Strona 1 z 2

GSF 1250 - Stalowy oplot w przewodach - warto?

: wt, 21 wrz 2010, 09:38
autor: szuli
Pytanko jak w temacie. Dość dużo podróżuję praktycznie z pełnym obciążeniem (dwie osoby + komplet kufrów) i powiem szczerze, że czasami przydałyby się skuteczniejsze heble... wiem, że nie uda się osiągnąć efektu jak np. w B.....jednoślad k1200sport mojego kumpla z którym po porównaniach doszliśmy do smutnego dla mnie wniosku, że w bandziorze to są spowalniacze a nie hamulce...

Tak więc pytanko: czy ktoś zmieniał w B12.5 przewody na stalowy oplot a jeśli tak to jakie koszty i czy różnica jest wyczuwalna organoleptycznie? :)

Re: Stalowy oplot w przewodach B12.5 - warto?

: wt, 21 wrz 2010, 11:17
autor: WolfRaider
Efekt:
chciałem swego czasu wymienić przewody na stalowy oplot w salonie u Jaskłowskiego, krzyknęli mi jakieś chore 1300 zeta, ale powiedzieli, że mam ABS i wymiana niewiele pomoże: hebel dalej będzie gumowy

Koszty:
w Larssonie można na nabyć komplet w dowolnym kolorze pod nasz model w cenie:

HEL komplet typ S (5szt.) przewodów hamulcowych w oplocie stalowym przód 649,99
HEL komplet typ S (2szt.) przewodów hamulcowych w oplocie stalowym tył 299,00
HEL komplet typ S (7szt.) przewodów hamulcowych w oplocie stalowym przód/tył 910,00

Re: Stalowy oplot w przewodach B12.5 - warto?

: pt, 5 lis 2010, 22:18
autor: figer
Zawsze warto, poszukaj bo ceny podane przez Wolfa jakies wysokie sa.
Jak bedziesz montowal, to bez zadnych eksperymentow - maja byc 2 przewody - od pompy do zaciskow.

Re: Stalowy oplot w przewodach B12.5 - warto?

: sob, 6 lis 2010, 13:15
autor: powell
Założyłem oplot w moim B12 ponad dwa lata temu. Tak jak Figer pisze - z przodu dwa przewody bezpośrednio od pompy do zacisków. Akurat ja założyłem również z tyłu, ale myślę, że w wersji ekonomicznej tył można spokojnie sobie podarować.
Efekt - uważam, że zdecydowanie było warto !
Wyczucie załapania zwiększyło się diametralnie, klamki zrobiły się twardsze, co dla mnie jest dużym plusem.
W moim Bandziorze układ hamulcowy jest trochę inny niż w nowszych egzemplarzach - ja nie mam ABSu, za to jest po 6 tłoczków na tarczę (w nowszych są 4). W sumie przed wymianą przewodów na oplot nie narzekałem na siłę hamowania. Chodziło o to, co wyżej i zdecydowanie udało się! Wyczucie hamulca - to jest to :)

Re: Stalowy oplot w przewodach B12.5 - warto?

: sob, 6 lis 2010, 13:18
autor: Vais
jest w Bractwie ktos kto handluje tym sprztem na hasło BRACTWO znizka

http://www.przewodywoplocie.pl/

Juz 2 zestawy zamowiłem u nich,jak przewod zaczą ciec(tak mi sie wydawało) to odrazu chciał wysyłac nowy a stary małem wysłac w pozniejszym termine.
Wiec polecam

Re: Stalowy oplot w przewodach B12.5 - warto?

: sob, 6 lis 2010, 13:23
autor: powell
marekvais pisze:jest w Bractwie ktos kto handluje tym sprztem na hasło BRACTWO znizka

http://www.przewodywoplocie.pl/

Juz 2 zestawy zamowiłem u nich,jak przewod zaczą ciec(tak mi sie wydawało) to odrazu chciał wysyłac nowy a stary małem wysłac w pozniejszym termine.
Wiec polecam
Ja również zamówiłem właśnie tam, również dwa zestawy, i również polecam :D

Re: Stalowy oplot w przewodach B12.5 - warto?

: sob, 6 lis 2010, 19:49
autor: bini
No ja też kupowałem na http://www.przewodywoplocie.pl/ tak wiec polecam :D tylko nic nie wiedziałem o promocji na hasło BS :angry_smile:

Re: Stalowy oplot w przewodach B12.5 - warto?

: sob, 6 lis 2010, 23:42
autor: motorynka
...no a jak jest w przypadku GSF1200 z ABSem?Właśnie zmieniłem w GSRce i jest lepiej(ale ona nie ma ABSu)no i zastanawiam się czy w bandziorku będzie czuć różnicę,czy coś się zmieni?

Re: Stalowy oplot w przewodach B12.5 - warto?

: ndz, 7 lis 2010, 09:47
autor: Vais
motorynka pisze:...no a jak jest w przypadku GSF1200 z ABSem?Właśnie zmieniłem w GSRce i jest lepiej(ale ona nie ma ABSu)no i zastanawiam się czy w bandziorku będzie czuć różnicę,czy coś się zmieni?

jest kilka powodów, ze zmiana na oplot jest korzystna, to są hamulce

Re: Stalowy oplot w przewodach B12.5 - warto?

: ndz, 7 lis 2010, 11:42
autor: motorynka
to się rozumie -tylko czy przy bandicie 1200 z ABSem , który ma dużo skromniejszą moc od "sokoła" będzie odczuwalna różnica w posiadaniu przewodów w oplocie?

Re: Stalowy oplot w przewodach B12.5 - warto?

: ndz, 7 lis 2010, 12:15
autor: Vais

Re: GSF 1250 - Stalowy oplot w przewodach - warto?

: ndz, 7 lis 2010, 20:51
autor: motorynka
dzięki :)

Re: GSF 1250 - Stalowy oplot w przewodach - warto?

: śr, 22 gru 2010, 09:42
autor: Daniello
i jak Szuli - wymieniles przewody?

mnie rowniez mocno interesuje ten temat, jednak nigdzie nie znalazlem osoby z nasza wersja moto (B12,5 SA), ktora dokonalaby takiej wymiany poprawnie.

w wersji z ABSem jest 5 przewodow gumowych, zeby to mialo sens (i nie bylo problemow o jakich pisze WolfRaider - "wymiana niewiele pomoze") trzeba wymienic wszystkie! i tu jest problem gdyz 2 przewody (te pod zbiornikiem paliwa) z gumowych przechodza na stalowe i łączone sa z nimi na zasadzie zacisniecia - a tego w zadnym serwisie nie rusza..

ponizej obrazek o co chodzi -

http://lh6.ggpht.com/_Rrxdaao6sgo/TNPDG ... zewody.GIF

http://lh3.ggpht.com/_Rrxdaao6sgo/TNPDH ... ewody2.jpg

czy trzeba w takim razie wywalac przewody (rurki) stalowe biegnace do pompy ABS? nie wiem ...


pozdrawiam

Daniel

Re: GSF 1250 - Stalowy oplot w przewodach - warto?

: śr, 22 gru 2010, 10:35
autor: Dany
Nie widziałem jak to wygląda ale w Larssonie jak pytałem to podawali cenę kpl ( 5 ciu szt. )

Re: GSF 1250 - Stalowy oplot w przewodach - warto?

: śr, 22 gru 2010, 11:37
autor: Vais
Daniello pisze:i jak Szuli - wymieniles przewody?

mnie rowniez mocno interesuje ten temat, jednak nigdzie nie znalazlem osoby z nasza wersja moto (B12,5 SA), ktora dokonalaby takiej wymiany poprawnie.

Wystarczy wysłać zapytanie na tej stronie http://www.przewodywoplocie.pl/ dotyczące waszej maszyny,w 100% dostaniecie odpowiedz na nurtujące Was pytania

Pozdrawiam M.