Szukam porady od kogos kto smiga takim moto

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy On Road, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: bohas

pator

Post autor: pator »

artuross pisze:Dzieki za linka .
Musze gdzies na zlocie dorwac te 2 koniki i posmigac troche by samemu stwierdzic co bedzie lepsze dla mnie :)
Pozdrawiam
dokladnie... mam jednak ten sam dylemat co Ty , dlatego temat mi sie spodobal :)

za 600 przemawia zwinnosc i lekkosc, jednak... zaczyna mnie denerwowac charakterystyka i wysokie obroty w malym silniku, GSR tak samo trzeba krecic jak GSF... niestety :( Jednak litr... sie do mnie usmiecha :) B12 to jednak strasznie ciezka krowa... i stara jak swiat :( Dlatego rozwazam jeszcze jedno rozwiazanie polegajace na tym, aby posmigac B6 jeszcze sezon, moze dwa... w koncu Suzuki musi odpowiedziec adekwatnym modelem do FZ1 czy CBF... czyli... GSR1000 :)?
artuross

Post autor: artuross »

Nooo GSR 1000 to by byla bajka :D
Moze to i jest dobre rozwiazanie :) i dla mnie :) , trzeba to przemyslec ale GSR jest cudownie zrobiona - Bardzo sliczne moto no i Nowoczesne ...

Zobaczymy jak to bedzie :)
Pit

Post autor: Pit »

Hmmm, no prosze jak gusta moga sie roznic :wink:
Artuross jest widocznie zakochany w GSR a naprzyklad mi ten model w ogole nie podoba :? dla mnie sliczna to jest GSX-R750... ale o tym juz pisalismy na postach o GSR600...
pator

Post autor: pator »

Pit pisze:Hmmm, no prosze jak gusta moga sie roznic :wink:
Artuross jest widocznie zakochany w GSR a naprzyklad mi ten model w ogole nie podoba :? dla mnie sliczna to jest GSX-R750... ale o tym juz pisalismy na postach o GSR600...
ha... masz racje... tylko na GSXR ciezko chyba w trase pareset km sie wybrac, tak?
natomiast gdyby polaczyli GSR i GSXR... to by wyszla ciekawa mieszanka. Suzuki chyba jako jedyny teraz producent ma w swojej gamie silniki 750 ccm... hmm... chyba jeszcze jest k... Z7, ale nie wiem czy jest nadal w produkcji... dlatego gdyby suzuki zachowal swoj indywidualny charakter to powstanie GSR750 :) litr podobny do FZ1 to chyba tylko dla szalencow... ;)
Emil
Moderator
Moderator
Posty: 4321
Rejestracja: pt, 13 sty 2006, 23:18
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa/okolice ("na wschód, tam gdzie cywilizacja")
Polubił posty: 4
Otrzymane Polubienia: 13

Post autor: Emil »

artuross pisze:Kolega ma ale nie da jechac szybciej jak 30 km/h a sam krecil tylko do 2 paczek i dalej sie bal .
bo tym sie nie da jezdzic powyzej 1.6-1.8, jest niestabilne/nieprzyjemne i wogole jakos tak niepewnie sie czlowiek czuje (to nie musi byc wada)
jest strasznie glosny jak sie podkreci (nizej nie jedzie)
cos zaczyna sie dziac dopiero wysoko - wtedy trzeba zmienic bieg i trafiamy znowu w dziure
gsr imho to troche porazka, przy takich "papierowych" parametrach to powinien asfalt zrywac a tutaj takie niewiadomo co dostajemy

bandit 12 jest stanowczo za miekki, ale poza tym nie ma sily 1200 pobije wlasnosci 600 i koniec

oczywisice b12 ma manewrowosc malego lotniskowca w porownaniu z gsr, ale jak ktos nie lata glownie po miescie to wybor jest prawie oczywisty - b12 tez mozna dac sobie rade na miescie, natomiast na trasie gsr nie daje rady
pozdrawiam,
Emil

. . gix 1.6 . . . Duża moc nie zwalnia od myślenia . . . było i się zmyło, jest pomarańczowo-czarny robal
artuross

Post autor: artuross »

Emil gdzie na polskich drogach mozna smigac powyzej 180 ? Wiem ze mozna ale....

W/g mnie jezdzi sie fajnie:D Nie mialem okazji jechac szybko co musze sprawdzic .

W/g mnie Bandit 650 jest duzo bardzij zacofanym moto jak GSR 600 .
Do Bandita nie jestem w 100 % przekonany ze wzgledu wlasnie tego topornego prowadzenia - wogole to nie wiem dlaczego B6 w prowadzeniu jest calkowicie inny jak B12 - Moto wygladaja tak samo a jednak sie roznia kolosalnie .
Moze napisze tak : Moto dla mnie powinno byc zwinne i zrywne ale i takie by dalo sie smigac kilkaset km . dziennie przy predkosci okolo 150 -180 .
Moze Macie jakies inne propozycje?
Bolo
BS Brother
BS Brother
Posty: 1378
Rejestracja: czw, 26 sty 2006, 20:47
Województwo: opolskie
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: Bolo »

artuross pisze: Moto dla mnie powinno byc zwinne i zrywne ale i takie by dalo sie smigac kilkaset km . dziennie przy predkosci okolo 150 -180 .
Moze Macie jakies inne propozycje?
Moim zdaniem bez owiewki żadnym moto nie da sie latać kilkaset km z takimi prędkościami, znaczy da sie ale potem głową nie da sie ruszyć:, wiec bez owiewki kibel :):):).pozdro a i nie narzekaj tak na tego bandziora bo jak naazie tylko jego masz, a jak ci sie ne podoba to sprzedaj i kup sobie coś innego :)pozdro
gg 2883934
Bandit 650s+Leo Vince SBK Evolution II sprzedany, CZARNA PADLINA :)sprzedana ciekawe co teraz ...
BMX, Over the Top, Merida Crossway 100 D...:) Pozdrawiam
artuross

Post autor: artuross »

Nie narzekam:D Jest piekny ale nie ma co ukrywac ze jest technologicznie zacofany:D - poprostu szukam czegos czegos mocnego - nowoczesnego bo po sezonie bede chcial zmienic:P
Bandziorka kupilem tylko na czas przypomnienia sobie jazdy i techniki - mialem zmienic na B12 a teraz po tym jak mialem okazje tym posmigac mam wielkie problemy z podjeciem decyzji.
Z szybka moze byc ale nie widze siebie na Palstiku : /

Pozdro
JarekNF

Post autor: JarekNF »

artuross pisze:Nie narzekam:D Jest piekny ale nie ma co ukrywac ze jest technologicznie zacofany:D - poprostu szukam czegos czegos mocnego - nowoczesnego bo po sezonie bede chcial zmienic:P
artuross ale jesteś marudny prawie jak Emil :D tylko że on ma GSX-ra literka :wink: A z twoich postów wynika że nie masz wyboru: ALBO GSX-R 750 ALBO NIC. :jump:
artuross

Post autor: artuross »

yyyy nie stac mnie :/ zreszta Boje sie go z samego wygladu :D
JarekNF

Post autor: JarekNF »

No to pozostaje ci SV-650s to jest też niezła wariatka, ale z czasem jej troche brakuje :cry:
artuross

Post autor: artuross »

JarekNF pisze:No to pozostaje ci SV-650s to jest też niezła wariatka, ale z czasem jej troche brakuje :cry:
o i tu mnie troche naprowadziles:D Znalazlem SUZUKI SV 1000 S - ale jak to sie ma do mocy , spalania , i najwazniejsze prowadzenia ?
Bolo
BS Brother
BS Brother
Posty: 1378
Rejestracja: czw, 26 sty 2006, 20:47
Województwo: opolskie
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: Bolo »

musiał byś pogadać z Desmontem on ma SV 1000s, odemnie moge ci powiedzieć tyle:
- piękny dźwiek
- niesamowity dół
- lżejsza od Bandita i to o wiele .pozdro
gg 2883934
Bandit 650s+Leo Vince SBK Evolution II sprzedany, CZARNA PADLINA :)sprzedana ciekawe co teraz ...
BMX, Over the Top, Merida Crossway 100 D...:) Pozdrawiam
JarekNF

Post autor: JarekNF »

i z tego co wiem 120 koników :D
pator

Post autor: pator »

mabolo pisze:musiał byś pogadać z Desmontem on ma SV 1000s, odemnie moge ci powiedzieć tyle:
- piękny dźwiek
- niesamowity dół
- lżejsza od Bandita i to o wiele .pozdro
wlasnie... V 1000... a jak jego spalanie, zawieszenie, przydatnosc do turystyki, komfort plecaczka...? w necie przewazaja opinie, ze to juz raczej... kategoria bardziej sportowa :(
w polskich salonach kiepsko sie sprzedawal, w tym sezonie nawet wycofano ten model z oferty :( sprzedawcy twierdzili, ze dla polskiej klientelii wazniejsze byly KM na papierze w modelach czterocylindrowych rzedowek niz... elastycznosc V przy jakby nie bylo niewiele niezszej cenie...
Artuross... a moze odwiedzimy Desmonta, ktory po braterskiej znajomosci opowie nam przy piwku co ten model potrafi ;)?
ODPOWIEDZ