: śr, 11 sty 2006, 14:00
Jesli chodzi o wymiane zaworow i przerobki glowicy... eeeech. No oczywiscie, jesli szlifujesz glowice, to ziwekszasz stopien sprezania. Zarowy musza byc wtedy mocniejsze, no i najlepiej dodatkowo - lzejsze, co by mozna silnik wyzej krecic. Zeby sie krecil wyzej, przydalby sie jeszcze blueprint, czyli b. dokladne wywazenie wszystkiego. Dokladasz jeszcze elektronike, bo trzeba bedzie zmienic czasy zaplonu, moze wtrysku no i pewnie 120KM a nawet wiecej bedziesz mogl wycisnac. Dodatkowo, jak wieksza moc, to i wieksza chlodnica, bo sie bedzie wszystko grzalo bardziej.
Slowem - profesjonalny efekt da jedynie wymiana praktycznie wszystkiego co po prostu jak dla mnie nie ma sensu. Stad takie kosmiczne koszty takich przerobek. Jesli cos da sie zrobic tanio i dobrze, to na pewno juz to by wszyscy robili. Zamiast tuningowac, jesli sie da, lepiej kupic nowszy, z fabryki wyczynowy. Jesli to juz jest GSX-R, to na przyklad Adam Badziak zeby ze 175KM zrobic jakies 210KM czy 215KM wpakowal ponad 200.000zl- w swoj motocykl. Bodaj Teodor Myszkowski tez cos kolo tego, co bylo opisywane na lamach jakiegos pisma... Wiec to jest cholerna kasa.
Dodatkowo rady od najlepszych sa takie, ze akurat ostatnie co sie tuninguje w moto to silnik. Najlepiej zaczac od hebli, opon, zawiasow... Osiaga sie takim sposobem lepsze efekty niz te kilka dodatkowych koni i przy okazji - poprawia sie bezpieczenstwo.
Slowem - profesjonalny efekt da jedynie wymiana praktycznie wszystkiego co po prostu jak dla mnie nie ma sensu. Stad takie kosmiczne koszty takich przerobek. Jesli cos da sie zrobic tanio i dobrze, to na pewno juz to by wszyscy robili. Zamiast tuningowac, jesli sie da, lepiej kupic nowszy, z fabryki wyczynowy. Jesli to juz jest GSX-R, to na przyklad Adam Badziak zeby ze 175KM zrobic jakies 210KM czy 215KM wpakowal ponad 200.000zl- w swoj motocykl. Bodaj Teodor Myszkowski tez cos kolo tego, co bylo opisywane na lamach jakiegos pisma... Wiec to jest cholerna kasa.
Dodatkowo rady od najlepszych sa takie, ze akurat ostatnie co sie tuninguje w moto to silnik. Najlepiej zaczac od hebli, opon, zawiasow... Osiaga sie takim sposobem lepsze efekty niz te kilka dodatkowych koni i przy okazji - poprawia sie bezpieczenstwo.