Strona 3 z 3

Re: Cafe Racer

: czw, 19 gru 2013, 20:48
autor: Rostwór
Cafe racer zawsze będzie nawiązaniem do klasycznych motocykli z lat 60 i 70. Ruch powstał w Wielkiej Brytanii i pierwsze motocykle w tym stylu były produkcji brytyjskiej. Najczęściej jednocylindrowe, lub rzędowe dwójki.
Street fighter ma podobne założenia co CR, jednak najczęściej jest robiony ze sportowego motocykla, rozebranego z owiewek. W latach 60 raczej nie było seryjnych plastików. Do tego kierownice w SF najczęściej są szerokimi, crossowymi, natomiast w CR to raczej niskie clipony. CR miał być drogową wyścigówką, SF szedł w stronę wariacji, nie koniecznie prędkości.
Wiadomo, że efekt ostateczny zależy często od finansów, ale także od preferencji właściciela (a wtedy różne styl mogą się mieszać)

Te motocykle, które Leszku pokazałeś są SF. tylko pierwszego można podciągnąć pod CR.

oczywiście to jest tylko moja opinia:)

Re: Cafe Racer

: czw, 19 gru 2013, 21:50
autor: Waldex
"bandit II" ma zajebi... przednie tarcze hamulcowe, niewiele mniejsze od felg. Fajnie to wygląda i pewnie trzeba uważać, żeby nie przelecieć przez kierę, przyduszając klocki na takiej srednicy... Ciekawe ile taki układ kosztuje? Pewnie trzeba cały przód zmienić.

Re: Cafe Racer

: czw, 19 gru 2013, 23:16
autor: KROPEK
Bandit III to jest raczej stary gix olejak wdzięczny model do przeróbek i jedyny w moim guście z tej serii zdjęć ślicznota normalnie :mrgreen:

Re: Cafe Racer

: pt, 20 gru 2013, 07:48
autor: Lechul
Medialne odnośniki:
-->CAFE RACER
-->STREETFIGHTER

A więc jeszcze oprócz techniki różnica tkwi w samym podejściu do motocyklizmu.

Re: Cafe Racer

: pt, 20 gru 2013, 14:34
autor: Jihadek
Waldex pisze:"bandit II" ma zajebi... przednie tarcze hamulcowe, niewiele mniejsze od felg. Fajnie to wygląda i pewnie trzeba uważać, żeby nie przelecieć przez kierę, przyduszając klocki na takiej srednicy... Ciekawe ile taki układ kosztuje? Pewnie trzeba cały przód zmienić.
Tarcza jest tylko jedna, przykręcana do felgi a zacisk zakładany od strony ośki koła i w ten sposób jedna w zupełności wystarcza. Założone w całości od amerykańskiego buell-a wraz z felgą (taki ma wzór felgi - buell w wuja googla i w obrazach widać). Zawieszenie mogło zostać oryginalne i tylko adapter do zacisku jak od Letka :lol:
To kto zakłada u siebie ?? :lol:

Re: Cafe Racer

: pt, 20 gru 2013, 18:04
autor: Waldex
jihadek pisze:Tarcza jest tylko jedna, przykręcana do felgi a zacisk zakładany od strony ośki koła i w ten sposób jedna w zupełności wystarcza.
Coś mi się zdaje, że jedna nie wystarcza, bo widzę tam dwie (są z obu stron felgi), a nic wyskokowego nie piłem..:)

Re: Cafe Racer

: pt, 20 gru 2013, 23:27
autor: Lechul
Dwie są, dwie. Dobrze Waldex prawi.
Musi być walnięcie w taki hebel :twisted:

Re: Cafe Racer

: sob, 21 gru 2013, 11:49
autor: Jihadek
To z lewej strony musiał nieźle rzeźbić, bo buell ma tylko jedną po prawej. Chyba, że wyszedł jakiś z dwiema o czym nie wiem :-)

Re: Cafe Racer

: sob, 21 gru 2013, 13:40
autor: Dany
Bandit III jak by mu tylko zmienić wydech ( bo jest jak by z innej bajki ) to wygląda zajebiaszczo....
Nie jestem fanem przeróbek motocykli ale ten jest fajny.... ( takich gruntownych - nie mylić z budową i tuningiem :D )

Re: Cafe Racer

: sob, 22 lis 2014, 13:39
autor: Shaman
Tak przypadkiem trafiłem. :) Cafe Savage. :twisted:

Jest do kupienia za 23,000 PLN :brwi:
cafe.jpg
caf1.jpg

Re: Cafe Racer

: śr, 26 lis 2014, 16:40
autor: Sulik
Mnie się podoba ta przeróbka B.....jednoślad
http://www.bikeexif.com/r1200s