Jacek S pisze:Witam wszystkich uczestnikow tej pogawendki i dzienkuje za ubaw jaki mi sprawila lektura.
ze niby co? ze my dyletanci tak? Tos se nagrzebal
Moim poprzednim motorem byl wspomniany przez Franza XJR 1300 i tu musze wtracic (wybacz Franz) ze porownanie tych dwoch motorow zaczyna sie i konczy na wygladzie.
ale nie zaprzeczysz, ze to motocykle z tej samej polki czyz nie? a, ze jeden lepszy drugi gorszy, no tak to juz jest inaczej nudno by bylo.
Nie jezdzilem GSXem 1.4 wiec nie chcialem czlowiekowi czarowac bez sensu i mysle ze z przytoczonej mej wiedzy o XJR cos tam sobie Jasko mogl dla siebie wyciagnac.
Nie wiem jak sie zachowuje GSX na 190 ale wiem, jak sie zachowuja motocykle z lepszymi wlasciwosciami trakcyjnymi posiadajacymi taka opone - ZX9R, TL1000S i uwazam ze jezdzi sie trudniej i inaczej, a juz zwlaszcza komus kto nigdy na dobra sprawe nie jezdzil.
Skoro Jasko juz sie uparl, chociaz ja uwazam, ze to i tak zapowazne motocykle dla niego, no to chce mu pomoc na ile potrafie i z drugiej strony ciesze sie ze wkoncu ktos mnie wspiera
![smiling face with open mouth and smiling... :)](./images/smilies/emojione/1f604.svg)
tylko niech mi tu nie zarzuca zem dyletant
Co do komfortu podrozy - tu dla ciebie informacja Jasku - krolewsko - wystarczy zamontowac owiewke universalna w stylu GIVI (okolo 35 cm wysokosci) i nie ma co mowic o silowaniu sie by nie zdmuchnelo - dla mnie to jest falszywy problem - 230 na liczniku i nie czuc presji na kask.
IMO to na wszystkim sie da i szybciej jechac byle by koni starczylo ale jest chyba roznica miedzy takim nakedem z szybka a powiedzmy XX-em na ktorym 200 km/h to spacer [wiem sprawdzalem] i mozna niemalze fajke palic
![winking face ;)](./images/smilies/emojione/1f609.svg)
podobnie na V-stromie bedzie duzo lzej.
Nie przestrasz sie tez Jasku stwierdzeniem ze GSX 1400 to diabel wcielony - osobiscie sie zgadzaw z tym okresleniem, w sensie pozytywnym - nie zapomnij ze to ty decydujesz kiedy i tylko na twoja komende ten diabel sie rozbudza.
pod warunkiem ze ta decyzja jest wpelni swiadoma i kierowca nabyl juz wczesniej umiejetnosc przekazywanie jej prawej dloni bo czasem nie jest to wcale takie proste.
Mozliwosci Silnika GSX 1400 przerastaja wielokrotnie niejednego plastika - przerastaja one tez mozliwosci ramy, opon i geometrii samego siebie.
Jak to nakedy, przerost jednak wyraza sie w powiedzmy przejezdzie od swiatel do swiatel i konczy jak plastik dopiero zaczyna sie dobrze bawic.
Ale przeciez to oczywiste i nie ma co tu kopii lamac ze Gixxer 1000 objezdza wszystkie golasy jak chce.Mimo, ze jedyna sluszna pozycja dla mnie to glowa do przodu
![smiling face with open mouth and smiling... :)](./images/smilies/emojione/1f604.svg)
to lubie ten dolek golasow.Te ich zadziornosc, chociaz nie ma wiekszego zadziora niz gixxer K2
i dodatkowa przyjemnoscia jest fakt ze wiesz ze wystarczy jeden ruch (bez wzgledu na jakim sie znajdujesz biegu) i budzi sie cos co sle ciarki po plecach i stawia wlosy demba.
no do tego sie nigdy przyzwyczaic nie moge, zawsze mieszam tymi biegami i non stop ta kierownica jaka taka luzna jest
Mam wrazenie po ostatnich wymianach ze zdecydowales sie ostatecznie Jasko na V-Strom.
Ja tez, ale jak juz pisalem wolalbym GSX-a za jego fun, a jak sie chce podrozowac wygodnie to trza se auto kupic
Wiec uwarzaj na siebie co bys nie wybral i nigdy nie przekraczaj limitu rozsadku - szczegolnie na motorze - po prostu nie warto.
Wiele tajnikow zglebic trza by naprawde potrafic ujarzmiac te bestie, uswiadomijmy sobie to i nie bujmy sie przyznac do niewiedzy.
pozdro i thx Jacuś za posta fajnego, az sie odpisywac chce
![smiling face with open mouth and smiling... :)](./images/smilies/emojione/1f604.svg)