Strona 2 z 2

: śr, 20 cze 2007, 23:46
autor: Sienkos
tak możliwe ze zawaliłem. nie zrobiłem tego tylko dlatego ze moto ma książkę serwisowa z wbitymi pieczątkami z autoryzowanego salonu we Włoszech i ostania jest właśnie przy 6tys km.. mam nadzieje ze przez to moje zaufanie nie zawale sobie z moto.

nie chcąc tworzyć nowego tematu zadam jeszcze jedno pytanie tu.

jeśli chodzi o świece. W książeczce serwisowej jest kilka rodzaji świec standard, cold, hot. Rozumiem ze oznaczają one inna ciepłotę świecy. jaka świeca będzie najlepsza z tych 3 na nasze warunki? Czy zastosowanie zamiennika irydowego może wpłynąć jakoś na poprawę pracy silnika?
Najbardziej mnie interesuje raczej sprawa ciepłoty bo nie wiem jaka świece zamontować i nie wiem jaka jest obecnie zastosowana.

: śr, 20 cze 2007, 23:53
autor: RaaF
no dobra temat jest już duuużo obszerniejszy niż "jazda na minimalnym gazie" niby nie chcesz akładać nowego tematu ale jeśli ktoś bedzie szukał informacji np. o doborze świec to nie znajdzie...

a w kwestii świecy to cold i hot odnosi się do pogody, przyjmując że w Polsce mamy klimat umiarkowany należałoby wybrac swiece standardowe

jesli chodzi o książkę to trzeba tez miec ograniczone zaufanie, jesli nie znasz sprzedającego a handluje on motocyklami to nie ma 100% pewności czy ksiązka jest od tego motocykla, POlak potrafi i można kupić ksiązki z dowolnymi pieczątkami i wpisami tuz przy granicy, cofają tez liczniki "od ręki"

: śr, 20 cze 2007, 23:53
autor: SUZINAS
Odpowiedzi czy problemy z szarpaniem ustały nie widać?

Od siebie dodam, że SVką (bynajmniej 1000cm) nie da sie płynnie jechać a na pewno przyspieszać poniżej 3 - 3.5 tys Obr na żadnym innym biegu jak Ika. I może tu Twój problem - Twoje moto z przelotowym wydechem może zachowywać sie jeszcze inaczej. Więc moim zdaniem powinieneś trzymać nieco wyższe obroty (Vki tak mają). No chyba że faktycznie coś nie tak z układem zapłonowym czy wtryskowym ale nie stawiał bym na to no i na odległość sie tego nie zdiagnozuje zostaje jedynie diagnostyka w ASO. Jest parę SV 650 na wtrysku w BS jak nikt sie nie wypowiada na ten temat spróbuj zapytać na PW np Kynias lub Piniu mają takie moto

Jeśli sie już wyjaśniło (bo nie piszesz już w tej kwestii) to temat raczej do zamknięcia.


Teraz trochę OT!

Post dotyczył problemów z szarpaniem przy niskich obrotach.

W trakcie wyszedł problem jaki nalać olej (został wyjaśniony aż nadto jak dla mnie - reasumując kup 10w40 i będzie dobrze, bardzo dobrze, NAJLEPIEJ!) A na przyszłość zakładaj nowy temat i będzie cacy, wcześniej używając opcji SZUKAJ naturalnie :)

Teraz schodzimy na to, że po zakupie warto zrobić wcześniejszy przegląd nie czekając na wskazanie licznika.

I robi sie CHAOS!

3 tematy w jednym wątku a zaraz pewnie zejdzie na opony lub co tam jeszcze (już 4 bo w czasie jak to pisze wyskoczyły jeszcze świece! - Sienkos litości! załóż nowy temat i po sprawie)

Jeżeli sie ktoś martwi czy aby Sienkos nie zapomniał o paru sprawach przy swoim moto to proponuje PW

To przecież dział tematyczny i sie tego trzymajmy - jak będzie porządek to łatwiej w przyszłości coś znaleźć a HydePark został czasowo zamknięty nie przez przypadek...

Pozdro!

: czw, 21 cze 2007, 06:16
autor: Sienkos
OK. przepraszam bardzo ze wprowadzam chaos - macie racje..bede zakladal nowe topici jesli nie znajde nic opcja szukaj :) .
Co do szarpania, nie ustalo, bo na wymianę świec i czyszczenie filtru muszę poczekać do weekendu. Po weekendzie mogę sie wypowiedzieć jeśli coś sie zmieniłi i jeśli topic nie zostanie zamknięty.

jeszcze raz sorki.

: czw, 21 cze 2007, 07:56
autor: Kynias
Witam.
Wracając do tematu, nie jestem w stanie odpowiedzieć Ci na pytanie czy przy 3-3,5 tyś Obr motocykl szarpie (nie zdarzyło mi się jeździć w ten sposób...) no ale żaden problem - wracając dzisiaj z pracy sprawdzę to... i dam znać.

PS moderator będzie miał zajęcie dzieląc ten temat :P

Pzdr

: czw, 21 cze 2007, 08:49
autor: Mar
Temat zamkniety i podzielony. Jesli bylyby uwagi do dodania to prosze na PW.