie w pierwszym momencie, to by byl wygodniejszy a nadal zachowal mozliwosci)
opony do wywalenia (dupa lata jak by maslem byla wysmarowana nawet bez konkretnego odkrecenia)
raczki hamulca i sprzega za wysoko ustawione jak zwykle w serii
biegi odwrotnie, trzeba sie pilnowac
strasznie lagodnie przyspiesza, nie ma tego przyjemnego walniecia jak w litrach
neutralne:
wydaje sie wiekszy niz 600k6 jak sie siedzi i jakos tak jakby wyzej
nie uklada automatycznie kierowcy w sportowej pozycji jak to jest w k6
ogolnie to ucywilizowali chyba sprzeta w stosunku do poprzedniego rocznika, taki bardziej sie zrobil do spokojnej jazdy niz palowania - mimo wszystko opuscil bym chyba troche przod albo chociaz kierownice, literka "X" i "R" zobowiazuje do innego stylu jazdy
jutro jak bede mial chwilke i uda mi sie nagrzac to nieporozumienie zwane oponami to moze potestuje konkretnie :angry_smile: i chwile pobawie sie "literkami" na wyswietlaczu (ale czytajac opisy to cos czuje, ze tego programu nie bedzie sponsorowac literka "C" :mrgreen: )
takie zobaczone na pierwszy rzut oka:
zalety:
cichy
ladniesza stylistyka
z tylu sa wyciete "przeloty" (obok tablicy) - ladnie wyglada, mniejszy opor powietrza i jest w koncu o co zaczepic bagaz (chociaz moze troche za nisko, ale linki dadza rade)
ladnie opisana regulacja zawieszenia przedniego
bardziej wyczuwalnie hamuje niz moj 600k6 (ale to kwestia raczej za mocno plywajacych moich tarcz niz modelu)
silnik rowno idzie od prawie dolu i na gorze ma troche wiecej mocy jeszcze
wady:
zawieszenie do regulacji (chyba bym zlagodzil tlumienie dobicia wolnego, czy jak tam sie nazywa to co lapie w pierwszym momencie, to by byl wygodniejszy a nadal zachowal mozliwosci)
opony do wywalenia (dupa lata jak by maslem byla wysmarowana nawet bez konkretnego odkrecenia)
raczki hamulca i sprzega za wysoko ustawione jak zwykle w serii
biegi odwrotnie, trzeba sie pilnowac
strasznie lagodnie przyspiesza, nie ma tego przyjemnego walniecia jak w litrach
neutralne:
wydaje sie wiekszy niz 600k6 jak sie siedzi i jakos tak jakby wyzej
nie uklada automatycznie kierowcy w sportowej pozycji jak to jest w k6
ogolnie to ucywilizowali chyba sprzeta w stosunku do poprzedniego rocznika, taki bardziej sie zrobil do spokojnej jazdy niz palowania - mimo wszystko opuscil bym chyba troche przod albo chociaz kierownice, literka "X" i "R" zobowiazuje do innego stylu jazdy
jutro jak bede mial chwilke i uda mi sie nagrzac to nieporozumienie zwane oponami to moze potestuje konkretnie :angry_smile: i chwile pobawie sie "literkami" na wyswietlaczu (ale czytajac opisy to cos czuje, ze tego programu nie bedzie sponsorowac literka "C" :mrgreen: )
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 819
- Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Wrazenia z jazdy GSXR 750 K8
Hm, zawieszenie - wiadomo, jest do przeregulowania w zaleznosci od wagi kierujacego, preferencji, inaczej na tor, inaczej na ulice..., jakos nie nazwalbym tego wada. Opony to Bridgestone'y, czyli kupa, ktorej sie juz pozbylem, ale to z kolei tez nie jest wada samego motocykla, tylko opon. Raczki... c'mon, 5 minut i masz opuszczone! Bardziej liczy sie, czy masz miejsce zeby opuszczac, a tego nie brakuje! Biegi pozostawiam bez komentarza a lagodne przyspieszenia.... no 1000 to to moze i nie jest, ale jezdzac na 750k6 nie narzekalem na brak mocy. Wrecz przeciwnie, jazda byla wystarczajaco szybka i jednoczesnie przewidywalna.Emil pisze:wady:
zawieszenie do regulacji (chyba bym zlagodzil tlumienie dobicia wolnego, czy jak tam sie nazywa to co lapie w pierwszym momencie, to by byl wygodniejszy a nadal zachowal mozliwosci)
opony do wywalenia (dupa lata jak by maslem byla wysmarowana nawet bez konkretnego odkrecenia)
raczki hamulca i sprzega za wysoko ustawione jak zwykle w serii
biegi odwrotnie, trzeba sie pilnowac
strasznie lagodnie przyspiesza, nie ma tego przyjemnego walniecia jak w litrach
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
<----|========================
<----'
-
- Moderator
- Posty: 4329
- Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
- Polubił posty: 5
- Otrzymane Polubienia: 15
Re: Wrazenia z jazdy GSXR 750 K8
dzisiaj nie mialem czasu pojezdzic normlanie i sie tylko poprzetaczalem po miescie ale jest jedna sprawa ktora troche psuje fajne moto w moich oczach - nie umialem sie tak ulozyc zeby podczas hamowania byc zapartym nogami o podnozki i ciagle lecialem na rece :?
mapy zaplonu - ze zdziwieniem stweirdzam ze to fajna sprawa, szczegolnie mapa C (tak, C!) i A (oczywiste :twisted: ), na zaladowanym programie C przyspiesza lagodnie i z lekkim opoznieniem - idealne na poczatek jazdy rano gdy czlowiek jeszcze troche nie dobudzony a opony niedogrzane - stestowalem, przy odkreceniu na mapie C tyl nie rzuca
mapa A to oczywista :twisted:
mapa B - jakies takie niedorobione, najpierw dziala +/- jak na C potem jak walniemy w obroty to sie zachowuje jakby nagle zalaczalo A i ogolnie jest (lekkie) szarpniecie i jakos dziwnie to sie zachowuje, nie podoba mi sie
nie wiem co jest jak sie zadna literka nie swieci - czy to jakis blad czy co? jak sie uruchamia to sie zadna nie swieci i trzeba pokombinowac i dopiero mozna przelaczac, dziwne - wydaje mi sie ze wtedy A dziala
co do skrecania to nie mialem jak stestowac bo tylna opona byla taka skwadracona ze odjezdzala w zakrecie i ogolnie porazka - uroki maszyn testowych, nie dosc ze nikt nie skreca to jeszcze chyba ktos sobie lekko gume przypalil
mapy zaplonu - ze zdziwieniem stweirdzam ze to fajna sprawa, szczegolnie mapa C (tak, C!) i A (oczywiste :twisted: ), na zaladowanym programie C przyspiesza lagodnie i z lekkim opoznieniem - idealne na poczatek jazdy rano gdy czlowiek jeszcze troche nie dobudzony a opony niedogrzane - stestowalem, przy odkreceniu na mapie C tyl nie rzuca
mapa A to oczywista :twisted:
mapa B - jakies takie niedorobione, najpierw dziala +/- jak na C potem jak walniemy w obroty to sie zachowuje jakby nagle zalaczalo A i ogolnie jest (lekkie) szarpniecie i jakos dziwnie to sie zachowuje, nie podoba mi sie
nie wiem co jest jak sie zadna literka nie swieci - czy to jakis blad czy co? jak sie uruchamia to sie zadna nie swieci i trzeba pokombinowac i dopiero mozna przelaczac, dziwne - wydaje mi sie ze wtedy A dziala
co do skrecania to nie mialem jak stestowac bo tylna opona byla taka skwadracona ze odjezdzala w zakrecie i ogolnie porazka - uroki maszyn testowych, nie dosc ze nikt nie skreca to jeszcze chyba ktos sobie lekko gume przypalil
pozdrawiam,
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
Emil
. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
-
- Strzelający z Rury
- Posty: 986
- Rejestracja: pt, 19 sie 2005, 19:42
- Województwo: -
- Lokalizacja: Warszawa-Włochy
Re: Wrazenia z jazdy GSXR 750 K8
po uruchomieniu masz zawsze mape B, zeby zmienic na jakas inna trzeba najpier przytrzymac przez chwile ktorys z przyciskow zmiany map(gora lub dol) i dalej juz mozesz normalnie przelaczac.
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069
https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069
https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami