GSX-R 1000 K1/K3
Moderator: Emil
GSX-R 1000 K1/K3
Witam. Kolega ma gixa 1000 k1. Ze względu na to że zajechał silnik założylismy inny tyle że od modelu k3. Przełożyliśmy także instalację elektryczna i moduł od k3. Jednak sprzęt nie chce odpalić. Wyświetla błąd C42: ignition switch signal (IG switch signal) anti theft. I w innej tabelce znalazłem: ignition switch signal is not input in ECM. Ignition switch, lead wire/coupler. Może ktoś miał juz do czynienia z tym błędem i wie jaka może być przyczyna. Pozdrawiam
-
- BS Brother
- Posty: 492
- Rejestracja: pn, 13 cze 2005, 19:25
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: trójmiasto
- Otrzymane Polubienia: 1
Re: GSXR 1000 K1/K3
Czy przełożony był kompletny silnik ( z całym osprzętem elektrycznym ) ?
Czy podpinacie nowy komputer czy stary ?
Czy podpinacie nowy komputer czy stary ?
Simson SR2,WSK,JUNAK,XS400(jeszcze nie wiedziałem że SUZI jest najlepsze),GSXR400 - wynalazek , małżeństwo , chwila nieuwagi żony - GSX1300R
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada )
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada )
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E
Re: GSXR 1000 K1/K3
Silnik jest przełożony kompletny, ze wszystkimi czujnikami. Jedynie stacyjka i lewe przełączniki na kierownicy zostały oryginalne. Trzeba było je przerobić bo stacyjka od k1 ma 6 przewodów a od k3 4 przewody i inaczej łączy. Silnik kręci ale nie chodzi pompka paliwa. Nie sprawdzaliśmy co z iskrą.
Re: GSXR 1000 K1/K3
Dzieki wszystkim za wskazówki. Chyba wiem juz co zrobić i mam nadzieję że w najblizszych dniach sprawa zostanie rozwiązana. Pozdrawiam