Strona 1 z 1

w odpowiedzi na "poranną kawę"?

: śr, 7 sty 2015, 16:14
autor: Emil

Re: w odpowiedzi na "poranną kawę"?

: pt, 23 sty 2015, 13:19
autor: miksol
Zrobią małą pojemność z dużą mocą - downsizing ;-/
Kawa poszalała lepiej, choć i tak ją przykastrowali na drogę

Re: w odpowiedzi na "poranną kawę"?

: wt, 27 sty 2015, 17:23
autor: mariusz-n2
Miejmy nadzieję,że pokaże się na rynku.Może Suzuki się budzi? :angry_smile:

Re: w odpowiedzi na "poranną kawę"?

: wt, 27 sty 2015, 20:10
autor: Kefir
w sportowych moto ciężko jest ogarnąć pełną moc bez odpowiednich systemów wspomagających których w Suzuki niestety ciągle brak, więc może lepiej za to się wezmą, a turbina - jeszcze jedna rzecz do zepsucia...

Re: w odpowiedzi na "poranną kawę"?

: wt, 27 sty 2015, 20:47
autor: Pit
Kefir pisze:w sportowych moto ciężko jest ogarnąć pełną moc bez odpowiednich systemów wspomagających których w Suzuki niestety ciągle brak
A co dokladnie masz na mysli mowiac o tych 'systemach'? Traction control? Istnieja przeciez na rynku sportowe litry (Blade SP), ktore daja sie okielzanc bez TC :wink:
Takze Suzuki mogloby sie pokusic o naprawde nowego gixera, nawet bez TC :wink:

A w kwestii doladowania super-sportow, to jestem na razie sceptyczny. Kawa zrobila wielki szum o 300KM, podczas gdy wersja na droge ma 210KM i jest o 40kg ciezsza od ZX-10R :roll: Jezeli dojda problemy z chlodzeniem to nie wiem czy gra warta swieczki?