GSX750F '99 problem z wkręcaniem na obroty.

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

sklepikarz
Podpatrywacz
Posty: 16
Rejestracja: pn, 29 lut 2016, 23:39
Województwo: pomorskie

Re: GSX750F '99 problem z wkręcaniem na obroty.

Post autor: sklepikarz »

Na chwilę obecną po rozmowie tel. wiem tyle,że środki gaźników są tak wylatane i nie da się ich wyregulować i trzeba zainwestować w tzw. reperaturki. Zalewał się paliwem na dwóch gaźnikach (wymiana od razu w czterech). Przy okazji, jakie macie spalanie/100km w waszych jajkach? Pamiętam,że kiedyś u mnie 4,5l/100km a obecnie nie mogłem zejść poniżej 5,5l/100km cokolwiek bym nie robił.
KROPEK
Moderator
Moderator
Posty: 6448
Rejestracja: ndz, 7 lis 2004, 14:06
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Kozielec gm. Dobrcz
Polubił posty: 17
Otrzymane Polubienia: 22

Re: GSX750F '99 problem z wkręcaniem na obroty.

Post autor: KROPEK »

Dłużej jeździsz, szybciej jeździsz więceh spalasz :twisted:
Po całej gamie szybkich Suzuki przyszedł czas na moto dla starszego pana 🥸
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
Generał

Re: GSX750F '99 problem z wkręcaniem na obroty.

Post autor: Generał »

moje 3cie jajo spalało od ok 5,5 a potrafiło nawet 8,5 lytra na sete :mrgreen:
sklepikarz
Podpatrywacz
Posty: 16
Rejestracja: pn, 29 lut 2016, 23:39
Województwo: pomorskie

Re: GSX750F '99 problem z wkręcaniem na obroty.

Post autor: sklepikarz »

Ja preferuję jazdę turystyczną z prędkościami 100-120 przelotowo.Zobaczymy jak będzie po serwisie.
KROPEK
Moderator
Moderator
Posty: 6448
Rejestracja: ndz, 7 lis 2004, 14:06
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Kozielec gm. Dobrcz
Polubił posty: 17
Otrzymane Polubienia: 22

Re: GSX750F '99 problem z wkręcaniem na obroty.

Post autor: KROPEK »

Kwestia zapiętego biegu i obrotów prędkość na końcu.
Po całej gamie szybkich Suzuki przyszedł czas na moto dla starszego pana 🥸
B.....jednoślad R1250GS Triple Black
512 272 500
sklepikarz
Podpatrywacz
Posty: 16
Rejestracja: pn, 29 lut 2016, 23:39
Województwo: pomorskie

Re: GSX750F '99 problem z wkręcaniem na obroty.

Post autor: sklepikarz »

Witam po długim czasie.Moto odebrane z serwisu po wymianie zestawów naprawczych w gaźnikach,regulacjach i synchronizacji. Po trzech dniach stania w garażu odpaliłem go i jest lepiej,ale nie do końca.Nadal "dusi" się między 3-5,5 tys. obrotów. W serwisie powiedzieli,że to wszystko co mogli zrobić. Stwierdzenie mechanika jeszcze było takie,że przepustnice późno i z oporem się otwierają.Jak się silnik dobrze rozgrzeje to wszystko jest w normie. Żadnego "lewego" powietrza czy coś w tym stylu nie stwierdzono. Propozycja jest jeszcze taka żeby zmienić membrany i MOŻE to coś pomoże,ale gwarancji nie dadzą. Na liczniku mam 42tys przebiegu. Czy jest to możliwe żeby membrany już straciły swoją sprawność?
luzik
BS Brother
BS Brother
Posty: 2354
Rejestracja: pn, 20 sie 2007, 14:46
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

Re: GSX750F '99 problem z wkręcaniem na obroty.

Post autor: luzik »

Tak, to mogą być membrany, jeśli są troszkę rozflaczałe i napuchnięte ..jeśli jest ich za dużo, są mocno pomarszczone, to może to być przyczyną Twoich problemów. Kiedyś przerabiałem to u siebie, nawet próbowałem z innego gaźnika przekładać, jednak okazało się, że gaźnik był delikatnie innego typu i membrany były tam dużo sztywniejsze ..pewnie inaczej też zaprojektowany gaźnik ..tak czy siak nie zadziałało.
U mnie problem zaczął się przy ok 80 tys na liczniku.
GS-F N600 (105000km) --> italian whore (16000 + 14000km++)
It's Good to be Bad :devil:
Wilku

Re: GSX750F '99 problem z wkręcaniem na obroty.

Post autor: Wilku »

Jeśli spalanie Ci rośnie, zacznij od filtra powietrza i świec.
Droga paliwowo - powietrzna + ciśnienie w oponach i stan silnika to klucz do spalania.
Jeśli tam będziesz pilnować, wrócisz do niskiego spalania, chyba, że nie zauważasz różnicy ze jeździsz znacznie dynamiczniej niż kiedyś :D
Ja rekordowo potrafiłem zejść do 4,8 na dłuuugiej trasie przy spokojnej jeździe 4000-5500 obrotów ( ok 90 - 120 km/h ) oczywiście na 6 biegu.
Wtedy pali najmniej.

Natomiast trzymając na obrotach i powiedzmy... wykorzystując jego możliwości 8 litrów to mało :D
Moje rekordy na wersji 750 .. Min - 4,78 , max 8,73
Średnio w trasie z na przemian spokojną jazdą i szaleństwem na zakrętach w górach - 5,3 L
W cyklu mieszanym 5,5 po mieście poniżej 6.
Średnie spalanie maszyny z dobrą płatną aplikacją na fona przy wprowadzaniu danych na bieżąco z około 10 000 km wyniosło 5,39 L

Po prawej stronie maszyny, masz taki wężyk mniej więcej pomiędzy silnikiem a podłączeniem wydechu zakorkowany.
Proponuje zacząć od wyjęcia tego koreczka i spuszczenia osadzonych płynów z komory filtra powietrza, bo do tego to służy
Możliwe że tam filtr już Ci pływa i masz przez to inną mieszankę co ma również późniejsze efekty podobne do zalewania się moto.
Jeśli często używasz ssania przy odpalaniu , na pewno masz co zlać ;) radzę nie robić tego w garażu :D
Ostatnio zmieniony śr, 30 mar 2016, 19:12 przez Wilku, łącznie zmieniany 1 raz.
sklepikarz
Podpatrywacz
Posty: 16
Rejestracja: pn, 29 lut 2016, 23:39
Województwo: pomorskie

Re: GSX750F '99 problem z wkręcaniem na obroty.

Post autor: sklepikarz »

Jeżeli jest to wina membran to kto może mi to jednoznacznie stwierdzić, bo autoryzowany serwis suzuki nie był w stanie tego zbadać. Przypuszczają, że to mogą być membrany i tyle.
Lechul
BS Brother
BS Brother
Posty: 6337
Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: GSX750F '99 problem z wkręcaniem na obroty.

Post autor: Lechul »

Zapytaj u siebie w pomorskim o namiary na Osę.
Może on coś podpowie.
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
Obrazek
luzik
BS Brother
BS Brother
Posty: 2354
Rejestracja: pn, 20 sie 2007, 14:46
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

Re: GSX750F '99 problem z wkręcaniem na obroty.

Post autor: luzik »

Skoro serwis suzuki nie ocenił, no to pewnie są na granicy takiej, że trudno ocenić ..albo podjedź do Osy, albo wrzuć tu fotki
GS-F N600 (105000km) --> italian whore (16000 + 14000km++)
It's Good to be Bad :devil:
Lechul
BS Brother
BS Brother
Posty: 6337
Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Re: GSX750F '99 problem z wkręcaniem na obroty.

Post autor: Lechul »

Kurde jak to "serwis nie ocenił" ??
Czy może było tak, że stwierdzili że membrany do wymiany ale np. zabrakło kasy ??
To mogę zrozumieć. Odbieram moto na własną odpowiedzialność i mogę liczyć się z tym, że nie będzie chodziło jak trzeba.
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
Obrazek
sklepikarz
Podpatrywacz
Posty: 16
Rejestracja: pn, 29 lut 2016, 23:39
Województwo: pomorskie

Re: GSX750F '99 problem z wkręcaniem na obroty.

Post autor: sklepikarz »

Nie znam Osy. Ma ktoś namiary?
luzik
BS Brother
BS Brother
Posty: 2354
Rejestracja: pn, 20 sie 2007, 14:46
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

Re: GSX750F '99 problem z wkręcaniem na obroty.

Post autor: luzik »

GS-F N600 (105000km) --> italian whore (16000 + 14000km++)
It's Good to be Bad :devil:
sklepikarz
Podpatrywacz
Posty: 16
Rejestracja: pn, 29 lut 2016, 23:39
Województwo: pomorskie

Re: GSX750F '99 problem z wkręcaniem na obroty.

Post autor: sklepikarz »

Lechul pisze:Kurde jak to "serwis nie ocenił" ??
Czy może było tak, że stwierdzili że membrany do wymiany ale np. zabrakło kasy ??
To mogę zrozumieć. Odbieram moto na własną odpowiedzialność i mogę liczyć się z tym, że nie będzie chodziło jak trzeba.

W serwisie powiedzieli tak: To wszystko co mogliśmy zrobić wymieniliśmy zestawy naprawcze,regulacja i synchronizacja-gaźniki wyglądają jak nowe. Możemy jeszcze spróbować wymienić membrany,ale nie wiemy czy to coś zmieni. Jak zmienimy to zobaczymy.A na koniec rozmowy padło stwierdzenie " Z JAJEM zawsze były problemy". Jeżeli nie mam żadnej gwarancji,że zmiana membran coś zmieni to nie stać mnie na taką inwestycję tak dla samej ciekawości.
ODPOWIEDZ