Strona 1 z 1
PYTANEK KILKA!!
: śr, 30 lis 2005, 19:04
autor: dejwo
CZY JEST MOZLIWOSC ZALOZENIA "POWER COMMANDER" W BANDIT 650 `05.
JAKI JEST NAJLEPSZY SRODEK DO KONSERWACJI LANCUCHA PRZY DUZEJ KILOMETROWCE DZIENNIE??
JAK NARAZIE SPOTKALEM SIE Z WAX`EM I SILICONEM NIE WSPOMINAM O STANDARTACH.
: śr, 30 lis 2005, 20:15
autor: figer
Power Commander jest do silnikow z wtryskiem - czy 650 ma juz wtrysk?
Bo jak nie to mozesz montowac Dyno Jety.
Bandzior to tak popularna konstrukcja, ze na pewno juz opracowali cos do tego sprzeta.
: czw, 1 gru 2005, 00:09
autor: dejwo
tak - ma gaźnik Keihin CVR32
: czw, 1 gru 2005, 01:02
autor: Bachmiński
Co do smarowania łańcucha , mam troche kontrowersyjne podejście (ale sprawdzone w praktyce) używałem oleju który został mi po zmianie ( z amora) dłużej sie trzymał niż "szprejce" łatwo sie szyści felge , nie przyczepia się do niego cały syf z ulicy, jest tani . Jeden POWARZNY minus to to że przy smarowaniu troche się upaćkasz. W iele instrukcji motocyklowych zaleca wlaśnie olej silnikowy do smarowania ... ale to juz kwestia czy Ci sie chce.
P.S. nawet nie jeden tylko 4 gaźniki:)
: czw, 1 gru 2005, 14:19
autor: Kobong
Hej !!
Co do konserwacji łańcucha, to ja osobiście polecam zwykły ŁT 4, nakładany na rozgrzany łańcuch, a przemywanie go do czysta naftą, tuż przed nałożeniem ŁT ... Patent stary jak świat, ale skuteczny.
Pozdrawiam
.
: ndz, 11 gru 2005, 12:25
autor: Bachmiński
Pogrzebałem co troche . Możesz założyć dyno-jety + wydech ( najlepiej cały układ) ale lepiej kup gsxr600 podobnie wyjdzie (o 2 lata starszy niż b6)

więc niema sensu.
: ndz, 11 gru 2005, 17:08
autor: studi
panowie co ja czytam :shock:
łt-4 do łańcucha lub zwykły ???
chcecie sie zabić? przecież to wszystko poleci na opone i felgę i gleba murowana !! nawet swojej mototynki tak nie smarowałem
zgadzam sie co do mycia naftą , ale smarowanie tylko sprejem który sie klei i wysycha i ma własności penetrujące
: ndz, 11 gru 2005, 18:00
autor: Lechul
Witam !! Rzeczywiście z tymi "wynalazkami" do łańcucha typu olej (obojętnie jaki) lub smar ŁT (z samej nazwy - smar do łożysk tocznych) lepiej nie szarżować.
Po pierwsze nie wejdzie i nie zostanie to tam gdzie jego miejsce (ogniwa. o-ringi lub x-ringi. rolki). Po drugie rzeczywiście miejscem gdzie będzie tego najwięcej będzie tylne koło (felga, opona).
Nie podpowiadajmy na forum rzeczy niewłaściwych bo będzie nieprzyjemnie jak jakiś początkujący motonita się na tym "przewiezie". Czyszczenie - nafta świetlna, konserwacja - smary do łańcuchów w spray`u. Pozdrawiam.