Strona 2 z 2

Re: GSF 1250 - Stalowy oplot w przewodach - warto?

: śr, 22 gru 2010, 16:16
autor: Daniello
sprawa wyjasniona - wyrzucic stalowe przewody (rurki) wchodzace do/wychodzace z pompy ABS.

i sa 2 opcje:

*) bez zmian - 5 przewodow (w tym 2 dlugie od 4-nika do pompy ABS)
*) wyrzucamy 4-nik i robimy uklad na 3 przewodach (jeszcze dluzszych): pompa_w_klamce <-> pompa_abs <-> lewy_zacisk <-> prawy_zacisk

pozdro

Daniel

Re: GSF 1250 - Stalowy oplot w przewodach - warto?

: pn, 27 gru 2010, 12:37
autor: luzik
Daniello pisze:sprawa wyjasniona - wyrzucic stalowe przewody (rurki) wchodzace do/wychodzace z pompy ABS.

i sa 2 opcje:
Wybieraj opcje z przewodami o łącznej mniejszej długości. Mniejsza długość = mniejsza pojemność = mniej płynu który będzie się ściskał

Re: GSF 1250 - Stalowy oplot w przewodach - warto?

: czw, 3 lut 2011, 11:06
autor: szuli
Daniello pisze:sprawa wyjasniona - wyrzucic stalowe przewody (rurki) wchodzace do/wychodzace z pompy ABS.

i sa 2 opcje:

*) bez zmian - 5 przewodow (w tym 2 dlugie od 4-nika do pompy ABS)
*) wyrzucamy 4-nik i robimy uklad na 3 przewodach (jeszcze dluzszych): pompa_w_klamce <-> pompa_abs <-> lewy_zacisk <-> prawy_zacisk

pozdro

Daniel
A o koszty się dowiadywałeś? Oczywiście z hasłem: BRACTWO :)

Re: GSF 1250 - Stalowy oplot w przewodach - warto?

: czw, 3 lut 2011, 14:27
autor: Daniello
szuli pisze:A o koszty się dowiadywałeś? Oczywiście z hasłem: BRACTWO :)
tak, dowiadywalem sie i troche polemiki prowadzilem z "przewodywoplocie".

ogolnie sytuacja jest problemowa wkrecic sie w pompe ABS (pompa-abs). - uszczelnienie stożkowe, baaardzo malo miejsca zeby wyjsc (musi byc kolanko zaraz za), itd..

koniec koncow wymienilem na razie 3 (klamka-4nik, 4nik-zacisk, zacisk-zacisk) i roznicy zadnej. w sumie nie wiem czy te kawalki gumy (2x15cm), ktore pozostaly w ukladzie moga tak "pompowac" - troche nie chce mi sie w to wierzyc. bardziej podejrzewam ciagle zapowietrzony uklad - i to wlasnie na pompie ABS. w ten weekend ma byc ladna pogoda wiec wyjade na ulice "postrzelac" troche ABSem.

a co do kwestii wywalenia 4nika i zrobienia ukladu na 3 przewodach - raczej nie - slabe jest to w "zarzadzaniu" ukladem. przewody w oplocie sa stosunkowe sztywne i nie ugnie ich sie tak wygodnie w kazda dziure. odpowietrzyć 4nik nie jest ciezko.


pozdro

Daniel