Strona 1 z 2

GSF 1250 - Opony

: wt, 22 wrz 2009, 21:55
autor: Dany
Witam serdecznie,
Sezon się konczy, trochę czasu na przemyślenia i zakupy...
Odświeżę więc temat rzeka - opony

Co proponujecie do Bandziorka 12,5 ??
Raczej dynamicznie - niż wolno 8) ( ale nie tor ), od czasu do czasu jakaś wycieczka ( 3 - 4,5 tyś km ), zdecydowanie bardziej zależy mi na przyczepności niż trwałości ( ale i ta nie jest bez znaczenia ).
Sugerując się ostatnimi artykułami w M....klu stawiał bym na Michałki pilot power 2CT, jak to oceniacie ?
Pzdr

Re: GSF 1250 - Opony

: wt, 22 wrz 2009, 22:12
autor: Mar
Ja wlasnie takie mam teraz zalozone w Sv-ce, nie narzekam na ich przyczepnosc, bardzo fajnie sie lata, szczegolnie jak sie nagrzeja. Czuc wyraznie jak trzymaja moto, co do trwalosci to niestety jeszcze sie nie wypowiem bo zrobilem tylko okolo 5,5tkm na nich.

Jesli wytrzymaja podobnie jak Diablo Strady, to bede je dalej zakladal. W porownaniu do nich maja znacznie lepsze trzymanie.

Re: GSF 1250 - Opony

: śr, 23 wrz 2009, 09:14
autor: Dany
Dany pisze:5,5 to już coś można powiedziec...
Jak stan ?? Widoczne są ubytki " mięska " ??
Poza tym leciałeś w trasie obładowany i na ostrzejszej nawieżchni niż u nas...
Dzięki za info i czekamy na inne wypowiedzi :wink:
Pzdr

Mar pisze:Ja wlasnie takie mam teraz zalozone w Sv-ce, nie narzekam na ich przyczepnosc, bardzo fajnie sie lata, szczegolnie jak sie nagrzeja...

A właśnie. Jak z czasem nagrzewania ??

Re: GSF 1250 - Opony

: śr, 23 wrz 2009, 09:18
autor: WolfRaider
Używam od początki Pirelli Diablo.
Na przyczepność nie narzekam. Miałem przez chwilę na tyle Continental RoadAttack - potwornie się ślizgała i zużywała w oczach (wycieczka 300 km z plecakiem i ten wytłoczony napis w bieżniku zniknął, a miał około 1 mm głębokości). A Diablo trzyma i się nie zużywa.

A teraz przebiegi:
- tył: 12 tys., 9 tys. i gwóźdź, 6 tys. obecnie i wygląda jak nowa.
- przód: ponad 33 tys. i właśnie biorę się za wymianę. Też na Diablo.

Czas nagrzewania - no, chwilę im to zajmuje, a po dłuższej jeździe są tylko minimalnie cieplejsze od otoczenia.

Re: GSF 1250 - Opony

: śr, 23 wrz 2009, 10:02
autor: Mar
Dany, czas nagrzewania to na oko okolo 5 minut takiej spokojniejszej jazdy na poczatku, moze dlugo sie wydac, ale wole miec margines bezpieczenstwa i nie sprawdzac jak szybko sie nagrzeja.

W kazdym wypadku napewno 300 metrow nie wystarczy :D:D pozatym jak na razie wydaje mi sie ze moze uzyskam podobne przebiegi jak na Diablo Stradach, czyli ponad 20tkm na tyle. Naprawde polecam te Micheliny.

PS. Nastepnym razem lacz posty :angry_smile:

Re: GSF 1250 - Opony

: śr, 23 wrz 2009, 10:07
autor: Vais
(Dany napisał) Sugerując się ostatnimi artykułami w M....klu stawiał bym na Michałki pilot power 2CT sportowe-
(Pit może coś więcej o nich powiedzieć ściera już kolejny komplet)


Mar ale ty latasz na PILOT ROAD sportowo turystyczne
Widziałem te oponki po 4tkm i mogę powiedzieć ze wyglądały jak nowe wiec okolice 20tys chyba są realne

Re: GSF 1250 - Opony

: śr, 23 wrz 2009, 14:37
autor: Mar
:oops: sorry Dany, moja wina, nie doczytalem Twojego posta, zobaczylem 2CT i juz pomyslalem o moich Pilot Roadach...

Dzieki Marek za zwrocenie uwagi, tak to jest jak moto stoi daleko, a czlowiek przemieszcza sie na 4-ech kolachi malo spi...

Re: GSF 1250 - Opony

: śr, 23 wrz 2009, 17:14
autor: Dany
Ale to z drugiej strony ( pomyłka ) dobrze... Bo zastanawiałem się nad bardziej "sportową" oponką a z tego co piszesz powinna mi wystarczyć bardziej turystyczna niż sportowa... :) oponka.
Prawdę mówiąc to chciałbym się przejechać na tych dwóch kpl

!! !! !! Pilot Road 2CT vs Pilot Power 2CT !! !! !!

Re: GSF 1250 - Opony

: śr, 23 wrz 2009, 17:49
autor: Vais

Re: GSF 1250 - Opony

: śr, 23 wrz 2009, 18:42
autor: Dany
marekvais pisze:...mozna poczytac
Tak, czytałem ale to troszkę za mało dla mnie... :?
Myślę że bardzo wiele zmienia geometria ramy ( Bandziorek a np SV ), waga moto ( i jeźdźca :evil: ), styl jazdy no i osobiste preferencje... to tak naprawdę wielkie różnice :shock:

Miałem na B12 oryginały ( chyba sportmax 'y ) a później Pirelki Diablo ( jak były nowe - super ), po około 5 tkm zrobiły się jakieś ( nie jestem znawcą ale ... ) takie :roll: :? :shock: , stracilem do nich zaufanie... :cry:

Teraz dojeżdżam Dunlopa i był dobry ( skonczyl się po Chorwacji :( ) po 7 tkm i ślizga się strasznie....
Nie ma dnia żeby mi się ABSik nie załączył :), no i troszkę się uślizguje jak mi prawy nadgarstek opada :twisted:

Re: GSF 1250 - Opony

: śr, 23 wrz 2009, 23:26
autor: Mar
Jedyne co zauwazylem to Road sie uslizguje przy zablokowanym tylnym kolku, jak wszystkie, ale mimo to latwo sie to kontroluje.

Co do roznicy w moto, to Bandziorek ma troszke mniejsza moc, moment porownywalny wiec mysle ze z Road-a bylbys zadowolony. Mysle ze jesli bym jechal na tor to bylbym zadowolony majac "tylko" Road-y zalozone..

Re: GSF 1250 - Opony

: pn, 28 wrz 2009, 23:26
autor: Dany

Re: GSF 1250 - Opony

: pn, 28 wrz 2009, 23:33
autor: Dany

Re: GSF 1250 - Opony

: wt, 29 wrz 2009, 05:44
autor: cichy.
Dany zobacz sobie na mynetmoto http://www.mynetmoto.com/motorradreifen ... eifen.html
180 wychodzi ok 10% taniej niż na allegro ale komplet w tej samej cenie

Re: GSF 1250 - Opony

: wt, 29 wrz 2009, 11:05
autor: Dany
Ale i tak interesuje mnie kpl, mam do nich ( w markach ) 15 min jazy, zmiana laczków na miejscu ( może wynegocjuje w cenie ) :)
Tylko cały czas się jeszcze motam jakie ??
Road vs Power ?? !!
Bardzo zależy mi na przyczepności ale i wytrzymałość nie jest bez znaczenia...
Na chwilę obecną jest 50 / 50 ....... mam dylemat
( i to jest powód rozciągania tego wątku :? )

W Moto... lu podczas badań opon sportowych do celów porównawczych zamontowali na Bandziorka Roady ...
Podczas badań opon sportowo-turystycznych na B12,5 Road dostał 1 miejsce egzekwo z Dunlopem roadsmart ( na suchym wygrywał Dunlop ale na mokrym nadrobił Michałek... )

Pilot Power ( na szlifirrce H....dy po 3900 km na tyle zostało 42% bieżnika ) nie jest najtrwalszy...


:?: :?: :?: :shock: :shock: :?: :?: :?: :shock: :shock: :?: :?: :?:

CO WYBRAĆ ??