Strona 1 z 1

opona tył GSR 750 L1

: czw, 11 paź 2012, 09:27
autor: FUTEK
Witam Wszystkich

jaką oponę byście polecili do mojego GSR-a teraz jest Bridgestone 180/55 ZR17 M/C 73W, ale to wielka porażka 7000 km i jest płaska i już nawet strach wchodzić w zakręty bo czuć rant.

Szukam czegoś co będzie wytrzymałe do jazdy na wprost a boki będą same się kleiły do asfaltu przy winklowaniu.

Re: opona tył GSR 750 L1

: czw, 11 paź 2012, 09:54
autor: deejayslonio
Jakaś dwuskładnikowa.
Albo Pilot Road 2/3 albo BRIDGESTONE BT 016 PRO (podobno jeszcze lepsze niż Micheliny).

Re: opona tył GSR 750 L1

: czw, 11 paź 2012, 10:06
autor: Dany
deejayslonio pisze:Jakaś dwuskładnikowa.
Albo Pilot Road 2/3 albo BRIDGESTONE BT 016 PRO (podobno jeszcze lepsze niż Micheliny).
Pilot Road 2CT jest strasznie nudny... Ja zrobiłem 27 kkm i jeszcze końca nie było widać :D
Może Pilot Power 2CT ;D

Re: opona tył GSR 750 L1

: czw, 11 paź 2012, 16:08
autor: qgel
Michelin (i power i road) polecam, spróbowałem, używam i do bridgestone prędko nie wrócę ;)

Re: opona tył GSR 750 L1

: czw, 11 paź 2012, 16:23
autor: deejayslonio
Ja mam Road 3 w GSR 600 - nie narzekam ale podobno te nowe 016 są lepsze. Mówię podobno bo sam nie miałem porównania tylko mój znajomy jeździ. Dodatkowo wypadły bardzo dobrze w ostatnim teście Motocykla.

Re: opona tył GSR 750 L1

: czw, 11 paź 2012, 16:26
autor: Macias
ja polecam PR3 !! mam na niej zrobione narazie 8,5 tys km i nie widać śladów zużycia !!

Re: opona tył GSR 750 L1

: czw, 11 paź 2012, 16:37
autor: Pit
Jezeli chcesz zeby moto latwo sie skladalo bierz Pilot Power 2CT, maja fajny spiczasty profil. A jak chcesz robic duze przebiegi to bierz Pilot Road 3 2CT. 'Drogowych' Bridgestonow nie uzywalem od 7 lat wiec nie pomoge... ale torowe BT-003 sa naprawde swietne wiec moze udalo im sie w koncu poprawic drogowki?

Re: opona tył GSR 750 L1

: czw, 11 paź 2012, 17:01
autor: ROSA-magneto
A ja mam Pirelli Diablo Corsa zrobiłem 20 tyś i uważam że super opona na drogi więc polecam

Re: opona tył GSR 750 L1

: czw, 11 paź 2012, 19:46
autor: Lord_Nicon
ja również polecam PR3 !! Jak na razie mam na niej zrobione około 7 tys km i bieżnik rewelacja....

Re: opona tył GSR 750 L1

: czw, 11 paź 2012, 20:27
autor: Robert
Mam Piloty CT2 i niestety za długo się nagrzewają. Na zimno tylko slajdy

Re: opona tył GSR 750 L1

: czw, 11 paź 2012, 22:46
autor: speed
Pit pisze:Jezeli chcesz zeby moto latwo sie skladalo bierz Pilot Power 2CT, maja fajny spiczasty profil
ma już maksymalny 180/55 ZR17 M/C 73W ....bardziej stwierdzenie pasuje
do np. gsx-r 1000 gdzie fabryczny jest 50 (w większości maxi sportów) włączając w to Haje,
a zmiana na 55 polepsza prowadzenie w zakrętach i wielokrotnie stwierdzone na tym forum

polecę PR3 fajna guma, założona na rozpoczęcie,,, dojechałem-wróciłem plus wypad w Dolomity-Włochy i droga powrotna,
moto obciążone łącznie z 6000-7000 tkm na maxa może 1mm ubyło, Bidziu miał jeśli się nie mylę
Bridgestone skończyła się w drodze powrotnej :shock:

PR3 w zakrętach daje rade "0" stresu rozpoczęcie BS pogoda wiadomo jaka była i wypad na
Czeskie winkle :mrgreen: .......dobre prowadzenie w złożeniu i hamowanie Macias i PiotrekG
z tego co pamiętam zachwalali i tez nieźle się bawili , Macias Haja się wypowiedział, PiotrekG Bandit DUŻY
może coś doda i ja sport Bawarski wiec różne zastosowanie i style
pewnie to żadna pomoc ale życzę udanego satysfakcjonującego wyboru

ps. jak zmiana marki ogumienia to tylko komplet P+T takie moje zdanie

Re: opona tył GSR 750 L1

: pt, 12 paź 2012, 06:41
autor: FUTEK
speed pisze: pewnie to żadna pomoc ale życzę udanego satysfakcjonującego wyboru

ps. jak zmiana marki ogumienia to tylko komplet P+T takie moje zdanie
Nie żadna pomoc tylko duża pomoc.
Zawsze tak robię że wymieniam tył i przód.
Tył do spalenia - wiadomo, a przód? jak go potraktować aby było duuuużo zabawy, a może ktoś odkupi za rozsądną kasę? ( 120/70 ZR17 M/C 58W )

Re: opona tył GSR 750 L1

: pt, 12 paź 2012, 07:22
autor: FUTEK
Jeszcze jedno pytanko a co myślicie o takich oponkach??

Metzeler ROADTEC Z8 INTERACT w starej SV 650 miałem z6 i byłem bardzo zadowolony.

Re: opona tył GSR 750 L1

: pt, 12 paź 2012, 09:43
autor: speed
ze stajni Metzeler sportec m5 dobra sportowa szybko się środek kończy
reszta ok ...tj. rozgrzewanie szybkie, na suchym i mokrym trzyma tez
Metzeler ROADTEC Z8 bedzie podobna z nastawieniem na dłuższy
żywot środka opony z racji przeznaczenia weź jeszcze pod uwagę
ContiRoadAttack 2 Maszyna, barts zjeżdżają któryś komplet i bardzo zadowoleni
szybko osiągają temperaturę i nawet na kardodromie (tor) zero problemów na
plus w tej wersji dostajesz +1mm bieżnika ekstra jeśli mnie pamięć nie myli poczytaj

ps.miłego rozmyślania :wink: jak byś się zdecydował na ContiRoadAttack 2 dobra cena zapewniona przez PW lub tel.

edit speed: cytuje: rzeźbą bieżnika o 1 mm w porównaniu z innymi oponami na rynku (6,6mm) dotyczy ContiRoadAttack
pierwszej generacji i został zaadoptowana do drugiej.

Re: opona tył GSR 750 L1

: pt, 29 mar 2013, 15:29
autor: FUTEK
wczoraj zamówiłem już oponki, może to zmobilizuje wiosną do nadejścia.
po miłych doświadczeniach na SV-ce wybrałem Metzeler ROADTEC Z8 INTERACT, ma bardzo dobre opinie i według testów jest w czołówce.