Intruder 1400 skład mieszanki
Re: Intruder 1400 skład mieszanki
Żeby "pomiar" dobrze wyszedł nie trzymaj gaźnika "do góry nogami", tylko lekko pochylony, pod kątem 45*
Wtedy ciężar pływaka nie pokona sprężynki w iglicy.
(żeby uniknąć błędu regulacji poziomu paliwa, pływak ma się opierać o iglicę, ale nie może jej wciskać)
(Dobrze odczytałeś ten numer? U mnie był: 38B40, myślałem że zawsze po 38B jest liczba dwucyfrowa)
uzupełniam:
87-95 - US+Canada:
tył: BS36SS (38B00): fix - brak regulacji
przód: BDS36SS(38B00): fix - brak regulacji
96 - US+Canada:
tył: BS36SS (35B40 lub 38BE lub 38B50 lub 38BF): 1 3/4
przód: BDS36SS(38B40 lub 38BE lub 35B50 lub 38BF): 1 3/4
96 - Australia + Canada:
tył: BS36SS (38B90 lub 38B70): 1 3/4
przód: BDS36SS(38B90 lub 38B70): 1 3/4
96 - Eng + Fr + Ita + Ger:
tył: BS36SS (38BB lub 38BC): 1
przód: BDS36SS(38BB lub 38BC): 2
no i trzeba dodać że to:
"Jak sama nazwa wskazuje, są to "śruby regulacji składu mieszanki wolnych obrotów".
W praktyce ich ustawienie ma wpływ do max 1/3 otwarcia przepustnicy :idea:
Jeśli na średnich obrotach motocykl wali w wydechy z braku paliwa (lub z nadmiaru powietrza), to kręcenie śrubkami nic nie da :idea:"
/zacytowałem chyba najlepszego magika odnośnie intruderów wszelkiej maści z Mińska Mazowieckiego/
Wtedy ciężar pływaka nie pokona sprężynki w iglicy.
(żeby uniknąć błędu regulacji poziomu paliwa, pływak ma się opierać o iglicę, ale nie może jej wciskać)
(Dobrze odczytałeś ten numer? U mnie był: 38B40, myślałem że zawsze po 38B jest liczba dwucyfrowa)
uzupełniam:
87-95 - US+Canada:
tył: BS36SS (38B00): fix - brak regulacji
przód: BDS36SS(38B00): fix - brak regulacji
96 - US+Canada:
tył: BS36SS (35B40 lub 38BE lub 38B50 lub 38BF): 1 3/4
przód: BDS36SS(38B40 lub 38BE lub 35B50 lub 38BF): 1 3/4
96 - Australia + Canada:
tył: BS36SS (38B90 lub 38B70): 1 3/4
przód: BDS36SS(38B90 lub 38B70): 1 3/4
96 - Eng + Fr + Ita + Ger:
tył: BS36SS (38BB lub 38BC): 1
przód: BDS36SS(38BB lub 38BC): 2
no i trzeba dodać że to:
"Jak sama nazwa wskazuje, są to "śruby regulacji składu mieszanki wolnych obrotów".
W praktyce ich ustawienie ma wpływ do max 1/3 otwarcia przepustnicy :idea:
Jeśli na średnich obrotach motocykl wali w wydechy z braku paliwa (lub z nadmiaru powietrza), to kręcenie śrubkami nic nie da :idea:"
/zacytowałem chyba najlepszego magika odnośnie intruderów wszelkiej maści z Mińska Mazowieckiego/
Re: Intruder 1400 skład mieszanki
kąpiel nic nie pomogła pływakom, podgotowałem je troszke i nic. Czy byście próbowali na takich skrecać gażnik i ustawić wedle wskazówek mariana i ricorro czy mam czekać na nowe pływaki -jakieś dwa tygodnie
Re: Intruder 1400 skład mieszanki
ja bym poczekał.
jak będziesz potem regulował to:
- regulacja składu mieszanki wolnych obrotów to jak sama nazwa wskazuje dotyczy wolnych obrotów - tu bym nawet nie myślał o panikowaniu ze było źle i przyczyna tego czy tamtego. to ma wpływ na wolne obroty - czyli gaz zamknięty lub leciutko otwarty. jeśli wtedy jest źle to można podkręcić. nawet dwa obroty nie będą miały wpływu na odczucie wzrostu czy też spadku mocy czy momentu
skład mieszanki prze normalnej jeździe czyli to co najważniejsze (i na co znikomo i pomijalnie ma wpływ powyższe) to:
- poziom paliwa w komorze (ustawisz)
- rozmiar dyszy czy prawidłowy (możesz teraz na spoko sprawdzić)
- ustawienie iglicy - do ewentualnego poprawienia przy regulacjach.
tu korygujesz poziomem czy też iglicą, czy tez zamianą dyszy żeby uzyskać optymalny skład mieszanki
temat do ogarnięcia samemu raczej najwyżej w stopniu dostatecznym. przyznam że najlepiej zrobi to ktoś z doświadczeniem w tych właśnie gaźnikach - to jest kilka zmiennych i bez doświadczenia za pierwszym czy tez dziesiątym razem nie wyjdzie optymalnie.
jak będziesz potem regulował to:
- regulacja składu mieszanki wolnych obrotów to jak sama nazwa wskazuje dotyczy wolnych obrotów - tu bym nawet nie myślał o panikowaniu ze było źle i przyczyna tego czy tamtego. to ma wpływ na wolne obroty - czyli gaz zamknięty lub leciutko otwarty. jeśli wtedy jest źle to można podkręcić. nawet dwa obroty nie będą miały wpływu na odczucie wzrostu czy też spadku mocy czy momentu
skład mieszanki prze normalnej jeździe czyli to co najważniejsze (i na co znikomo i pomijalnie ma wpływ powyższe) to:
- poziom paliwa w komorze (ustawisz)
- rozmiar dyszy czy prawidłowy (możesz teraz na spoko sprawdzić)
- ustawienie iglicy - do ewentualnego poprawienia przy regulacjach.
tu korygujesz poziomem czy też iglicą, czy tez zamianą dyszy żeby uzyskać optymalny skład mieszanki
temat do ogarnięcia samemu raczej najwyżej w stopniu dostatecznym. przyznam że najlepiej zrobi to ktoś z doświadczeniem w tych właśnie gaźnikach - to jest kilka zmiennych i bez doświadczenia za pierwszym czy tez dziesiątym razem nie wyjdzie optymalnie.
Re: Intruder 1400 skład mieszanki
Tofi poczekaj szkoda czasu na rozbieranie i ustawianie
tu Maniu dobrze prawi...
"...żeby uniknąć błędu regulacji poziomu paliwa, pływak ma się opierać o iglicę, ale nie może jej wciskać...."
a co do DLACZEGO ROZWALIŁO PŁYWAKI
to prawdopodobnie może zawiesiło mu pływak zalało komorę i akurat wtedy pieprznęło w gaźnik przy zamknietej przepustnicy - od ubogiej . No bo jak wytłumaczyć Marian skwarki z pływaków trochę to nieprawdopodobne. Nic innego mi do głowy nie przychodzi. A że wali w gziory i wydech na wolnych obrotach dlatego trzeba to regulować to inna sprawa. A że czy jest odkręcone o 0,5 w ta czy w inna to znaczenia nie ma DUZEGO o ile NIE JEST UBOGA!!!
tu Maniu dobrze prawi...
"...żeby uniknąć błędu regulacji poziomu paliwa, pływak ma się opierać o iglicę, ale nie może jej wciskać...."
a co do DLACZEGO ROZWALIŁO PŁYWAKI
to prawdopodobnie może zawiesiło mu pływak zalało komorę i akurat wtedy pieprznęło w gaźnik przy zamknietej przepustnicy - od ubogiej . No bo jak wytłumaczyć Marian skwarki z pływaków trochę to nieprawdopodobne. Nic innego mi do głowy nie przychodzi. A że wali w gziory i wydech na wolnych obrotach dlatego trzeba to regulować to inna sprawa. A że czy jest odkręcone o 0,5 w ta czy w inna to znaczenia nie ma DUZEGO o ile NIE JEST UBOGA!!!
Ostatnio zmieniony czw, 16 kwie 2015, 19:35 przez ricorro, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Intruder 1400 skład mieszanki
PANOWIE poczekam Bardzo wam dziękuje za pomoc i jestem wdzięczny za fachowe porady .. miedzy czasie wezmę się za elektryke i dopieszczenie chromów :mrgreen: bo są w nie najlepszej formie . Gazior wyczyściłem i czeka na pływaki raz jeszcze Wam dziękuje I gdy tylko dotrą pływaki to napisze co zmajstrowałem :beat: .. Dodam że w Norwegi jest problem z fachowcem a jezeli takowy jest to W serwisie, warsztacie cza dać za roboczo godzinę od 700 k (350 zł ) do 1400koron (700zł) w zależności gdzie takowy
warsztat jest . I można napodkać się na taką ekspertyze że musisz pan wymienić cały gaznik . Bo oni nie bawią się w naprawianki . Jeżdżę motorkami w Norwegi 8-lat i wiem co pisze wiem co stać mechaników jak naciągają klijenta. i naprawa , regulacja trwała by tu minim. 7,5 godzin. za jakieś 3000 k (1500zł) :shock: niewspomne o zamówionych częściach , dlatego- :boje_sie: dajcie panie spokój . :beat:
warsztat jest . I można napodkać się na taką ekspertyze że musisz pan wymienić cały gaznik . Bo oni nie bawią się w naprawianki . Jeżdżę motorkami w Norwegi 8-lat i wiem co pisze wiem co stać mechaników jak naciągają klijenta. i naprawa , regulacja trwała by tu minim. 7,5 godzin. za jakieś 3000 k (1500zł) :shock: niewspomne o zamówionych częściach , dlatego- :boje_sie: dajcie panie spokój . :beat:
Re: Intruder 1400 skład mieszanki
Gdy tylko zatne się w regulacji zakręcę coś nie tak , odezwe się . Pozdrawiam Was serdecznie
Re: Intruder 1400 skład mieszanki
znam temat, dwóch kuzynów pracuje na chitrze (chyba) w stoczni, przy furze swojej wszystko robią sami, a części jak się da to zabierają od nas. jeden z nich zapłacił chyba 3 lata temu za przekroczenie o 10km i w życiu już tam nie przekroczy nawet o 1. dziwny kraj
Re: Intruder 1400 skład mieszanki
Awięc powracając do tematu tego mojego nieszczęsnego gaznika nadaje sie do wymiany ma jakieś mikropęknięcia w komorze pływakowej jest pęknięta podstawa ,uchwyt pływaka coś nie tak jest z iglicą . krótko mówiąc masakra .No i k...a mać jestem uziemiony . .Rozglądam sie na allegro i po ebay ale nic nie ma :| Jeżeli ktoś z Was słyszał by o takowym gazniku do mojego Intrudera 1400 z 1997 r. tego od strony kierowcy bardzo prosze dajcie znać
Re: Intruder 1400 skład mieszanki
:? no to ładnie.... :? Tofi nie potrafię pomóc. Szukaj bracie Pozdrawiam... :angry_smile:
Re: Intruder 1400 skład mieszanki
To znowu Jaaa :beat: siedze na internecie od dwóch dni i szukam gaznika :shock: :shock: ..I nic. Znalazłem w Niemcach ale cene wy...ał 250 eur. :beat: .. i tak jakoś przypatrzyłem sie gaznikowi od vs 800 wizualnie wygląda tak samo wszysrkie dysze wloty wyloty przelewy w tych samych miejscach.. NO niemal że identyczny, czy ktoś moze ma takowy gaznik na stole i moze podac mi wymiary ..... Ten mój od 1400 mikuni ma takie :gardziel ssący wymiar zewnętrzny 51,70mm. a z drugiej strony dolotowy do cylindra przy przepustnicy ma 42,00mm . bo tak na prawde potrzebny mi jest korpus a może ten od 800 jest taki sam :beat:
-
- BS Brother
- Posty: 6337
- Rejestracja: wt, 4 maja 2004, 12:27
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Re: Intruder 1400 skład mieszanki
Po tej samej stronie co kierownica ?? ??
PLATOS VIOLETEROS CLASIKOS CLASIKEROS
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254
RF 900 R
-----------------------------------------
NIE JEŹDZIJ SZYBCIEJ NIŻ FRUWA TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ !!
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
573 258 254