GSX750F '99 problem z wkręcaniem na obroty.
Moderator: bohas
-
- Podpatrywacz
- Posty: 16
- Rejestracja: pn, 29 lut 2016, 23:39
- Województwo: pomorskie
Re: GSX750F '99 problem z wkręcaniem na obroty.
Na chwilę obecną po rozmowie tel. wiem tyle,że środki gaźników są tak wylatane i nie da się ich wyregulować i trzeba zainwestować w tzw. reperaturki. Zalewał się paliwem na dwóch gaźnikach (wymiana od razu w czterech). Przy okazji, jakie macie spalanie/100km w waszych jajkach? Pamiętam,że kiedyś u mnie 4,5l/100km a obecnie nie mogłem zejść poniżej 5,5l/100km cokolwiek bym nie robił.
-
- Moderator
- Posty: 6448
- Rejestracja: ndz, 7 lis 2004, 14:06
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Kozielec gm. Dobrcz
- Polubił posty: 17
- Otrzymane Polubienia: 22
Re: GSX750F '99 problem z wkręcaniem na obroty.
Dłużej jeździsz, szybciej jeździsz więceh spalasz :twisted:
Po całej gamie szybkich Suzuki przyszedł czas na moto dla starszego pana 🥸
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
Re: GSX750F '99 problem z wkręcaniem na obroty.
moje 3cie jajo spalało od ok 5,5 a potrafiło nawet 8,5 lytra na sete :mrgreen:
-
- Podpatrywacz
- Posty: 16
- Rejestracja: pn, 29 lut 2016, 23:39
- Województwo: pomorskie
Re: GSX750F '99 problem z wkręcaniem na obroty.
Ja preferuję jazdę turystyczną z prędkościami 100-120 przelotowo.Zobaczymy jak będzie po serwisie.
-
- Moderator
- Posty: 6448
- Rejestracja: ndz, 7 lis 2004, 14:06
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Kozielec gm. Dobrcz
- Polubił posty: 17
- Otrzymane Polubienia: 22
Re: GSX750F '99 problem z wkręcaniem na obroty.
Kwestia zapiętego biegu i obrotów prędkość na końcu.
Po całej gamie szybkich Suzuki przyszedł czas na moto dla starszego pana 🥸
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
-
- Podpatrywacz
- Posty: 16
- Rejestracja: pn, 29 lut 2016, 23:39
- Województwo: pomorskie
Re: GSX750F '99 problem z wkręcaniem na obroty.
Witam po długim czasie.Moto odebrane z serwisu po wymianie zestawów naprawczych w gaźnikach,regulacjach i synchronizacji. Po trzech dniach stania w garażu odpaliłem go i jest lepiej,ale nie do końca.Nadal "dusi" się między 3-5,5 tys. obrotów. W serwisie powiedzieli,że to wszystko co mogli zrobić. Stwierdzenie mechanika jeszcze było takie,że przepustnice późno i z oporem się otwierają.Jak się silnik dobrze rozgrzeje to wszystko jest w normie. Żadnego "lewego" powietrza czy coś w tym stylu nie stwierdzono. Propozycja jest jeszcze taka żeby zmienić membrany i MOŻE to coś pomoże,ale gwarancji nie dadzą. Na liczniku mam 42tys przebiegu. Czy jest to możliwe żeby membrany już straciły swoją sprawność?
-
- BS Brother
- Posty: 2354
- Rejestracja: pn, 20 sie 2007, 14:46
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: GSX750F '99 problem z wkręcaniem na obroty.
Tak, to mogą być membrany, jeśli są troszkę rozflaczałe i napuchnięte ..jeśli jest ich za dużo, są mocno pomarszczone, to może to być przyczyną Twoich problemów. Kiedyś przerabiałem to u siebie, nawet próbowałem z innego gaźnika przekładać, jednak okazało się, że gaźnik był delikatnie innego typu i membrany były tam dużo sztywniejsze ..pewnie inaczej też zaprojektowany gaźnik ..tak czy siak nie zadziałało.
U mnie problem zaczął się przy ok 80 tys na liczniku.
U mnie problem zaczął się przy ok 80 tys na liczniku.
GS-F N600 (105000km) --> italian whore (16000 + 14000km++)
It's Good to be Bad :devil:
It's Good to be Bad :devil:
Re: GSX750F '99 problem z wkręcaniem na obroty.
Jeśli spalanie Ci rośnie, zacznij od filtra powietrza i świec.
Droga paliwowo - powietrzna + ciśnienie w oponach i stan silnika to klucz do spalania.
Jeśli tam będziesz pilnować, wrócisz do niskiego spalania, chyba, że nie zauważasz różnicy ze jeździsz znacznie dynamiczniej niż kiedyś
Ja rekordowo potrafiłem zejść do 4,8 na dłuuugiej trasie przy spokojnej jeździe 4000-5500 obrotów ( ok 90 - 120 km/h ) oczywiście na 6 biegu.
Wtedy pali najmniej.
Natomiast trzymając na obrotach i powiedzmy... wykorzystując jego możliwości 8 litrów to mało
Moje rekordy na wersji 750 .. Min - 4,78 , max 8,73
Średnio w trasie z na przemian spokojną jazdą i szaleństwem na zakrętach w górach - 5,3 L
W cyklu mieszanym 5,5 po mieście poniżej 6.
Średnie spalanie maszyny z dobrą płatną aplikacją na fona przy wprowadzaniu danych na bieżąco z około 10 000 km wyniosło 5,39 L
Po prawej stronie maszyny, masz taki wężyk mniej więcej pomiędzy silnikiem a podłączeniem wydechu zakorkowany.
Proponuje zacząć od wyjęcia tego koreczka i spuszczenia osadzonych płynów z komory filtra powietrza, bo do tego to służy
Możliwe że tam filtr już Ci pływa i masz przez to inną mieszankę co ma również późniejsze efekty podobne do zalewania się moto.
Jeśli często używasz ssania przy odpalaniu , na pewno masz co zlać radzę nie robić tego w garażu
Droga paliwowo - powietrzna + ciśnienie w oponach i stan silnika to klucz do spalania.
Jeśli tam będziesz pilnować, wrócisz do niskiego spalania, chyba, że nie zauważasz różnicy ze jeździsz znacznie dynamiczniej niż kiedyś
Ja rekordowo potrafiłem zejść do 4,8 na dłuuugiej trasie przy spokojnej jeździe 4000-5500 obrotów ( ok 90 - 120 km/h ) oczywiście na 6 biegu.
Wtedy pali najmniej.
Natomiast trzymając na obrotach i powiedzmy... wykorzystując jego możliwości 8 litrów to mało
Moje rekordy na wersji 750 .. Min - 4,78 , max 8,73
Średnio w trasie z na przemian spokojną jazdą i szaleństwem na zakrętach w górach - 5,3 L
W cyklu mieszanym 5,5 po mieście poniżej 6.
Średnie spalanie maszyny z dobrą płatną aplikacją na fona przy wprowadzaniu danych na bieżąco z około 10 000 km wyniosło 5,39 L
Po prawej stronie maszyny, masz taki wężyk mniej więcej pomiędzy silnikiem a podłączeniem wydechu zakorkowany.
Proponuje zacząć od wyjęcia tego koreczka i spuszczenia osadzonych płynów z komory filtra powietrza, bo do tego to służy
Możliwe że tam filtr już Ci pływa i masz przez to inną mieszankę co ma również późniejsze efekty podobne do zalewania się moto.
Jeśli często używasz ssania przy odpalaniu , na pewno masz co zlać radzę nie robić tego w garażu
Ostatnio zmieniony śr, 30 mar 2016, 19:12 przez Wilku, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Podpatrywacz
- Posty: 16
- Rejestracja: pn, 29 lut 2016, 23:39
- Województwo: pomorskie
Re: GSX750F '99 problem z wkręcaniem na obroty.
Jeżeli jest to wina membran to kto może mi to jednoznacznie stwierdzić, bo autoryzowany serwis suzuki nie był w stanie tego zbadać. Przypuszczają, że to mogą być membrany i tyle.
-
- BS Brother
- Posty: 6337
- Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Re: GSX750F '99 problem z wkręcaniem na obroty.
Zapytaj u siebie w pomorskim o namiary na Osę.
Może on coś podpowie.
Może on coś podpowie.
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
-
- BS Brother
- Posty: 2354
- Rejestracja: pn, 20 sie 2007, 14:46
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: GSX750F '99 problem z wkręcaniem na obroty.
Skoro serwis suzuki nie ocenił, no to pewnie są na granicy takiej, że trudno ocenić ..albo podjedź do Osy, albo wrzuć tu fotki
GS-F N600 (105000km) --> italian whore (16000 + 14000km++)
It's Good to be Bad :devil:
It's Good to be Bad :devil:
-
- BS Brother
- Posty: 6337
- Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Re: GSX750F '99 problem z wkręcaniem na obroty.
Kurde jak to "serwis nie ocenił" ??
Czy może było tak, że stwierdzili że membrany do wymiany ale np. zabrakło kasy ??
To mogę zrozumieć. Odbieram moto na własną odpowiedzialność i mogę liczyć się z tym, że nie będzie chodziło jak trzeba.
Czy może było tak, że stwierdzili że membrany do wymiany ale np. zabrakło kasy ??
To mogę zrozumieć. Odbieram moto na własną odpowiedzialność i mogę liczyć się z tym, że nie będzie chodziło jak trzeba.
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
-
- Podpatrywacz
- Posty: 16
- Rejestracja: pn, 29 lut 2016, 23:39
- Województwo: pomorskie
-
- BS Brother
- Posty: 2354
- Rejestracja: pn, 20 sie 2007, 14:46
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: GSX750F '99 problem z wkręcaniem na obroty.
GS-F N600 (105000km) --> italian whore (16000 + 14000km++)
It's Good to be Bad :devil:
It's Good to be Bad :devil:
-
- Podpatrywacz
- Posty: 16
- Rejestracja: pn, 29 lut 2016, 23:39
- Województwo: pomorskie
Re: GSX750F '99 problem z wkręcaniem na obroty.
Lechul pisze:Kurde jak to "serwis nie ocenił" ??
Czy może było tak, że stwierdzili że membrany do wymiany ale np. zabrakło kasy ??
To mogę zrozumieć. Odbieram moto na własną odpowiedzialność i mogę liczyć się z tym, że nie będzie chodziło jak trzeba.
W serwisie powiedzieli tak: To wszystko co mogliśmy zrobić wymieniliśmy zestawy naprawcze,regulacja i synchronizacja-gaźniki wyglądają jak nowe. Możemy jeszcze spróbować wymienić membrany,ale nie wiemy czy to coś zmieni. Jak zmienimy to zobaczymy.A na koniec rozmowy padło stwierdzenie " Z JAJEM zawsze były problemy". Jeżeli nie mam żadnej gwarancji,że zmiana membran coś zmieni to nie stać mnie na taką inwestycję tak dla samej ciekawości.