problem z GS'em!

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

greg

problem z GS'em!

Post autor: greg »

witam!
Jak juz napisalem w temacie,mam problem ze swoim gs'em.
CHodzi o to ze od czasu kiedy go posiadam w baku zawsze było wystarczajaco paliwa:)jednak od czasu gdy ceny skoczyly a moje fundusze zostaly zmniejszone,ilosc paliwa w baku takze malala:)problem w tym ze w gs'ie chyba nie ma czegos takiego jak rezerwa absolutna,pytalem jednego goscia czy jego gs'a wybieralala wszystko z baku mowil ze nie.Wnioskuje z tego ze gs poprostu musi miec w baku jakies 1,5 litra+ cos co bedzie rezerwa:)ale opinia jednego czlowieka to za malo,jak mozecie to napiszcie mi cos na ten temat..Pozdraiwiam i dzieki za kazda wiadomosc!
daab
BS Brother
BS Brother
Posty: 788
Rejestracja: śr, 28 sty 2004, 20:18
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk/Wawa

Post autor: daab »

A skąd jesteś.
Warto się by bylo przedstawić.
Zapraszam do powitalni.
Na początku VZ 800 - 96
Później DL 650 - 04
Póżniej GSX 1300 R -
Obecnie też na S..... i z Japonii
kukul

Post autor: kukul »

Jeżeli chodzi o moje doświadczenie to mam przykre z prubami wysysania z GS-a paliwa do końca dwa razy mi się to zdarzyło dojeżdżałem do stacji z pochylonym motorem, żeby resztkami sił czerpał ostatki paliwa i dwa razy skończyło się to czyszczeniem gaźników !! za pierwszym razem myślałem że to przypadek w końcu tyle co kupiona maszynka więc nie było się czemu dziwić ale drugi raz mnie utwierdził w tym przekonaniu - może to celowo zostaje ta pewna ilość paliwa, żeby nie zbierać syfu z dna zbiornika??
Alucard

Post autor: Alucard »

A jakby tak przełaczyć na PRI ?? :|
kukul

Post autor: kukul »

Ale przełączenie na PRI daje Ci tylko to, że przez kranik przecieka paliwo podczas wyłączonego silnka. W kraniku masz zawór (sterowany podciśnieniem z gaźników) który odcina przepływ paliwa przez kranik jak tego podciśnienia nie ma czyli jak silnik nie przcuje. i położenie PRI powoduje tylko wymuszony przepływ paliwa przez kranik bodajrze z rurki rezerwy. ale nie jest to kolejna wysokość zainstalowania rurki pobierającej paliwo ze zbiornika !!
greg

...

Post autor: greg »

pozostaje nic innego jak do rezerwy dolewac odrobine paliwa:)no coz..
trzeba o tym niestety pamietac i jeszcze ten brak wskaznika poziomu paliwa...
ee nie mozna miec wszystkiego:)
dzieki za posty!pozdrawiam!
kukul

Post autor: kukul »

Nie - no spoko przecież na rezerwie idzie jeszcze kilkadziesiąt km zrobić - nie ma paniki brak wskaźnika poziomu to faktycznie mankament - u mnie w Bandziorze też mi to doskwiera ale kranik na res i powoli do stacji
Pozdrawiam :)
Kobong

Post autor: Kobong »

Potwierdzam, w baku zostaje ok 1,5 litra wachy. Ten typ tak ma i już, choć to strasznie wkurzające... Mnie też nie ominęło holowanie sprzęta do stacji za pomocą buta, ale idzie się przyzwyczaić - oczywiście nie do buta :wink: . Jak będziesz znał już swoją rękę, to na jakieś 20 km + te 1,5 litra (u mnie jest to 2,5 litra :twisted: ), przed końcem wachy najpóźniej, trzeba odwiedzić dystrybutor... I zawsze po tankowaniu zerować licznik - to zaje ważne.
Pozdrówka :-)
meyer2
Lajtowy Motonita
Posty: 724
Rejestracja: czw, 8 wrz 2005, 22:05
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Biedrusko

Post autor: meyer2 »

witam, u mnie znowu z rezerwa w GS jest nico inaczej... :P moja "rezerwa to ok. 8 litrow :wink: serio!!! kiedy zatankowlem do pelna i zrobilem ok. 180 km a tu podczas jazdy motorek zaczyna sie dusic jakby paliwka nie bylo, odrazu na rezerwe przelaczylem i wio :D mysle sobie odrazu ze chyba za szybko smigalem, duzo odkręcania manetki, bla bla bla, jednym slowem SMOK na paliwo :P podjecvhalem na stacje z mysla ze wypakuje zaraz 100 zeta na wache, a tu zdwiwiony jestem jak pan zalal mi po korek i wyszlo niecale 11 literków :D nastepnego dnia spuscilem cale paliwko do kanistra i czyszcze calu kranik (bo pewnie zasyfiony) ale kranik byl czysty :P tak wiec mam rezerwy ok. 8 litrów, moze mam od innego motorka kranik lub coś, nie mam pojecia co jest, ale mi to osobiscie nie przeszkadza :) pozdrawiam
SV 1000 S '04 *** FZS600 '03 *** SV 1000 S '03 *** GSX-F 600 '98 *** GS 500 E Five Stars '97 *** J... jednoślad TS 350 '89
tel. 602-810-996

http://www.bikepics.com/members/meyer2/
Kobong

Post autor: Kobong »

Meyer2, szczerze mówiąc pierwszy raz spotykam się z oznaczeniem "R", więc może w tym rzecz? "R" jak rezerwa ... hihihih ;-) Pozdrawiam miło :-) :D :twisted:
greg

Post autor: greg »

ja wsumie tez:)r jak rezerwa:)dobre!pzdr!
meyer2
Lajtowy Motonita
Posty: 724
Rejestracja: czw, 8 wrz 2005, 22:05
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Biedrusko

Post autor: meyer2 »

no dobra, juz zmieniłem tak jak powinno być, pasuje?? :P a R sobie zropbiłem, bo wiecie... owiewki, inny wydech... :roll: taki marzyciel ze mnie :P
SV 1000 S '04 *** FZS600 '03 *** SV 1000 S '03 *** GSX-F 600 '98 *** GS 500 E Five Stars '97 *** J... jednoślad TS 350 '89
tel. 602-810-996

http://www.bikepics.com/members/meyer2/
Kobong

Post autor: Kobong »

Chłopy, to cuś z Waszymi ezerwami jest nie tak... Zima jeszcze cała przed nami, więc w tym czasie można dojść do "normy". Jak zdejmę bak, to coś napiszę na ten temat ... chyba zdejmę ... :-)
Pozdrooffka :-)
karus

Post autor: karus »

ja śmigam ciagle na kraniku ustawionym do góry i ściaga mi do końca. nie wiem dlaczego ale sprawdzałemw serwisówce i mam inne połaczenie węzyków niż w tej serwisówce.
ODPOWIEDZ