Strona 1 z 2

Konkret pytanie , oczekuje szybkiej odpowiedzi:) B6

: śr, 30 lis 2005, 03:45
autor: Bachmiński
Jaką średnice ma rura wchodząca do puchy w Bandicie 600 (2004) , chce kupic wydech a tam średnica wejścia to fi 50mm. Pasuje ??? monti

: śr, 30 lis 2005, 20:24
autor: figer
Bedzie bardzo glosny i na wysokich obrotach bedzie brzmial nieladnie.
Przelotowki sa dobre tylko na tor. Poza tym wzrosnie Ci spalanie.

: śr, 30 lis 2005, 21:15
autor: osama
Luźny przelot to nie oznacza Pusty wydech !!, oznacza to że sitko owszem jest w tym tłumiku, ale na obwodzie tylko, a przez środek jest światło (tzn widać wlot i wylot), dźwięk z takiego wydechu jest piękny, bardziej basowy no i oczywiście głośniejszy, moto na pewno będzie inaczej się zachowywać w różnych obrotach, najprawdopodobniej będzie żywiej się wkręcać i lepiej (delikatnie) przyspieszać podczas jazdy, a co do spalania, to ja na swoim przykładnie nei zauważyłem różnicy, a zmieniłem z wydechu przelotowego na pusty i spalanie wzrosło z 3,6 L na 3,7 L tak więc różnica nei wielka, a zato jaka frajda :D:D, co prawdza przy każdej zmianie wydechu trzeba regulować pod niego gaźniki gdyż mogą się różne cyrki dziać (strzelanie w wydech, krztuszenie sie, walenie ogniem z rury i różne inne) które mogą być bardzo nieprzyjemne podczas jazdy.

Ale jak bym miał zainwestować ponad 400 to poszedłbym kupić Yoshimurę używaną nawet albo acropovica :P

: śr, 30 lis 2005, 21:54
autor: figer
Ja wiem, ze luzny przelot to nie pusty wydech. To jest ta sama konstrukcja co np w samochodach tlumik a'la mugen.
Tlumik taki ma piekny dzwiek na niskich obrotach, ale na wysokich "kwiczy" i nic z basu nie zostaje.
Tez bylem nagrzany na sportowy wydech wlasnie w moim autku.
Najpierw chcialem kupic mugena ze wzgledu na cene, ale posluchalem jak brzmi i zainwestowalem w BOSI i mam prawdziwy bas w calym zakresie obrotow.
Co do spalania to wlasnie myslalem o takiej wymianie na "zywca" bez regulacji gaznikow.

: czw, 1 gru 2005, 00:51
autor: Bachmiński
Słyszałem ten wydech w Sv( wcześniej słyszałem na seri) , wcale nie był za głośny ( o ile może byc wydech za głśny:) POZATEM CO TE DEWAGACJE MAJA DO CHOLERY WSPOLNEGO Z TEMATEM ?! prosze nie robcie czatu.... Ogień z rury to to co lubie (w Sv dawał ogniem:)) Jeżeli ktoś przejmuje sie spalaniem to niech se kupi diesla.. moto to pasja ,, nie środek transportu (przy okazji) P.S. zatyrałem już dwa silniki , więc cos to mowi o moim podejściu do odkręcania , dzwięk , ogień , komary na zębach:) ( zawsze dbałem o moto , ale jeszcze nie wymyślili takiego ktory by mnie przeżył , moze B12 za 2 lata , zobaczymy..)

: czw, 1 gru 2005, 20:20
autor: enoel
boczu,

ja też zastanawiam sie nad zmiana tłumika w moim bandycie, myślałem o firmie hurric

http://www.moto-akcesoria.pl/index.php? ... ter_id=165

ale jeszcze się nie zdecydowałem i cały czas szukam innych propozycji.

Jak zamontujesz coś u siebie to napisz jakie wrażenia.

pzdr
Piotr




[/url]

: czw, 1 gru 2005, 21:31
autor: jaca
witajcie,
widzę, że rozpoczęła się dyskusja na temat tłumików, więc pozwolę sobie coś dodać....sam też zmieniłem tłumik w moim bandziorze z fabrycznego na ixila...powiem tak - zaje....sty efekt dźwiękowy, elastyczność też się poprawiła, natomiast spalania nie zaobserwowałem większego.
Nic nie kombinowalem przy gażnikach, moto sprawuje się bez zarzutu....
teraz najmniej przyjemna część...cena....około 850zł. :wink:
Ci co byli na zakończeniu sezonu zapewne słyszeli mojego bandziora (oczywiście, jeżeli nie jechałem za blisko osamy :lol: )

Jedno jest pewne - warto zainwestować w tłumik, przede wszystkim ze względów bezpieczeństwa ( w końcu nas usłyszą w katamaranach...)

pozdro,

jaca

p.s. przepraszam enoel zapomniałem napisać, że kupiłem go w gadimexie...

: czw, 1 gru 2005, 21:38
autor: enoel
jaca,
twojego silver bandziora znam

napisz jeszcze gdzie kupowłaś swojego ixil-a

: czw, 1 gru 2005, 21:39
autor: figer
"Alesz Wodzu, co Wódz?"
"To ja przepraszam"

: czw, 1 gru 2005, 21:47
autor: figer
Boczu, ja tez wiem, ze SV na seryjnym tlumiku jest cienkie.
Jezeli jestes zdecydowany to polecam http://www.svrider.de/index.php?seite=auspuff650 - trzeba posluchac.
Ja najwiecej superlatyw czytalem o tlumikach Remusa- zreszta wystarczy posluchac http://www.sv650.org/audiovisual/remusnew.wav , a jakosc wykonania jest pierwszorzedna.
Jak jestes z Wrocka, to masz blisko do naszych sasiadow, a unich ceny na uzywane bywaja rewelacyjne.
Mysle, ze uzywany, ktory by pogral dluzej niz ten, do ktorego dales linka bylbys w stanie kupic za 100 EUR

: czw, 1 gru 2005, 22:10
autor: Wonder
Jeśli mogę się wtrącić to szczerze polecam remusa, zwłaszcza całą serię phoenix jako że podobno jest ich najbardziej udaną (żadna pseudoreklama :D po prostu sam byłem użytkownikiem sprzętu w taki wydech wyposażonego - Ci co słyszeli pewnie pamiętają co potrafił :wink: )

Nie wiem jak z pozostałymi remusami ale ten którego posiadałem dawał raczej dzwięk typowego przecinaka i basów tam mało było - dla niektórych wada dla innych zaleta (jeden z moich znajomych też jeździ z remusem i dzwięk j.w.)

Ostatnio w różnych środowiskach dość pochlebne opinie zbierają wydechy robione na zamówienie - ogłoszenia można znaleźć w gazetach a jak trafi się konkretnych gości to zrobią (podobno) dokładnie tak jak chcecie - i finansowo idzie przeżyć

pozdrawiam

: czw, 1 gru 2005, 23:09
autor: Bachmiński
Panowie ja mam w du.. w powarzaniu :) poprawe osiągów , i tak przy pierszym szlifie będzie po tłumiku :twisted: po prostu ma chałasować i być TANI , w GSie mialem "standardowy wydech" (wycięta dziura spawarką , wyciągnięte wszystko , efekt = prosta rura od silnika) i ładniej brzmiał niż K5 :twisted:

: czw, 1 gru 2005, 23:22
autor: Wonder
Jak masz takie preferencje to imho zwróć się do gości którzy robią te rury na zamówienie - wyłożysz im czego konkretnie oczekujesz i myśle że dadzą rade zrobić fajny i nie zabójczy cenowo :D

Mam jakieś namiary na gości którzy robili fajne końcówki w karbonie, jak chcesz to na priv Ci wyśle

pozdro

: pt, 2 gru 2005, 09:32
autor: Lechul
Witam !! Boczu - wybebesz tego w Bandziorze też. Jak Ci nie zależy na dźwięku i poprawie charakterystyki moto to uważam, że to najlepszy sposób. Pytałeś o średnicę rury to fakt. Ale ludziska przy okazji wypisują co wiedzą, dają rady (każdy wg własnego doświadczenia) ale Tobie moto ma pluć ogniem i ma być słyszalne w całym zakresie obrotów. Zrób sobie pustą rurę i po kłopocie. Zatyrasz następny silnik to może dojdziesz do wniosku, że coś jest nie tak :wink:
P.S. :idea: Dobra rada - zabierz na "On road" temat z "Ogólniaka"z zapytaniem o słabe strony B6. Szybciej się czegoś dowiesz :idea:
I czy wreszcie ktoś zmierzył tą rurę ?? :wink: ??

: pt, 2 gru 2005, 15:37
autor: Bachmiński
Od pustego wydechu nie zatyrasz silnika to nie 2suw (po odpowiednim ustawienu gazników , ew. dysze nie wypalisz zaworów)a z tego co wiem rozpiepszone panewki maja tyle do wydechu co piernik do wiatraka, i gdzie przeczytaleś że mi na dzwięku nie zależy ? czytac dokładnie prosze.

Wyslij mi prosze na maila kontak do tych od wydechów (boczu4@o2.pl)

edit : tu jest adres , świetnie i przystępnie ktoś opisał zjawiska związane z wydechem http://tuninguj.com.pl/wydech.php