Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Chopper i Cruiser, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...
a-w pisze:Witam. Na początek ustaw mu na próbę większe luzy zaworowe ( 0,5 mm) . Nic też nie piszesz,czy zalewa świece paliwem, czy olejem.
a-w, a miałeś Ty może manual do Savage w ręce? Widziałeś jakie są wartości luzów zaworowych podane? Dla wiadomości ogółu 0,08 - 0,13mm !!
Nie dawaj takich porad proszę. :beat:
Witam, dla informacji: miałem nie tylko w ręce serwisówki, ale cały silnik robiłem od podstaw (jestem mechanikiem i wiele lat prowadziłem warsztat motocyklowy). Zwiekszenie na próbę luzów zaworowych miało na celu wyeliminowanie ewentualnych zbyt dużych luzów na czopach wałka rozrządu. Jak tego nie rozumiesz kolego, to się nie wypowiadaj.
Czy aby nie za młody stażem jesteś aby tak nieładnie pisać ?!
Rozumiem dyskusje i wymianę poglądów ale z wycieczkami personalnymi wyhamuj...
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
bubu srubu pisze: ↑sob, 18 lip 2020, 09:36
taka mala dygresja ot, długi staż chyba nie uprawnia do nieładnego pisania ;p ?
Zdecydowanie nie. I nikt tak nie pisze.
To pewnie przez to że szanujemy się wszyscy nawzajem i pamiętamy o tym na co dzień.
Młodsi stażem i nowi użytkownicy mogą tego nie wiedzieć.
W tym celu zwracamy im uwagę na takie zachowania.
Życzę konstruktywnej dyskusji.
Motocykl... i do pełni szczęścia już tylko chwila... chwila wolnego, pogoda i kompan na kole.
私は自分の守護天使が飛ぶより速く運転しない。
Daniel
501484808
CX500E=>B12sK6=>GSF1250GT=>
AN400=>CBF1000=>1200RT&1200GS
Wymieniłem świece, gaźnik uszczelniony i przeczyszczony wszystkie dysze, membrana nowa. oto chodzi ładnie na wolnych i na ssaniu ale jak tylko minimalnie dodam gazu dalej to samo, gaśnie.
Jeśli tak jak piszesz gażnik jest w porządku to zostaje sprawdzić rozrząd , i elektrykę [moduł zapłonowy]
Miałem też taki przypadek że obciął się klin na kole magnesowym i impuls do modułu szedł nie w tym punkcie co trzeba
Jeśli chodzi o elektro to objawy jakie opisałeś wskazują na za opużniony zapłon
intruder vs 800 , R 1100rt
chętnie pomogę w pracach nad / lakier mechanika /
kontakt 503685105