Strona 2 z 2
: czw, 30 lis 2006, 19:02
autor: thc83
W tej chwili masz pełen asortyment farb żaroodpornych do malowania takich rzeczy niemal w każdym kolorze. A co najważniejsze cena tego specyfiku w sprayu to jakieś 20-25 zł
Pozdro
Piotrek
: pt, 1 gru 2006, 19:10
autor: lukaszny
Malowalem kolektory tym chromem wysokotemperaturowym wspominanym przez Meyera.
Efekt jest taki:
- poczatkowo bardzo ladnie wyglada. Farba jednak ma znikoma odpornosc na scieranie. Wraz z kolejnym myciem "chrom" traci polysk i zmienia sie w zwykla siwawa farbe. Gdyby to po malowaniu zabezpieczyc bezbarwnym lakierem to efekt bylby super. Farba generalnie nie lubi zadnej chemii. Pod wplywem benzyny i oleju nie puszcza, ale wystarczy mocniejsze mleczko (lub w moim wypadku wata EagleOne) - a farba doslownie zaczyna sie rozpuszczac! Przez zabawe w czyszczenia taką wata musialem ponownie malowac koncowke tlumikow

.
- Plusy: nieporownywalna odpornosc na temperature w stosunku do standardowych farb wysokotemperaturowych. Po calym sezonie nie ma najmniejszego odprysku czy luszczenia fabry. Nawet elementy bezposrednio przy cylindrze nie uleglu wypaleniu. Zadnych przeblyskow rdzy (tylko 2 warstwy farby).
- Minusy: wspomniana słaba odporność na chemikalia i utrata chromowego polysku. Minus to rowniez cena. Na podwojny uklad do GSXFa jedna puszka to calkowite minimum. Przy dokladnym malowaniu i "rezerwie" na pozniejsze poprawki nalezaloby brac dwie puszki.
: ndz, 3 gru 2006, 22:18
autor: meyer2
o kurczątko :shock: no to może się skuszę na tą farbkę, ale jeśli chodzi o bezbarwna farbę o której mówisz to będzie ciężko, bo jeszcze się nie spotkałem z bezbarwną na wysoką temp. ale rozumiem, że mówiąc o podwójnym układzie wydechowym masz na myśli gsxf z lat '89-'97 a nie jajko, bo u mnie to wydech jest zmieniony i tylko same kolektory bym malował i wtedy starczy jedna puszka ????
: pn, 4 gru 2006, 17:55
autor: Gost
jak by ktoś miał fotke z pomalowanymi kolektorami na srebrno lub jakiś inny kolorek to bym chętnie oblookał :roll:
pzdr