Gratulacje !!
Pokaż całe moto na fotkach.
Jeśli można to ja bym zrobił jeszcze następujęce zabiegi kosmetyczne:
Przespawał zamocowanie błotnika lewej lagi do wewnątrz.
Pomalował na czarno elementy zacisków przykręcane do lag (albo całe zaciski).
Wymienił śruby z szceściokątnych na imbusowe.
No i ta yam...costam :plask:
Ale to zostaw sobie na jesień, teraz to bezpiecznego śmigania !!
I szacun za pomysł i realizację :spoko:
Pozdrawiam
GS 500 - Lagi zmiana na inne...
Moderator: bohas
-
- Głaszczący Kanapę
- Posty: 49
- Rejestracja: pn, 28 kwie 2008, 23:04
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: GS 500 - Lagi zmiana na inne...
Jak jest zamocowana druga tarcza - po prostu nagwintowane otwory w oryginalnej piaście?
Dodatkowy zacisk zmieniłbym jednak na dedykowany lewy.
Pomijając upierdliwość obsługi z odpowietrznikiem na dole, nie bez powodu pierwszy - dolny tłoczek jest mniejszy. Ma to zapobiegać nierównemu zużywaniu klocków, pierwsza krawędź jest z natury mocniej dociskana i mniejszy tłoczek to kompensuje.
pozdrawiam
epik
Dodatkowy zacisk zmieniłbym jednak na dedykowany lewy.
Pomijając upierdliwość obsługi z odpowietrznikiem na dole, nie bez powodu pierwszy - dolny tłoczek jest mniejszy. Ma to zapobiegać nierównemu zużywaniu klocków, pierwsza krawędź jest z natury mocniej dociskana i mniejszy tłoczek to kompensuje.
pozdrawiam
epik