Vulcan 800 vs Marauder - czy to faktycznie cykająca bomba ?
Re: Vulcan 800 vs Marauder - czy to faktycznie cykająca bomb
Napęd wymieniałem 2 lata temu po przeszło 40 tys. (już się zacinał), co do śrub to nie pamiętam które to są (motor mam na drugim końcu Polski), co do rozrządu to jak na razie jest ok, w zeszłym roku robiłem czyszczenie i synchronizację gaźników, motor mało używany.
-
- Śmigający inaczej...
- Posty: 67
- Rejestracja: pt, 15 wrz 2017, 21:38
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Tczew
Re: Vulcan 800 vs Marauder - czy to faktycznie cykająca bomb
Teraz jaki poziom oleju jest właściwy?
Gdzeiś tam wyczytałem ale już nie pamiętam...chyba w instrukcjach któregoś z moich moto, ze poziom oleju sprawdza na rozgrzanym silniku po iluś tam minutach po wyłączeniu.
Na zimnym w obu mam zawsze maks... ba więcej niż maks, cały wskaźnik jest zalany. A w wariancie sprawdzania jak wyżej poziom mieści sie z zakresie olejowskazu.
W/g tej zasady jak na zimnym będzie się mieścił w zakresie olejowskazu to oljeu jest za mało. Tutaj trzeba by sprawdzić w PDFach danego modelu moto, bo może być z tym różnie i pewnie zależy czy silnik ma chłodnice oleju czy nie lub czy sucha mocha czy mokra.
Gdzeiś tam wyczytałem ale już nie pamiętam...chyba w instrukcjach któregoś z moich moto, ze poziom oleju sprawdza na rozgrzanym silniku po iluś tam minutach po wyłączeniu.
Na zimnym w obu mam zawsze maks... ba więcej niż maks, cały wskaźnik jest zalany. A w wariancie sprawdzania jak wyżej poziom mieści sie z zakresie olejowskazu.
W/g tej zasady jak na zimnym będzie się mieścił w zakresie olejowskazu to oljeu jest za mało. Tutaj trzeba by sprawdzić w PDFach danego modelu moto, bo może być z tym różnie i pewnie zależy czy silnik ma chłodnice oleju czy nie lub czy sucha mocha czy mokra.
75r. komarek 2KM?, 82r. ETZ250...potem rowerów naście/siąt... i. po 50-stce Intruder vs800 95r, vs1400..odjechały ...FZ1N odjechała.. teraz tylko XJR1300 i FJR1300