Strona 2 z 2

Re: GSF 1250 - Opony

: wt, 29 wrz 2009, 11:29
autor: Mar
Ja kierowalem sie przy wyborze tym jak oponka zachowuje sie na mokrym i to przewazylo na korzysc Pilot Road-ow...

Wszystko zalezy od Ciebie, jednak jesli bym byl na Twoim miejscu wzialbym Road-y, zreszta w Myjni Cie przekonywalem, chyba ze nie pamietasz ;P

Re: GSF 1250 - Opony

: wt, 29 wrz 2009, 20:39
autor: Dany
Oponki już w puszce !!
Oby tylko w tym sezonie jeszcze gdzieś śmignąć... Wybór padł na :

Michelin Pilot Road 2 CT
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D



Otrzymałem od właściciela zgodę na prezentację nr telefonu
Oponki do moto w dobrej cenie ( udało mi się lepiej niż na allegro - ale trzeba sie chwilkę potargować... )
605-998-635 Polecam ( dziś rozmawiałem z kolesiem i dziś mam już oponki u siebie ) :spoko:

Re: GSF 1250 - Opony

: śr, 30 wrz 2009, 19:52
autor: Robert
Miałem założone Diablo Corsa III na tył oraz Diablo Corsa na przód. Cały sezon z synem oraz bagażami. 9000 km dał radę tył ale bez problemu z przyczepnością. Ci którzy widzieli mogą powiedzieć, że w złożeniu z pecaczkiem świetnie dają radę. Teraz mam BT016 i nagrzewają sie dużo dłuzej. Wrócę do Pirellek. Przód mimo 16k wciąż daje radę. Nawet sprawdziliśmy je w deszczu. Powrót z Borska to ponad 200km w ulewie u było super oraz droga hamowania spox.
Mogę polecić Pirelli.

Re: GSF 1250 - Opony

: czw, 1 paź 2009, 14:43
autor: Pit
Dany pisze:Ale to z drugiej strony ( pomyłka ) dobrze... Bo zastanawiałem się nad bardziej "sportową" oponką a z tego co piszesz powinna mi wystarczyć bardziej turystyczna niż sportowa... :) oponka. Prawdę mówiąc to chciałbym się przejechać na tych dwóch kpl

!! !! !! Pilot Road 2CT vs Pilot Power 2CT !! !! !!
Zjezdzilem 2 komplety Pilot Power 2CT i jeden komplet Pilot Road 2CT i do Twojego duzego bandyty wrzucilbym sobie Road 2CT. Dlaczego? Poniewaz jak sam piszesz nie wybierasz sie na tor, a to wlasnie na torze moglbys naprawde poczuc roznice pomiedzy tymi modelami. Pilot Power 2CT ma wyraznie bardziej spiczasty profil dzieki czemu latwiej skladasz sie w zakrety, pozwala na teoretyczne wiekszy kat wychylenia... ale to wszystko ma znaczenie na torze. Dla duzego bandyty, do warunkow drogowych Pilot Road 2CT to lepszy wybor poniewaz zapewni wiekszy przebieg.



Dany pisze:Oponki już w puszce !!
Oby tylko w tym sezonie jeszcze gdzieś śmignąć... Wybór padł na :

Michelin Pilot Road 2 CT
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Upsss, wiedze ze juz wybrales. I to dobrze zreszta :wink:

Re: GSF 1250 - Opony

: pn, 12 paź 2009, 16:51
autor: Dany
Oponki już na felgach... przetestowane w trudnych warunkach... ( wczorajsza pogoda w Wawie :( )
Miałem okazję przekonać się o przydatności opon na mokrej nawieżchni... Suzuki Shell Moto Szkoła - jeszcze nigdy nie pozwalałem sobie na tyle ( na mokrej ) i to zaraz po szlifie instruktora ( slalom troszkę zbyt ambitnie :( )
Oponki naprawdę zaje...
Hamowanie awaryjne wykonane na krótszym odcinku niż instruktor na swoim B 12.5 SA
( ale nigdy jeszcze nie hamowałem tak mocno, nawet na suchym... )
Pozdrawiam i polecam wszystkim taki kursik, jest super

Re: GSF 1250 - Opony

: wt, 13 paź 2009, 12:14
autor: Pit
I mamy nowego 'wyznawce' Michelinow :wink: Ja od kiedy pierwszy raz pojedzilem na PP/PR 2CT nawet nie spojrzalem na inne gumy.

Re: GSF 1250 - Opony

: wt, 13 paź 2009, 12:16
autor: Vais
Pit pisze:I mamy nowego 'wyznawce' Michelinow :wink: Ja od kiedy pierwszy raz pojedzilem na PP/PR 2CT nawet nie spojrzalem na inne gumy.

no i ja tez ,zakupiłem PR 2 na razie docieram
Dzieki Twoim testom

Re: GSF 1250 - Opony

: sob, 23 sty 2010, 15:00
autor: Vais
A tu jak by miał ktos jeszcze pytania
http://www.motocykl-online.pl/artykuly/ ... 8055_ZR_17_