Strona 1 z 2
Konkret pytanie , oczekuje szybkiej odpowiedzi:) B6
: śr, 30 lis 2005, 03:45
autor: Bachmiński
Jaką średnice ma rura wchodząca do puchy w Bandicie 600 (2004) , chce kupic wydech a tam średnica wejścia to fi 50mm. Pasuje ??? monti
: śr, 30 lis 2005, 20:24
autor: figer
Bedzie bardzo glosny i na wysokich obrotach bedzie brzmial nieladnie.
Przelotowki sa dobre tylko na tor. Poza tym wzrosnie Ci spalanie.
: śr, 30 lis 2005, 21:15
autor: osama
Luźny przelot to nie oznacza Pusty wydech !!, oznacza to że sitko owszem jest w tym tłumiku, ale na obwodzie tylko, a przez środek jest światło (tzn widać wlot i wylot), dźwięk z takiego wydechu jest piękny, bardziej basowy no i oczywiście głośniejszy, moto na pewno będzie inaczej się zachowywać w różnych obrotach, najprawdopodobniej będzie żywiej się wkręcać i lepiej (delikatnie) przyspieszać podczas jazdy, a co do spalania, to ja na swoim przykładnie nei zauważyłem różnicy, a zmieniłem z wydechu przelotowego na pusty i spalanie wzrosło z 3,6 L na 3,7 L tak więc różnica nei wielka, a zato jaka frajda

:D, co prawdza przy każdej zmianie wydechu trzeba regulować pod niego gaźniki gdyż mogą się różne cyrki dziać (strzelanie w wydech, krztuszenie sie, walenie ogniem z rury i różne inne) które mogą być bardzo nieprzyjemne podczas jazdy.
Ale jak bym miał zainwestować ponad 400 to poszedłbym kupić Yoshimurę używaną nawet albo acropovica

: śr, 30 lis 2005, 21:54
autor: figer
Ja wiem, ze luzny przelot to nie pusty wydech. To jest ta sama konstrukcja co np w samochodach tlumik a'la mugen.
Tlumik taki ma piekny dzwiek na niskich obrotach, ale na wysokich "kwiczy" i nic z basu nie zostaje.
Tez bylem nagrzany na sportowy wydech wlasnie w moim autku.
Najpierw chcialem kupic mugena ze wzgledu na cene, ale posluchalem jak brzmi i zainwestowalem w BOSI i mam prawdziwy bas w calym zakresie obrotow.
Co do spalania to wlasnie myslalem o takiej wymianie na "zywca" bez regulacji gaznikow.
: czw, 1 gru 2005, 00:51
autor: Bachmiński
Słyszałem ten wydech w Sv( wcześniej słyszałem na seri) , wcale nie był za głośny ( o ile może byc wydech za głśny:) POZATEM CO TE DEWAGACJE MAJA DO CHOLERY WSPOLNEGO Z TEMATEM ?! prosze nie robcie czatu.... Ogień z rury to to co lubie (w Sv dawał ogniem:)) Jeżeli ktoś przejmuje sie spalaniem to niech se kupi diesla.. moto to pasja ,, nie środek transportu (przy okazji) P.S. zatyrałem już dwa silniki , więc cos to mowi o moim podejściu do odkręcania , dzwięk , ogień , komary na zębach:) ( zawsze dbałem o moto , ale jeszcze nie wymyślili takiego ktory by mnie przeżył , moze B12 za 2 lata , zobaczymy..)
: czw, 1 gru 2005, 20:20
autor: enoel
boczu,
ja też zastanawiam sie nad zmiana tłumika w moim bandycie, myślałem o firmie hurric
http://www.moto-akcesoria.pl/index.php? ... ter_id=165
ale jeszcze się nie zdecydowałem i cały czas szukam innych propozycji.
Jak zamontujesz coś u siebie to napisz jakie wrażenia.
pzdr
Piotr
[/url]
: czw, 1 gru 2005, 21:31
autor: jaca
witajcie,
widzę, że rozpoczęła się dyskusja na temat tłumików, więc pozwolę sobie coś dodać....sam też zmieniłem tłumik w moim bandziorze z fabrycznego na ixila...powiem tak - zaje....sty efekt dźwiękowy, elastyczność też się poprawiła, natomiast spalania nie zaobserwowałem większego.
Nic nie kombinowalem przy gażnikach, moto sprawuje się bez zarzutu....
teraz najmniej przyjemna część...cena....około 850zł.
Ci co byli na zakończeniu sezonu zapewne słyszeli mojego bandziora (oczywiście, jeżeli nie jechałem za blisko osamy :lol: )
Jedno jest pewne - warto zainwestować w tłumik, przede wszystkim ze względów bezpieczeństwa ( w końcu nas usłyszą w katamaranach...)
pozdro,
jaca
p.s. przepraszam enoel zapomniałem napisać, że kupiłem go w gadimexie...
: czw, 1 gru 2005, 21:38
autor: enoel
jaca,
twojego silver bandziora znam
napisz jeszcze gdzie kupowłaś swojego ixil-a
: czw, 1 gru 2005, 21:39
autor: figer
"Alesz Wodzu, co Wódz?"
"To ja przepraszam"
: czw, 1 gru 2005, 21:47
autor: figer
Boczu, ja tez wiem, ze SV na seryjnym tlumiku jest cienkie.
Jezeli jestes zdecydowany to polecam
http://www.svrider.de/index.php?seite=auspuff650 - trzeba posluchac.
Ja najwiecej superlatyw czytalem o tlumikach Remusa- zreszta wystarczy posluchac
http://www.sv650.org/audiovisual/remusnew.wav , a jakosc wykonania jest pierwszorzedna.
Jak jestes z Wrocka, to masz blisko do naszych sasiadow, a unich ceny na uzywane bywaja rewelacyjne.
Mysle, ze uzywany, ktory by pogral dluzej niz ten, do ktorego dales linka bylbys w stanie kupic za 100 EUR
: czw, 1 gru 2005, 22:10
autor: Wonder
Jeśli mogę się wtrącić to szczerze polecam remusa, zwłaszcza całą serię phoenix jako że podobno jest ich najbardziej udaną (żadna pseudoreklama

po prostu sam byłem użytkownikiem sprzętu w taki wydech wyposażonego - Ci co słyszeli pewnie pamiętają co potrafił

)
Nie wiem jak z pozostałymi remusami ale ten którego posiadałem dawał raczej dzwięk typowego przecinaka i basów tam mało było - dla niektórych wada dla innych zaleta (jeden z moich znajomych też jeździ z remusem i dzwięk j.w.)
Ostatnio w różnych środowiskach dość pochlebne opinie zbierają wydechy robione na zamówienie - ogłoszenia można znaleźć w gazetach a jak trafi się konkretnych gości to zrobią (podobno) dokładnie tak jak chcecie - i finansowo idzie przeżyć
pozdrawiam
: czw, 1 gru 2005, 23:09
autor: Bachmiński
Panowie ja mam w du.. w powarzaniu

poprawe osiągów , i tak przy pierszym szlifie będzie po tłumiku :twisted: po prostu ma chałasować i być TANI , w GSie mialem "standardowy wydech" (wycięta dziura spawarką , wyciągnięte wszystko , efekt = prosta rura od silnika) i ładniej brzmiał niż K5 :twisted:
: czw, 1 gru 2005, 23:22
autor: Wonder
Jak masz takie preferencje to imho zwróć się do gości którzy robią te rury na zamówienie - wyłożysz im czego konkretnie oczekujesz i myśle że dadzą rade zrobić fajny i nie zabójczy cenowo
Mam jakieś namiary na gości którzy robili fajne końcówki w karbonie, jak chcesz to na priv Ci wyśle
pozdro
: pt, 2 gru 2005, 09:32
autor: Lechul
Witam !! Boczu - wybebesz tego w Bandziorze też. Jak Ci nie zależy na dźwięku i poprawie charakterystyki moto to uważam, że to najlepszy sposób. Pytałeś o średnicę rury to fakt. Ale ludziska przy okazji wypisują co wiedzą, dają rady (każdy wg własnego doświadczenia) ale Tobie moto ma pluć ogniem i ma być słyszalne w całym zakresie obrotów. Zrób sobie pustą rurę i po kłopocie. Zatyrasz następny silnik to może dojdziesz do wniosku, że coś jest nie tak
P.S. :idea: Dobra rada - zabierz na "On road" temat z "Ogólniaka"z zapytaniem o słabe strony B6. Szybciej się czegoś dowiesz :idea:
I czy wreszcie ktoś zmierzył tą rurę ??

??
: pt, 2 gru 2005, 15:37
autor: Bachmiński
Od pustego wydechu nie zatyrasz silnika to nie 2suw (po odpowiednim ustawienu gazników , ew. dysze nie wypalisz zaworów)a z tego co wiem rozpiepszone panewki maja tyle do wydechu co piernik do wiatraka, i gdzie przeczytaleś że mi na dzwięku nie zależy ? czytac dokładnie prosze.
Wyslij mi prosze na maila kontak do tych od wydechów (
boczu4@o2.pl)
edit : tu jest adres , świetnie i przystępnie ktoś opisał zjawiska związane z wydechem
http://tuninguj.com.pl/wydech.php