GSX-R 750 K7 Podłączenie EXUP'a

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

sivy
BS Brother
BS Brother
Posty: 82
Rejestracja: wt, 15 kwie 2008, 09:35
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław

Re: GSX-R 750 K7 Podłączenie EXUP'a

Post autor: sivy »

Nie wiem czy autor nadal jest zainteresowany wątkiem, ale do rzeczy:

1. GSX-R 600/750 K6-K7 (tylko te roczniki bo w innych inne piny) nie działa EXUP oraz sonda lambda i nie wywala błędu FI.
2. Przewód czarny z brązowym paskiem (widoczny na zdjęciu jako nie podłączony) to "HO2 sensor control selector". Proszę się nie sugerować nazwą bo również jest odpowiedzialny za EXUP. Przewód jest "cięty" jeżeli ktoś instaluje na moto urządzenia modyfikujące mapy wtrysku, zapłonu itp. oraz usuwa z układu wydechowego EXUP i lambdę.
3. Aby EXUP i sonda znowu zaczęły działać należy:
- dla bezpieczeństwa rozłączyć akumulator
- rozłączyć czarne złącze od ECU (to widoczne na zdjęciu)
- zlokalizować 30 pin w czarnym złączu od strony wiązki (powinien być pusty). Numerki są na złączu więc nie powinno być problemu z ich policzeniem.
- zdemontować pomarańczową osłonę dociskową (delikatnie podważać od czoła w dwóch miejscach po bokach gdzie są czarne zaczepy)
- wsunąć w puste miejsce (nr 30) od strony wiązki wyciągnięty przewód (oczywiście tylko wtedy jeżeli na przewodzie jest zaciśnięty żeński konektor) w taki sposób aby się zahaczył wewnątrz złącza
- założyć pomarańczowy docisk
- przyłączyć czarne złącze do ECU
4. Podłącz akumulator i włączyć zapłon.

Powinno działać, a jeżeli nie to wyświetli się błąd FI dla lambdy lub EXUP'a, wówczas przyczyn usterki należy szukać dalej.
GSX-R 1000 K7
ODPOWIEDZ