Strona 1 z 1

Zonk :|

: sob, 18 mar 2006, 22:46
autor: voti
Witam
Pogoda troszkę dżdżysta, dość wilgotno, pierwsza przejażdżka dzisiaj tylko po mieście, start hamowanie itd. itd.
Po ok 10km nagle moto traci moc który gar nie pracuje, i wreszcie gaśnie, wystartować na rozgrzanym bez ssania nie ma mowy, po jakims czasie przy odrobinie sssania zapala i tak dojechalem do domak, oczywoścoe nie bez problemów.
Wczesniej jakby zaczął szarpać przy przyspieszaniu.
Co sie q..wa stało?
Miałem zamiar wymienić świece, olej i filter i zrobić synchro gaźników w niedługiej przyszłości.
Czy to pomoże?

: sob, 18 mar 2006, 23:01
autor: gruby
nie wiemy, diagnozy na odległosc raczej żadko sie sprawdzają ...
a na oko... - to chłop w szpitalu umarł ...

zrób najpier podstawowy serwis przedsezonowy, a potem bedziemy sie zastanawiac co to - o ile wogole cokolwiek bedzie ...

moim skromnym zdaniem, moze byc tak, że lewe powietrze sie dostało ... ale to tylko gdybanie ...

: ndz, 19 mar 2006, 14:57
autor: figer
jak na ssaniu pali, to moze sie jakims syfem dysza przytkala. Oddaj moto na czyszczenie gaznikow, z pewnoscia nie zaszkodzi.

: sob, 1 kwie 2006, 13:06
autor: voti
Dzisiaj odpalam moto ładnie poszło a po jakimś czasie samo zgasło, po ponownym włączeniu i zagrzaniu pojechałem w trase, pare km i gaśnie tak jakby paliwa nie miał a bak do połowy w benzynie :|
Ustawiłem kranik na PRI na chwilke i potem na ON odpalił znowy popracował chwilke i zgasł więc powtórzyłem zabieg z kranikiem i to samo. Wreszcie zostawiełem PRI i pojechałem w trase i moto jedzie jak trzeba.

Sądzicie że może być poprostu przytkany przelot benzyny przez kranik i czy wymienić benzynke ?

Czym się czyści bak i kranik żeby pozbyć się śmieci ?

: sob, 1 kwie 2006, 14:25
autor: gruby
jeździj na PRI dalej ... moze przekonasz sie co to I predkosc kosmiczna ... :roll:

tylko zeby Ci cos nie wybuchło pod tyłkiem ...

: sob, 1 kwie 2006, 14:37
autor: voti
Nie mam zamiaru jeździć na PRI !! :)
Teraz tylko przeczyścić kranik i myśle że powinno być ok.

: ndz, 2 kwie 2006, 18:12
autor: meyer2
witam, ja odrazu po kupnie zabrałem sie za kranik paliwa żeby nie gasł moto w najmniej oczekiwanym momencie, np. w szczerym polu (autopsja made by TS350 :P ) btw. powiedzcie mi panowie, co wkońcu oznacza to PRI a ON... może głupawe pytanko, bo gdzies kiedys wyczytałem tutaj na forum że ON to paliwo samo sobie cieknie do gaźnika, a PRI ciągniete jest przez ciśnienie, a tu czytam odwrotnie... jak to jest??? pozdrawiam

: ndz, 2 kwie 2006, 18:23
autor: JarekNF
PRI służy tylko do zalania pustych gazników na przykład po czyszczeniu i nie wolno na tym jezdzić. Możesz zostać ognistą kulą :twisted:

: ndz, 2 kwie 2006, 18:23
autor: KrzYsiO
pri opad sila grawitacji i caly czas otwarte
on po uruchomieniu silnika podcisnienie otwiera doplyw paliwa