Prawie przesadzony GSX-R

Tutaj możecie znaleźć lub podzielić się opiniami na temat motocykli z klasy Super Sport, a także zapytać się innych użytkowników w sprawie dręczącego Was problemu...

Moderator: Emil

EvilD
Strzelający z Rury
Posty: 819
Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

Prawie przesadzony GSX-R

Post autor: EvilD »

Jak dobrze pojdzie z papierkami, to odbiore GSX-R'a 1000 w tym tygodniu... Moge sie jednak jeszcze rozmyslic i skusic sie na Kawe Z1000 (zdrada? nieee, teraz to i tak to samo ;). Mocne i slabe strony GSX-R znam i mysle ze fajnie mi sie bedzie jezdzilo. Jednak do miasta, Z1000 wydaje mi sie lepszy. Moze z opinii albo doswiadczenia mozecie wymienic wady i zalety tej Kawy? Slyszalem ze to niezbyt udany model, ale moze sie myle? Na plus poki co przemawia jedynie wygoda pasazera. Cos jeszcze w stosunku do SRAD'a 1000?
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
grabo
BS Brother
BS Brother
Posty: 261
Rejestracja: śr, 24 lis 2004, 12:32
Województwo: -
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: grabo »

:roll:
-->3/4<--

"Jeden z prototypów Boga.
Mutant który nigdy nie wszedł do masowej produkcji.
Zbyt pokręcony, by żyć, zbyt rzadki by umrzeć"
kom:510106375
nowy gg 5992462

[IMG]http://images31.fotosik.pl/360/793b4ae4a36545f1.jpg[/IMG]
shooya

Post autor: shooya »

No tak ... :co?:

Dzien dobry jestem Shooya alias Diktatore smigam na SV1000S

A kolega to nie pomylil sie ?

P.S. A moze na stronie bractwo-K... jednoślad.pl ?
EvilD
Strzelający z Rury
Posty: 819
Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EvilD »

grabo pisze::roll:
Zanim zalapie klimat forum, kilka gaf strzele :wink: ale to jak najbardziej jest pytanie powazne. Z1000 podobal mi sie od kiedy tylko wyszedl i w sumie zawsze chcialem nim jezdzic. 90% czasu jezdze sam, ale te 10% z moja druga polowa i to w dluzsze trasy, wiec sziedzenie jest dosc istotne i jak zonka ryknie, to sie moze okazac ze to jeden z bardziej decydujacych czynnikow jest...

Ale z drugiej strony, trafilo na GSX-R 1000 ze wzgledu na zene, bo rownie dobrze czulbym sie na R1 czy Kawie ZX-10. Zawsze chcialem miec taki, ale bariera finansowa byla nie-do-przeszkoczenia. Po obnizce cen na K3 zrobilo sie znosnie i mozna powiedziec, ze realizuje swoje marzenie. Ale wiecie, z mieszanymi uczuciami. Do tej pory jezdzilem tylko na nakedach wiec troche sie obawiam czy sie dopasuje do tego szatana. 2 tygodnie temu mialem przyjemnosc jezdzic SRDA'em 1K3 i bylo suuuuuper, ale to bylo ledwo 15 minut w siodle. Stad rosterki i nadzieja, ze mi ktos przytaknie - tak GSX-R 1000 to swietny zakup, dobrze robisz, Z1000 sie nie umywa :D
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
shooya

Post autor: shooya »

Babola to moze strzelisz jeszcze nie raz ale zapraszam do zapoznania sie z ZASADAMI FORUM.
Moze Ci to cos pomoze.

A co do GSXR1000 to mamy tu nie jednego ktory smiga na tym zacnym i jedynie slusznym sprzecie.
Omega
BS Brother
BS Brother
Posty: 610
Rejestracja: sob, 7 lut 2004, 10:20
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Polubił posty: 1

Post autor: Omega »

Zanim koleś wejdziesz na forum to - Zasady przeczytaj!! - to naprawde nie jest trudne.


Jesli nie wiesz co wybrac czy R1 czy ZX10 to Twój problem, którego tu nie rozwiążesz!!
Omega

http://www.youtube.com/watch?v=dC_uPdeEaic
EvilD
Strzelający z Rury
Posty: 819
Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

No to jeszcze raz.

Post autor: EvilD »

Zle sie wyrazilem w takim razie i zasady naprawde czytalem... pracuje z internetem juz ladnych kilka lati zawsze od takich rzeczy zaczynam.

Jedyne o czym faktycznie zapomnialem to przedtawic sie, ale z uwagi ze nie wiadomo czy padnie na Suzuki, moze to forum w ogole nie bedzie dla mnie :cry:

Ale tak czy siak, mam na imie Michal, GSX-R jest moim powrotem do motocykli przerwanym 2 lata temu brutalnym kupnem mieszkania. Wczesniej smigalem na K... jednoślad ZR-7 i przerobionej H... jednoślad VFR z braku kasy na streetfighter'a - czyli zero owiewek, troche lakierowania... tragicznie to wygladalo, ale na czyms uczyc sie trzeba bylo i zdezelowalem ja do konca. Motorynki nie wliczam.

Tyle mojej przygody... w sumie na 2 kolkach ledwo 30.000km... 3 sezony.

W zasadach forum nigdzie nie wyczytalem ze mam Suzuki kochac i nie porowanywac do innych maszyn, wiec pytanie uwazam jest na miejscu. A chcialem sie tylko przekonac co do slusznosci swojej decyzji. Wiecie, dla mnie czy to bedzie Suzuki, czy R1 czy cos innego, to dla mnie nie ma znaczenia. Poziom jest maszyn wyrownany i z moim doswiadczeniem naprawde nie odczuje roznicy. Tym bardziej, ze i do SRAD'a i do R1 i do ZX10 musialbym sie tak samo przyzwyczajac. Ale - Suzuki wygralo, bo cene dobra zrobilo i niedlugo powinienem go juz miec u siebie. Pewnie juz w tym tygodniu.

Powracajac do pytania, to po prostu interesowalo mnie posrednio jak sie czuja pasazerowie na GSX-R 1000, bo mam wymagajaca 2-ga polowe, acz bardzo kochajaca. Z1000 przemnknal mi po glowie jako taka alternatywa do wywolania dyskusji.
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
shooya

Post autor: shooya »

Witam

Co do zasad to na forum sa ale i na stronie :) a tam wyranie jest napisane co to za strona i co mozna posiadac.

Z tego co czytam to chcesz sobie posmigac i to dosc szybko.
Ale dodales ze twoja Pani tez bedzie z toba smigala.
Wiec logicznie myslac latacie sobie po Wawce i okolicach ....
Bo jesli masz poleciesz z plecakiem do Krakowa :) no to gratulacje za wytrzymala kobiete.
Co do samego sprzetu wypowiedziec sie nie moge bo nie latalem za wiele.
Ale smiglaem na K4750 i to 2000 tysie nawinelem i moge tyle powiedziec ze jestem zachwycony.
Ale GSXR1000 pomoze Ci Studi, Trebor lub Quake.

Pozdrawiam

P.S. I nadal twierdze ze jedyny sluszny motocyk z tych co wymieniles to GSXR1000 :)
EvilD
Strzelający z Rury
Posty: 819
Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EvilD »

shooya pisze:Z tego co czytam to chcesz sobie posmigac i to dosc szybko.
Ale dodales ze twoja Pani tez bedzie z toba smigala.
Wiec logicznie myslac latacie sobie po Wawce i okolicach ....
Bo jesli masz poleciesz z plecakiem do Krakowa :) no to gratulacje za wytrzymala kobiete.
No wlasnie chcialbym na przyklad do Tarnowa skoczyc w 2 osoby od czasu do czasu :) Albo ciut dalej, do Zakopanego... Na ZR-7 problemow nie bylo a w GSX-R to sie zastanawiam czy po prostu go nie zeszpecic i nie zamowic jakiego sodla na tyl. I wilk syty i owca cala. Po miescie smigalbym z zadupkiem a na trase, jakbym wiozl zone, to bym zalozyl jakias kanape wygodniejsza i moze daloby rade... co o tym myslicie?
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
studi

Post autor: studi »

strzałka
evilD
mam prośbę , zrób nam przyjemność i nie wymieniaj innych marek motocykli na forum, wystarczy jak powiesz "inne marki" i już...

jeśli chcesz cos wiedzieć o gsxr 1000 to przeczytaj mojego posta : "trochę o gsxr dla franza" lub gdy masz jakieś konkretne pytanie to je zadaj...porównywanie gsxr z nakedami lub sport-turystykami jest nieporozumieniem

pytasz czy dasz radę we dwójkę polecieć do miasta xxx ? odpowiedź jest niemożliwa , bo nikt cię nie zna ani twojego plecaczka. mogę tylko powiedzieć że ja zrobię na raz 500 km przy szybkiej jeździe ale nie jest polecane w naszych warunkach. są lepsze motocykle suzuki do turystyki.
gsxr jest do wariacji,winkli,pałowania,lanserki,gumy i innych taka jego natura...
EvilD
Strzelający z Rury
Posty: 819
Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EvilD »

studi pisze:mam prośbę , zrób nam przyjemność i nie wymieniaj innych marek motocykli na forum, wystarczy jak powiesz "inne marki" i już...
Okej, skoro to tabu, to innych juz wymieniac nie bede ;) A konkretnie to interesuje mnie:

- czy oplaca sie wstawiac pelny wydech do GSX-R czy wystarczy tylko koncowa puszka? I czy przecietny kierowca jest w stanie wykorzystac te kilka dodakowych konikow. Walory dzwiekowe pomijam ;)

- czy sa jakies specjalne techniki docierania, czy standardowo do ilustam kilometrow nie odkrecac?

- jak standardowa szyba w GSX-R 1000 K3 daje rade przy turystycznej jezdzie? Oplaca sie wymieniac? Na jaka?

- jakies propozycje marek na co mozna wymienic standardowy amorek skretu?

- poprosze kilka opinii na temat opon Bridgestone, na ile szybko sie nagrzewaja i spelniaja swoja funkcje?

To tak na poczatek, jesli mamy dyskutowac o tym sprzecie i o zadnym innym (jeju!).
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
Quake
BS Brother
BS Brother
Posty: 868
Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
Województwo: lubuskie
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Quake »

Witam
EvilD nie jestem taki radykałem nie mniej jednak GSXR1000 to najlepszy wobór R1 sie sypie zwłaszcza sprzęgło( u kolesia jeszcze stukają klocki i zawieszenie 2004r hihi) Zx10 to dla kogoś z doświadczeniem sportowym i takowym zacięciem jak i przeznaczeniem, poza tym mówią ze sie nie da na tym normalnie latać nie wiem nie latałem tylko lekki lans, natomiast R1 tak i to sporo powiem Ci GSXR jest wygodniejszy. Jedynie Srad może poza doskonałym sprawdzeniu sie na torze dać jeszcze radę w turystyce (choć nieco ekstremalnej ). Więc na pewno mozesz być zadowolony i jest to jedyny producent, który do Ci zadupek i siedzenie w salonie w cenie moto.
DALEJ ...
Pełny wydech ?
Ostanio coraz bardziej mam mieszane uczucia , napewno warto jest założyć jak będziesz pałował bo poprawia się moc w górnym przedziale obrotów, natomist dół spada a chcesz mieć trochę turystyki więc...? Poza tym jeśli juz sie zdecydujesz niech to zrobią profi z hamownią i komputerem bo ustawienia trzeba zmienić bo tak wywalisz siano a efekt będzie odwroty poza tym gwarancji nie ma a i jeszcze jendo sprawdź ile moto ma mocy przed założeniem i czy Ci sie opłaciło. Wiem bo kolega kupił za 12 tys wydechy do R1 z 2004r i dostaje w DUPE !!! na prostej od mojego Srada a mam tylko końcówkę Akrapusa a nie ma tu kokieterii bo sam przyznaję ze jakiś słaby ten jego...... tunig moto.
docieranie ?
docierać tak jak masz w instrukcji i będzie dobrze .
Szyba ?
Można wymienić jeśli chcesz do turystyki na turystyczną wyższą cena około 500-600zł MRA w necie znajdziesz.
Amorek ?
Wywal to G...o na śmietnik jak tylko możes najszybciej i kup coś konkret, nie wiem dlaczego w Suzi wszystko jest "the best" tylko amor nie nadaje się nawet do pralki.
Opony
Bridgestone są zaje..ste i drogie :-P nie pal ich bo szkoda a palą sie szybko, trzymają rewela grzeją sie też dobrze to sportowa guma i dlatego dobrze trzyma i też dla tego szybko sie ściera ja zrobiłem 6000km i szmaty :-P.
Pozdro do zobaczenia gdzieś na trasie
8)
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
EvilD
Strzelający z Rury
Posty: 819
Rejestracja: ndz, 5 cze 2005, 20:09
Województwo: -
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EvilD »

Quake pisze:Ostanio coraz bardziej mam mieszane uczucia , napewno warto jest założyć jak będziesz pałował bo poprawia się moc w górnym przedziale obrotów, natomist dół spada a chcesz mieć trochę turystyki więc...? Poza tym jeśli juz sie zdecydujesz niech to zrobią profi z hamownią i komputerem bo ustawienia trzeba zmienić bo tak wywalisz siano a efekt będzie odwroty poza tym gwarancji nie ma a i jeszcze jendo sprawdź ile moto ma mocy przed założeniem i czy Ci sie opłaciło.
Szczerze mowiac, to przynajmniej na poczatku - moto bedzie uzywane wlasnie do szybszej turystyki. Chetnie poducze sie nieco dynamiczniejszej jazdy, ale zaczne od zabrania sie z jakas grupa na tor. Dlatego pytam o wydech, bo moge kupic pelny Yoshimury dosc tanio i w dodatku nie strace gwarancji i bede mial wyniki z hamowni przed i po. Sek z tym, ze hamowane moto bedzie dopiero po kupnie a nawet tych kilku tysi szkoda w bloto wywalac. W poprzednim moto zakladalem tylko puszke i koniec-koncow oplacilo sie. Byl to naked, wiec mimo iz o 2KM moc spadla, to dol tak sie poprawil, ze az milo.
Quake pisze:Szyba ?
Można wymienić jeśli chcesz do turystyki na turystyczną wyższą cena około 500-600zł MRA w necie znajdziesz.
A bez niej komfortowo do jakiej predkosci mozna jezdzic?
Quake pisze:Amorek ?
Wywal to G...o na śmietnik
A zamiast tego cos konkretnego mozesz polecic? Bo w ogole to bedzie moj pierwszy moto z amorkiem skretu, wiec w kolejny kibel a'la nieudany zakup nie chce sie pakowac.

Dzieki za odpowiedzi!

Dodatkowe pytania z mojej strony dotycza nastawow zawieszenia. SRAD bedzie moim pierwszym moto z tak szerokim wachlarzem regulacji. Mam gdzies numer pisma Superbike, gdzie mniej wiecej jest wyjasnione co i jak nastawiac, ale moze jest cos bardziej uniwersalnego na poczatek?? Mam 175cm wzrostu i 90kg wagi :cry:
<----. Ból trwa chwile, chwała jest na wieki.
<----|========================
<----'
studi

Post autor: studi »

strzałka
evilD

myslę że najlepiej bedzie jak spotkamy sie na żywo, pogadamy i wszystkie wątpliwości staną się jasne
mam pewne informacje ze w następną środę tj 15,06,2005 shooya kombinuje spotkanie wawki

generalnie podpisuje sie pod tym co pisze quake i dodaje do twoich pytań

szyba standard - ok. 200-240 km/h
amorek - hyperpro , arrow, ohlins
ustawienia zawieszenia omówimy na żywo - ja ustawiałem je miesiąc !!

ps. ja 177 metrów i 86 ton :wink:
pozdro
Quake
BS Brother
BS Brother
Posty: 868
Rejestracja: pn, 30 sie 2004, 18:49
Województwo: lubuskie
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Quake »

Witam
Jak spotkasz sie ze Studim to Cie poduczy jazdy hihi. Co do amorka to Ohlins wiadomo ale cena brrr Ja mam hyperpro i jest rewelacja choć na samym początku się zsikał i był w reklamacji, ale chyba taki miałem ferelny ktoś z BS też ma i nie marudził , moze ja mam tylko takiego pecha ze wszystko na początku sie rypie.
Studi pewnie zawieszke ci ustawi sam walczyłęm też jakoś z miesiąc waże około 105-110 więc pływało podomną przód tylko zwiększyłem tłumienie dobicia o 2kliki i koniec, tył sprężyna o 1,5 lub 2cm dokręcona w serwisie mówili że pod moją wagę , zluzowałem o dwa kliki dobicie i podkręciłem o jeden odbicie o ile dobrze pamiętam ale tak naprawde do tego trzeba wiele eksperymentów i pod swoje preferencje lub spotkać sie z profesjonalistą. Myśle jednak że Studi Ci pomoże i razem coś wymyślicie.
WYDECH ?
Jeśli możesz naprawdę za parę tysiączków wziąć Yoshi i ustawią Ci na hamowni to bieri i nie pierdzi, nie będziesz płakał poza tym oj to będzie grało że hoho !!!! aaaaa i jeszcze jedno nie będziesz się martwił sradem tylko stracisz chyba troszkę z samego dołu ale jaka będzie od połowy do góóóórryyy.
Pozdrawiam 8)
GSXR1000K5 - przyjacielowi sprzedany, super przerobione a raczej to co z niego zostało.
HUSKWARNA- CROSS tez sprzedany, ale kiedyś wrócę !!!
http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Suz ... 1000/50690
Jeśli wola kliknij http://www.pajacyk.pl/
Zablokowany