Strona 2 z 2
: pn, 21 sie 2006, 23:20
autor: dominGeS
kreci sie powyzej 7k,Ba! nawet na czerwone pole.Gazniki byly regulowane i nie ma dupy zeby ktorys z garow nie chcial wspolpracowac z reszta,jest ok.pracuje jak zegarek, przepustnice otwieraja sie na max,sam sprawdzalem,takze wypustki na dekielkach takze wykluczone.pozostaja jesze:modul,albo jakies zwezki na wydechu,a no i jeszcze nie sprawdzilem dysz.Mam rocznik 96' sprowadzony rok temu z Francji.Moze tam dlawili inaczej niz w Germanach?
dławienie
: śr, 23 sie 2006, 22:37
autor: dyzio
witam miałem ten sam problem
poradziłem sobie w ten sposób iż
ściągnąłem góry gażników i wyciągnąłem iglicę ze sprężynką
na przepustnicy były cztery otworki dwa od dołu i dwa u góryzaślepiłem te górne bo robiły "przeciąg w gażniku" i nie kręcił się tak jak powinien
przepustnice są plastikowe więc zaślepiłem je plastikowym wałeczkiem o odpowiedniej średnicy (np ze spinek samochodowych, takich wciskanych)
po złożeniu się zdziwisz jak ciągnie od 6000 obr w górę
acha no i regulacja gaźników czeka cię jeszcze raz
pozdrawiam i powodzenia , mam nadzieję że pomoże
: czw, 24 sie 2006, 19:40
autor: panika
Witam Suzuki stosowało w latach 90 dwa sposoby dlawienia naj prostrze i naj tańsze Pierwszy zasklepienie krućców ssących blacha z otworniem i drugi sposób to w wydechu kryzy Dobry mechanik odrazu rozgryzie co jest piec Pozdrawiam Panika
: czw, 24 sie 2006, 19:43
autor: panika
panika pisze:Witam Suzuki stosowało w latach 90 dwa sposoby dlawienia naj prostrze i naj tańsze Pierwszy zasklepienie krućców ssących blachą z otworem i drugi sposób to w wydechu kryzy Dobry mechanik odrazu rozgryzie co jest piec Pozdrawiam Panika
: czw, 24 sie 2006, 20:08
autor: RaaF
jeśli moto pochodzi z Francji to nie powinno być dławione bo u nich nie ma kilku rodzajów praw jazdy jest jak u nas masz prawko i jeździsz czym chcesz (no jest jeszcze A1 ale to inna bajka)
dławienie
: ndz, 27 sie 2006, 18:10
autor: dyzio
witam
ztą francją to chyba nie do końca tak jest bo ja mam bandziorka właśnie z tamtąd i jednak był spaskudzony
akle już nie jest
i działa jak powinien
: śr, 11 paź 2006, 20:16
autor: goszkigsx
ja ddławiłem swojego gsxa 600 w bardzo prosy sposód
a miałem na tych dławikach pod mębramami wywiercone dziurki na wylot {-w poprzek iglicy-te przy iglicy są potrzebne } pod mębramą i zalepiłem je klejem dwuskładnikowym i obszlifowałem żeby płynnie w środku chodziła sprężyna i to tyle --aaaaa trzeba uważać żeby dokładnie założyć gumki membramy bo żle będą wtedy pracować !!!
wcześniej szukałem innych przyczyn i wyszło mi tylko toooo
![smiling face with sunglasses 8)](./images/smilies/emojione/1f60e.svg)
teraz to moto idzie -wcześniej do 150 i koniec .
: czw, 12 paź 2006, 11:42
autor: dominGeS
sprawdze to co piszesz goszki,bo tylko to mi pozostaje.Zwężek na wydechu tez nie mam tak nawiasem mówiąc.Myśle sobie,że to może jeszcze być moduł,ale jak to sprawdzić??Czy są jakieś moduły specjalnie sygnowane dla słabszych i otwartych wersji??tzn.może jakaś literka na module czy cyferka mówi o tym fakcie??