VS 800 - pęcherze pod chromem
Re: VS 800 - pęcherze pod chromem
Może nie bēdzie tak tragicznie, przetrzeć flanelką po każdym deszczu - będzie OK
-
- The Real One
- Posty: 362
- Rejestracja: śr, 7 cze 2017, 19:41
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Polubił posty: 6
- Otrzymane Polubienia: 2
Re: VS 800 - pęcherze pod chromem
Filmik o chromach. Z tego co zrozumiałem nierówności cynują 11.40 https://www.youtube.com/watch?v=aGbvWrHlb-4
H... jednoślad 600 CBF
B.....jednoślad 1150 RT
B.....jednoślad 1150 RT
-
- The Real One
- Posty: 362
- Rejestracja: śr, 7 cze 2017, 19:41
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Polubił posty: 6
- Otrzymane Polubienia: 2
Re: VS 800 - pęcherze pod chromem
I jeszcze o cynie http://motors-creator.blogspot.com/2013/05/
H... jednoślad 600 CBF
B.....jednoślad 1150 RT
B.....jednoślad 1150 RT
Re: VS 800 - pęcherze pod chromem
Cynowanie nie ma sensu – niech będzie że to moja myśl autorska bo mam na bieżąco kontakt z tematem. Wprawdzie my nakładamy powłoki techniczne (np. wałek jak pod łożyska ma wywalone powierzchnie, kosztuje kilkaset ojro – to opłaca się go uratować) ale procesy galwaniczne są takie same wszędzie.. Jeśli mamy wżery lub wgniotki to nie jest tak że ocynujemy ten kawałek jak szpachlą która wypełni tylko to wgłębienie. Cały detal musi być pogrubiony przez pokrycie cyną w tej grubości żeby po obróbce mechanicznej zostało równo. Czyli wychodzi na to ,że nieraz potrzeba „dać grubo”. Że cyna jest tania stąd kierunek taki może być teoretycznie obrany – ale przy tym jest miękka, niska temp topnienia itp. Moim zdaniem pod chrom-nikiel się nie nadaje.
-
- The Real One
- Posty: 362
- Rejestracja: śr, 7 cze 2017, 19:41
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Polubił posty: 6
- Otrzymane Polubienia: 2
Re: VS 800 - pęcherze pod chromem
To samo powiedział facet z firmy, jednoczesnie widziałem chromy pod którymi wg właścicieli była cyna jako szpachla ??? Może można cynować z zachowaniem podkładu z miedzi ? Przeczytałem też, że miedziowanie stosowane jest w powłokach dekoracyjnych w celu uniknięcia przebarwień, jako podkład przewodzący na tworzywa i wtedy jeżeli potrzebne jest zachowanie wymiarów detalu (cienka warstwa chromu). Chromowanie techniczne stosuje sie bezpośrednio na goły metal. Podobno nie ma to wpływu na trwałość powłoki jeżeli jest zachowana odp grubość warstwy (ciekawe jaka gruba jest u mnie). Pan z firmy powiedział że na wydechy lepiej dać chrom bez miedzi ze względu na nierównomierne nagrzewanie ( wg mnie ściema bo niby łożyska się nie grzeją)
H... jednoślad 600 CBF
B.....jednoślad 1150 RT
B.....jednoślad 1150 RT