AdamOSA pisze:
Ponieważ tak jak pisałeś po włożeniu nowego moto chodzi i nie przepala go od razu , uszkodzenie nie jest trwałe i na postoju prawdopodobnie
będzie wszystko grało
a u mnie było tak że podczas jazdy wszystko ok a po postoju dupa
AdamOSA pisze:
Na pierwszy ogień do sprawdzenia wiązki przewodów urządzeń dodatkowych : alarmy , gniazda zapalniczek inne gadźety dokładane samodzielnie , wiązki tych rzeczy idą nieraz w miejscach przypadkowych nie przewidując drgań i możliwości obtarć .
NIe mam żadnych gadżetów
AdamOSA pisze:
Na dalszym planie pozostawiłbym oryginalną instalację , a w niej zaczął od kontroli ułożenia kabli , dokręcenia konektorów zaciskanych śrubami ..
to zrobione
AdamOSA pisze:
Jeżeli możesz to podaj który konkretnie pada bezpiecznik , czy to jest ten przy przekażniku rozrusznika ? ( możesz mieć nie tylko jeden 30A ) i w jakiej sytuacji ( podczas jazdy , próby odpalenia .... )
pada 30A jest tylko jeden zaraz od + aku za nim jest przejście na rozrusznik, cewkę, mniejsze bezpieczniki (są ok) i chyba czujnik otwarcia przepustnic (throttle position sensor)
sprawdziłem miernikiem instalację (niestety mam analogowy nie cyfrowy) wszędzie ok 11-12v
do cewki tak samo, a na fajce za cewką cisza, nie ma nawet grama napięcia
covboy pisze:Bezpiecznik 30A zabezpiecza obwód główny połączony z regulatorem napięcia, pozostałe obwody mają zwykle osobne mniejsze zabezpieczenia. Stawiam na regulator, sprawdź wiązkę i kostkę od regulatora czy nie jest przytopiona lub przetarta.
kostki zarówno od regulatora jak i pozostałe wiązki są OK tzn. nie wgłębiając się pod osłony przewodów. ale zakładam, że skoro osłona jest nie ruszona to to w środku prawdopodobieństwo naruszenia koszulek też jest znikome. dziś posprawdzam opory. znalazłem w serwisówce ile gdzie powinno być. mam nadzieję że dojdę .sprawdzę też na GSie kumpla swoje cewki.
chyba że macie koledzy jakieś inne pomysły