KKrrrrrrcze Co jest?????

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

Lodzia

Post autor: Lodzia »

W sobotę miałem dokładnie taki sam przypadek. Wykręć jeszce raz świece, rozgrzej je nad kuchenką gazową aż wypali się całe paliwo. Poczekaj aż będą mocno rozgrzane. Zanim wkręcisz świece pokręć rozrusznikiem bez ssania aby wydmuchało z cylindrów nadmiar paliwa. Jesli tego nie zrobisz świece znowu się zaleja. Wkręć świece, włącz ssanie i odpalaj. Musi zagadać. :D Pozdro :peace:
Malisz

Post autor: Malisz »

PANOWIE WIELKIE DZIĘKI ZA RADY.....
wczoraj mimo że byłem zmordowany po całym dniu pracy i umęczony podróżą komunikacja miejską..dotarłem do domu
Coś tam na ząb wrzóciłem i ok 22:30 zabrałem się za SUZI...Standartowo zabrałem się zaświece,wydmuchałem zawartość komór..sprawdziłem wszystkie przewody..przy okazji założyłem nowe kable wys.napięcia i fajki NGK..pare innych pierduł przejżałem ,nalałem Pb 99 V-Power..złożyłem wszystko do kupy włożyłem baterię, przykręciłem klemy...chwila ciszy..przekręcam kluczyk..kontrolki dumnie się zaświeciły..wyciągam ssanie...no i przycisk,który za każdym razem gdy kładę na nim kciuk wywołuje szybsze bicie serca..../START/...1...prychnął...2....POSZEDŁ!!!!!...Zapalił....Moja radość nie miała końca!!!!.....była godzina ok 24..i nie mogłem się powstrzymać...zdjąłem Suzi ze stojaków i wyprowadziłem przed garaż...na jedynce przed domem musiałem zrobić kilka rundek...ALE SĄSIEDZI MUSIELI SIĘ WK***IĆ bo przed wjazdem do garażu wskazówka obrotomierza kilka razy popieściła czerwone pole...nie mogłem się powstrzymać ...Rodzice rano skomentowali..."TY JESTEŚ NIE NORMALNY!!!!!!! o 1 w nocy pół okolicy obudziłeś!!!!"..YYEEAAHHH...pomyślałem..a co będą mieli jak się ciepło zrobi......taka mała rzecz a cieszy....
PS: DZIĘKI JESZCZE RAZ ZA WSZYSTKIE RADY!!! POZDRAWIAM
kolas
Strzelający z Rury
Posty: 986
Rejestracja: pt, 19 sie 2005, 19:42
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa-Włochy

Post autor: kolas »

no to super ze Ci suzi tyle frajdy dala ;) pewnie z okazji Walentynek. Mi tez tak mowia "ze jestem pier...niety " :P ja tez co jakis czas ide do garazu i sobie musze pogazowac, to chociaz daje namistke radosci z zycia , a jak przyjdzie wiosna......o rany to ja chyba nawet na chwile sie w domu nie pokaze tylko bede jezdzil....i jezdzil....i jeeeeeee........
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa ;)
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069

https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
Loser

Post autor: Loser »

Kuna, mam dokladnie to samo:/
Wkladam akumulator, ssanie, start i tylko takie gluche prrr, prr... - jak by chciala zapalic, a nie mogla:/

Krece, krece na roznych kombinacjach uchylenia manetki, ssania oraz kranika i jedna wielka KUPA:/

Aku padl, wiec poszedlem do fury - ponad 40 Ah zrobi swoje - pomyslalem...
No i zrobilo...
Krece, chwila przerwy, by rozrusznik przestygl, krece dalej, a tu jak nie pie..... z rury!
Myslalem, ze ogluchne:)
Ale na pewno wacha jest w cylindrach ;)

Sprawdzilem iskre - niby jest.
Ale to moze cos na laczeniu fajki z kablem - w sumie nie ma wiekszych problemow z rozlaczeniem (w Kawie tak nie bylo - trzymalo fest i raczej nie bylo do rozebrania). Fajka ma gwint, z kabla wystaje przewod. Ma tak byc, czy raczej nie powinno ?

Jutro wykrece swiece i sie okaze jak wygladaja...

Szkoda, ze mam taki prezent na Walentyki i urodziny od kochanego motoru :/
Mam sie martwic, czy bedzie dobrze? :evil:
Malisz

Post autor: Malisz »

BĘDZIE DOBRZE!!!. trochę cierpliwości...Ja na początku miałem ochotę chwycić za siekierę i zacząć rąbać...ale ale ...spokojnie ...jak działało to tak poprostu zesrać się nie mogło...kaprysi Ci napewno...naładuj aku żeby rozrusznik miał pożądne szarpnięcie,wykręć świece..przekręć rozrusznikiem na wykręconych świecach( u mnie wydmuchało trochę "towaru")...rozgrzej świeczki na jakimś palniku gazowym( tylko dobrze rozgrzej).. wkręć zpowrotem ..ssanie...zapłon i jak wcześniej paliła ładnie to teraz musi odpalić...rozgrzej dobrze silnik :twisted: i dopiero zgaś sprzęta.....KOMU JA TO MÓWIĘ ...SAM DOBRZE WIESZ O CO CHODZI
POWODZENIA I POZDRAWIAM
Loser

Post autor: Loser »

to jeszcze mnie upewnij, czy fajka i kabel ma sie w Suzuki rozlaczac i bede caly wesoly;)
Bo sam mialem ochote chwicic za siekiere:D

A co do odpalania - nie ma mocnych, w takich wypadkach bede zawsze podlaczal samochodowy akulumator. Roznica jest wyraznie odczuwalna - tj. moze krecic, krecic i predzej spalisz rozrusznik, niz wyladujesz baterie;)
Malisz

Post autor: Malisz »

U mnie fajka jest oddzielnie i nakręca się na przewód....więc fajka i przew ód są to dwa oddzielne elementy( później soprawdziłem i nawet w serwisówce tak piszą ) ..podobno w innych markach jest podobnie tylko fajki na przewód się nie "nakręca" tylko "wkłada'...innaczej niż w katamaranach.... :wink:
Ja też na początku się zdenerwowałem że wyrwałem kabel z fajki..i że na dzieńdobry wydatek mnie czeka. ale wyjąłem fajkę nakręciłem na przewód i jest cacy..Wydaje mi się że w Twojej Suzi jest tak samo..poskładaj to do kupy...i będzie git..
Powodzenia
Loser

Post autor: Loser »

Wlasnie to samo mialem:)
"O fak, "zarobilem" 100 zeta";)
W Kawie i katamaranie mam na stale, wiec sie przerazilem;)
Bachmiński

Post autor: Bachmiński »

co do textu "jestes pie..............ty" to chyba kazdy slyszal :lol: ale taki nasz urok :lol:
AdamOSA
BS Brother
BS Brother
Posty: 492
Rejestracja: pn, 13 cze 2005, 19:25
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: trójmiasto
Otrzymane Polubienia: 1

Post autor: AdamOSA »

Przy takich jajcach z odpalaniem tylko spokoj może nas uratować .
Jedna ważna rzecz , jezeli bozia dała 4 garki a tylko 2 cewki z ktorych wychodza po dwa przewody to na 95 % macie cewke jedno obwodowa .
Do sprawdzenia czy jest iskra wyjmujemy tylko jedną świece !
druga z pary musi siedzieć w garku.
I dopiero krecimy i sprawdzamy czy jest iskara.
Jeżeli wykęcimy wszystkie to za chiny ludowe nie bedzie iskry.

Powodzenia przy odpalaniu !

Pozdrawiam
AdamOSA
Simson SR2,WSK,JUNAK,XS400(jeszcze nie wiedziałem że SUZI jest najlepsze),GSXR400 - wynalazek , małżeństwo , chwila nieuwagi żony - GSX1300R
No i jest wymarzony pierdopęd na tor !! ( w 2012 niestety zdrada :-) )
A do wiosny na DR-Z 400SM lub E
kolas
Strzelający z Rury
Posty: 986
Rejestracja: pt, 19 sie 2005, 19:42
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa-Włochy

Post autor: kolas »

hahaahahha no to przecierz napisalem "pojedynczo " (czy jakos tak ). To by ktos sie niezle wykazal jak by wszystkie 4 na raz wykreciel....a to dobre :P
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa ;)
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069

https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
Loser

Post autor: Loser »

Od dzis ja walcze:/

Prad i iskra jest - jakis plus;)

trzeci cylinder jakby zaczynal zalapywac (kolektor robi sie lekko cieply), ale nie lapie, tylko strzelil z tlumika, ze prawie tynk odpadl ;)

Sa i problemy: klucz do swiec. Z poprzedniego motoru za krotki, z katamarana - za szeroki. Moze ma ktos na zbyciu, albo wie, gdzie kupic do GSX-a?

Ktos radzil, zeby spuscic wache z gaznikow i zalac swiezszym z baku. Zastanawiam sie, czy jest sens. A jezeli jest, to jak to zrobic, by nic nie trzeba bylo rozbierac? ;)
Dostep do dwoch srodkowych na tyle fatalny, ze musze zrobic po omacku, wiec licze na dobre rady:) Przyjrzalem sie kranikowi w Suzy i cos mi sie wydaje, ze po odpieciu wezy, moze byc zle i nie obejdzie sie bez spuszczenia zawartosci baku ( sa na tyle sztywne, ze patent ze scisnieciem nie przejdzie). Moze jest jakis sposob?
kolas
Strzelający z Rury
Posty: 986
Rejestracja: pt, 19 sie 2005, 19:42
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa-Włochy

Post autor: kolas »

nie wiem czy cie dobrze zrozumialem, ale kranik masz na podcisnienie, i jak odczepisz przewody paliwowe to ci benzyna z baku nie wyleci.
Komarek,TransAlp,BANDIT 1200, GSX-R 1000, 1/2 Burgman 400
Albo GSX-R ... albo NIC!!!! <<< chwilowo nie działa ;)
KTM 990 Adventure
http://www.bikepics.com/members/kolasGSXR/
kom: 796-272-069

https://www.facebook.com/wPogoniZaNaszymiMarzeniami
Bachmiński

Post autor: Bachmiński »

Zazwyczaj na spodzie gaźników masz takie male śrubki , odkręcisz , a wtedy oprużnisz gaźnik z wachy.
Loser

Post autor: Loser »

Bak zdjety, gazniki bez wachy.
Jeszcze bym poprosil o wymiar klucza do swiec w GSX i odpale sprzeta;)
ODPOWIEDZ